GRADUACIÓN 2023 - 2024

MAXIA PARA A IGUALDADE

O mércores 19 de xuño disfrutamos dun espectáculo de maxia coa maga Fani e o seu axudante Martín.

Actividade organizada dentro do programa IGUALÁ-T.

EXCURSIÓN FIN DE CURSO: GALIPARK

O mércores 5 de xuño  disfrutamos dunha xornada de convivencia cargada de emocións, diversión e, sobre todo, moita aventura.

Aquí vos deixamos un video con algunhas das actividades que fixemos.

COLABORADORES COMEDOR ESCOLAR CURSO 2024 - 2025

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CENTRO SAN XOÁN BAUTISTA , COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2024-2025.

As nais, os pais, os/as titores/a legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2024/2025, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan na Dirección.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá aberto ata o día 8 setembro de 2024, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 22 de decembro de 2024.

COMEDOR ESCOLAR 2024-2025

Según  as instrucións da Secretaría Xeral Técnica sobre o funcionamento dos comedores no curso 2024/2025 as familias do alumnado usuario deste servizo, deberán cubrir o

ANEXO II. Pódese descargar no arquivo adxunto ou recollelo no centro impreso.

O prazo remata o 1 de setembro de 2024.

Aos efectos de orientar ás familias sobre o cálculo do importe dos prezos públicos polo uso do servizo de comedor escolar, incorpórase unha calculadora

a través da páxina web da consellería que facilita o cálculo en función da renda neta per cápita da unidade familiar e do número de menores en idade escolar.

O acceso a calculadora estará dispoñible a través do link:

Recordade que a RENTA que se terá en conta é a do exercicio 2023.

OBRADOIROS DE IGUALDADE

FESTA FIN DE CURSO COME LOCAL

INVITACIÓN PARA ASISTIR Á FESTA FIN DE CURSO DO PROGRAMA COME LOCAL.

O alumnado leva a invitación, o programa e máis información.

IMPORTANTE: Confirmar asistencia o antes posible para organizar a comida e o transporte.

ESCOLA DE PAIS E NAIS

Pincha na imaxe

AXUDAS PARA OS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2024/25. FONDOLIBROS

ORDE do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2024/25 (códigos de procedemento ED330B).

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES:   os modelos de solicitude obteranse por vía electrónica na aplicación Fondolibros (https://www.edu.xunta.gal/fondolibros) e unha vez cubertos todos os datos deberán gardala, obtendo así o número de solicitude e posteriormente optarán por dúas formas de  presentación:

• Presentación no centro: imprimir solicitude e o anexo II, asinala e entregala coa documentación acreditativa.
  • Presentación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia (https://www.sede.xunta.gal

Presentación de solicitudes: ATA O 21 DE XUÑO (este incluído)

Xunto coa solicitude entregarase a documentación complementaria necesaria en cada situación que aparece no artigo 11 da ORDE da convocatoria.

SEMANA DAS LETRAS GALEGAS 2024

CONTACONTOS AUDITORIO