Proxecto "As capas da terra"

Neste proxecto no cal participou todo o alumnado de 4º,5º e 6º de Educación Primaria nas materias de plástica e ciencias sociais fixemos unha representación das capas da terra.

O alumnado traballou por grupos. Cada grupo traballou unha capa da terra: geosfera, hydrosfera, biosfera, atmosfera.

- Fase de documentación. O alumnado busca información sobre a súa capa: partes, composición etc.

- Fase de deseño: facemos un deseño do que queremos mostrar en cada capa e logo faise unha posta en común e entre todos deséñase o modelo final.

- Fase de elaboración:

. A geosfera elaborámola con area tinguida con pintura a cal lle engadimos cola branca. Con esta mistura imos construindo as diferentes capas (núclo, manto e codia). Á hora de construir a codia imos dando forma ás diferentes formas do relevo (montañas, ríos, lagos, maares).

. Sobre a codia da geosfera con pintura azul coloreamos as masas de auga: ríos, lagos, mares, auga subterránea.

. Sobre a codia coloreamos a biosfera con diferentes cores, verdes, marróns ... e colocamos diferentes seres vivos.

. A atmosfera fixémola sobre unha plancha de poliespan na cal situamos as diferentes capas da atmosfera.

-Fase final: cada equipo rotulou cada capa coas diferentes partes.

Todo esto foi elaborado utilizando a lingua inglesa pois estas materias impártense nesta lingua.

Pinchando na imaxe podemos ver as fotos

Álbum: Meteoescolas -> Capas da terra