"Plantando árbores"

En colaboración co grupo medioambiental "Amigos da Terra" e o centro medioambiental "As corcerizas" situado na Serra de San Mamede no noso concello, levouse a cabo un obradoiro no que se pretendía concienciar ó alumnado no coidado e o respecto polas nosas árbores, dar a coñecer as árbores autóctonas e a súa importancia no bo funcionamento dos nosos ecosistemas.

A actividade comezou no centro escolar onde, mediante xogos e actividades prácticas reflexionamos sobre as características das árbores que iamos plantar, importancia de repoboar con árbores autóctonas, funcións das árbores...  Posteriormente desplazámonos ó monte comunal de Arnuíde e nunha zona que foi arrasada por un lume forestal, plantamos un cento de  árbores autóctonas (teixos, acivros, bidueiros, pradairos, castiñeiros, carballos...), desta maneira contribuímos a recuperar o noso monte.

Para ver as fotos entra na galería