arquivo

RAP PARA COIDAR O MAR

Este é no noso rap feito para a campaña "Mensaje en una botella", trátase dun proxecto medioambiental de ámbito europeo no que se pretende concienciar a pequen@s e maiores sobre a necesidade de coidar os océanos como fontes de riqueza tanto alimentaria como climática. Este foi un traballo interdisciplinar e internivel onde participaron alumnado de 6º de EI, de 2º de EP, de 5º e de 6º.

RAP from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo.

CURTAS RELACIONADAS CON VALORES

Dende o equipo da biblioteca queremos poñer a disposición de todo o alumnado e profesorado unha selección de curtas animadas relacionadas con diferentes valores universais: empatía, emocións, esforzo, autoestima, acoso, traballo en equipo... Esperamos que vos gusten e vos fagan reflexionar! So tedes que picar en cada celda e levaravos aos vídeos de YouTube seleccionados. Para ver o Symbaloo máis grande picade no botón que ten os nove cadradiños.

SELECCIÓN DE LIBROS DE CIENCIA EN GALEGO

Non é fácil atopar libros de carácter informatico en galego, ainda así fixemos unha pequena  escolma para conmemorar o Mes da Ciencia, podedes atopalos na entrada da biblio.

NOVIDADES!

Agora que por fin amañamos o ordenador, estamos a toda máquina catalongando para que poidades coller as novidades. Non vos podedes perder a coleción de BANDA DE SEÑADA PARA PRIMEIROS LECTORES entre outras moitas cousas!

SAEN AS MOCHILAS VIAXEIRAS PARA 3º DE EP

As mochilas viaxeiras de 3º colleron camiño. Boa viaxe e boa lectura!

25 DE NOVEMBRO

Para os titores e rapaces propoñémosvos dende a biblio un experimento social a través deste vídeo que pretende fomentar o deporte feminino e romper os estereotipos sobre se facer as cousas "como as chicas" é realmente un insulto. E ti... corres "como unha nena"? Fai a proba...

Por outra banda tamén temos unha selección de libros relacionados indirectamente coa Violencia de Xénero para organizar debates e asambleas nas aulas sobre o que é e non é o amor e falar doutros sentimentos e roles asociados á feminidade ou masculinidade.

Esta foi unha das tarefas que fixeron os nenos e nenas de 2º A que cursan Valores Cívicos e Sociais. A profe propúxolles correr "coma nenas", como vedes eles non teñen prexuizos. E ti?

25N from CEIP VICENTE OTERO on Vimeo

Formación usuarios