Comedor escolar

MENÚS 2023/2024

Setembro OutubroNovembroDecembroXaneiro
FebreiroMarzoAbrilMaioXuño

TODOS OS PAIS/NAIS DOS ALUMNOS/AS QUE DESEXEN UTILIZAR O SERVIZO DE COMEDOR DEBERAN DE MANIFESTAR  ESTA CIRCUNSTANCIA ANTES DO 7 DE XULLO DE 2023

FORMULARIO PARA ENTREGAR DEBIDAMENTE CUBERTO E ASINADO  DESCARGA

ANEXO II MODELO DE AUTODECLARACIÓN E ESPECIFICACIÓNS DESCARGA (ACTUALIZADO)

REGULAMENTACIÓN ACTUAL DO FUNCIONAMENTO DOS COMEDORES ESCOLARES.

• Decreto 132/2013, do 1 de agosto de 2013, polo que se regulan os comedores escolares dos centros públicos non universitarios dependentes da consellería con competencias en materia de educación.

• Orde do 21 de febreiro de 2007 (DOG, 05/03/2007) pola que se regula a organización, funcionamento e xestión do servizo do comedor escolar nos centros docentes públicos non universitarios dependentes da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria.

• Orde do 13 de xuño de 2008 pola que se modifica a do 21 de febreiro de 2007 pola que se regula a organización, o funcionamento e a xestión do servizo do comedor escolar nos centros docentes públicos non universitarios dependentes desta consellería.

• Quedan derrogados o Decreto 10/2007, do 25 de xaneiro eo Decreto 374/2009, do 6 de agosto, así como todas as disposicións normativas de igual ou inferior rango que se opoñan ao disposto no presente decreto.

PERÍODO DE FUNCIONAMENTO

•  O comedor escolar funcionará desde o día 11 de setembro de 2023 ata o 21 de xuño de 2024 ámbolos dous inclusive.

DATOS  IMPORTANTESSOBRE O FUNCIONAMENTO DO COMEDOR ESCOLAR PARA O CURSO

• Premer  para acceder á información.

ANEXO II MODELO DE AUTODECLARACIÓN  PARA ENTREGAR NO COLEXIO                                       (DESCARGA)

PROTOCOLO DE FUNCIONAMENTO DO COMEDOR ESCOLAR

• Está elaborado, segundo a normativa vixente, polo equipo directivo, de acordo coa comisión do servizo do comedor.

• Recolle as directrices de organización e funcionamento deste servizo, así como o seu seguimento e avaliación durante o curso escolar.

• Con el preténdese recoller e concretar a regulamentación vixente.

ACCESO AO DOCUMENTO