Blogues

Letras Galegas 2024 - Luísa Villalta

O alumnado preparou un programa de radio especial, adicado a Luísa Villalta, homenaxeada este ano 2024 polas Letras Galegas.

Podedes escoitar un pouco da súa vida, obra e recitado de poemas.

Grazas a todas as nenas e todos nenos que participaron con moita ilusión.

Contos animados no auditorio

O 14 de maio, o alumnado achegouse ao auditorio para visitar a Manuel Solla e os seus contos animados.

Unha mañá chea de contos, maxia, unha maleta chea de moitos animais e mesmo un violino para conmemorar a semana das letras galegas.

Agradecemos á biblioteca municipal que nos convidase a este espectáculo de animación á lectura.

Semana do Libro

Desde o 22 ao 26 de abril celebramos no cole a Semana do Libro. As actividades que se propoñen axudan incentivar e animar ao interese hacia a lectura e literatura. O alumnado expresou que é para elas e eles un libro (a través do debuxo, de versos...), e chegamos á conclusión de que temos verdadeiros lectores e lectores inmersos nun mundo de imaxinación.

E tamén contamos coa colaboración das familias, as cales axudaron ao noso alumnado a preparar maquetas dos seus libros favoritos. Moitas grazas a todas e todos pola vosa colaboración.

Ánimación á lectura

O pasado xoves 18 de abril visitounos David Rodríguez para falarnos do seu libro "Superavoa" do cal tamén é o seu ilustrador e publicado na editorial Xerais. Foi unha sesión amena para o alumnado onde participaron ao longo da mesma.

Preme no video adxunto para ver máis.

8M

Este curso o PDI do centro céntrase na radio, e con motivo do 8M o alumnado coñeceu un pouco máis sobre as primeiras locutoras de radio nas emisoras españolas.

Día de Rosalía - 23 de febreiro

O 23 de febreiro coñecimos un pouco máis a obra de Rosalía de Castro da man de Luis Vallecillo e o seu espectáculo CANTAMOS CON ROSALÍA.

A través da música descubrimos novas facetas da autora, xunto a outros autores galegos como Manuel María ou Carlos Casares.

Despois de participar e cantar con todo o alumnado, Luis Vallecillo foi entrevistado por parte do alumnado de primaria. Podedes escoitar o programa en radio Xoaniña.

Entrevista LUIS VALLECILLO

Semana da prensa - 4 a 8 de marzo

Ao longo da semana da prensa o alumnado do centro adicou tempo en distintos espazos ao cometido da conmemoración.

A través do apadriñamento lector na biblioteca todos e todas desfrútamos da lectura de distintos materiais textuais.

E tras o coñecemento do formato decidímonos a crear o noso xornal. Animámosvos a que o leades e pouco a pouco iremos ampliando as novas.

Preme na imaxe

VISITAMOS RADIO ESTRADA

O día 13 de febreiro celebrouse o día mundial da radio. Para elo o xoves 15 de febreiro levamos a cabo unha actividade complementaria relacionada co Proxecto Documental Integrado do centro (PDI), cuio centro de interese é a radio.

Visitamos Radio Estrada e Estrada dixital, onde puidemos coñecer as súas instalacións e fixemos unha pequena intervención no programa A Galería dirixido por Fran Campos. Podedes escoitarnos na seguinte ligazón, https://go.ivoox.com/rf/124341189 .

Visitamos Radio Estrada

(Preme na imaxe para ver máis fotos)

INFANTIL GALÁCTICA 2º TRI.

No segundo trimestre tratamos as seguintes secuencias de aprendizaxe:

FOLERPA: secuencia relacionada coa temática "inverno",

na cal realizamos diferentes experimentos como a creación de folerpas.

CARTEAMOS: comezamos cunha iniciativa que xa tiñamos moitas ganas de poñer en marcha.

Cartearnos con un cole próximo!

INFANTIL GALÁCTICA 1º TRI.

Este ano cambiaron cousiñas na nosa aula de Infantil.

Agora somos 2 unidades.

Nós somo INFANTIL GALÁCTICA, a aula de 6º e media de 5º de E.I.

Estamos a facer un montón de actividades que estamos desexando compoartir con todos vós.

Duranto o 1º trimestre  tratamos 4 secuencias de aprendizaxe:

(pincha en cada imaxe para ver a actividade e volve atrás para seguir ollando o noso blog)

- ASÍ SOMOS NÓS

- A MAXIA DO SAMAÍN:

secuencia na cal realizamos SOPAS DE BURXA!!!

- COMO VEMOS O OUTONO:

onde deixamos voar a nosa imaxinación creando composicións con elementos naturias

e sobre masa de sal.

- SECREDOS DO NADAL :

entre as actividades destacamos estos preciosos

agasallos feitos con moito mimo.

Paralelamente comezamos a investigación do proxecto anual deste curso o cal ten como centro de interese o ESPAZO.

Ata agora,  a nosa investigación centrouse nos 8 planetas que forman o noso sistema solar, vendo algún dato curiosos de cada un deles.