15 DE MAIO: DÍA DA FAMILIA

La Asamblea General de las Naciones Unidas, en el año 1994, proclamó el 15 de mayo como DIA INTERNACIONAL DE LAS FAMILIAS en consideración a que la familia,

como espacio de convivencia de personas unidas por vínculos de parentesco y afectivos, es el núcleo central de cualquier sociedad.

La Familia contribuye a la construcción de la personalidad de hijos e hijas y a su adaptación e integración de manera positiva y saludable en su entorno social.

La Familia, en su constante interacción y transmisión de afectos, es fuente de experiencias y transmisión de valores para las personas que la integran.

La familia es una institución dinámica, permeable a los cambios sociales.

A partir de la segunda mitad del siglo XX, la familia española ha experimentado importantes cambios en cuanto a su estructura, la diversidad de su tipología,

actitudes y comportamientos en las diferentes etapas de su ciclo vital.

BECAS NEAE 2024 - 2025

ESTÁ ABERTO O PRAZO PARA A SOLICITUDE DAS BECAS NEAE PARA O CURSO 2024-2025, DENDE O 30 DE ABRIL ATA O 13 DE SETEMBRO.

Máis información preme aquí

DÍA DO LIBRO 2024

Premede   aquí

SEMANA DO LIBRO

ANIMACIÓN Á LECTURA

DÍA DA EDUCACIÓN FÍSICA

CLASES DE NATACIÓN

O mércores 17 de abril o alumnado de Ed. Primaria comenzou as clases de natación. Programa de natación elaborado polo Concello de Cerdedo-Cotobade en colaboración co Centro Rías do Sur.

Programado tamén en colaboración co Ceip de Carballedo. Terá unha duración de catro mércores.

Os nenos e nenas disfrutaron moito aprendedo a nadar, ao mesmo tempo practicaron deporte, compañeirismo, competencia matemática e lingüística, convivencia, compartir.....

Están desexando que chegue o próximo mércores.

CHARLA ALIMENTACIÓN SAUDABLE

O mércores 10 de abril, Nuria Loira, enfermeira de pediatría Terra de Montes e Mila Sousa, enfermeira C.S de Cerdedo,estiveron no cole para darnos unha charla sobre hábitos saudables, sobre todo de alimentación.

A través de contos e xogos aprendemos moitas cousas, agora xa sabemos como preparar o noso Plato de Harvard.

Moitas gracias ás dúas por adicarnos un tempo da vosa axenda.

CHARLA ESCOLA NAIS E PAIS

SENDA LITORAL DE GALICIA