Benvido á páxina do centro

Un colexio con historia

ADMISIÓN ALUMNADO PARA O CURSO 2017/2018

Poderase solicitar praza para o vindeiro curso 17/18 dende o día 1 de marzo na aplicación admisionalumnado, e dende o día 2 de marzo na secretaría do centro. O prazo remata o día 20 de marzo.

DÍA DA PAZ 2017

O pasado 30 de xaneiro celebramos o DIA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E DA PAZ. A actividade central desta conmemoración tivo lugar no patio do cole. Coa axuda de todo o alumnado formamos a palabra PAZ. Cando xa estivemos todos colocados, bailamos e cantamos a canción "El mismo sol". Para rematar, cantamos cancións en inglés e recitamos poemas relacionados coa PAZ.

FROITA NA ESCOLA

O noso centro participa no PLAN DE CONSUMO DE FROITA NA ESCOLA. A semana do 16 ao 20 de xaneiro durante o recreo o noso alumnado tomará froita como parva.

LISTAXES DEFINITIVAS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL PARA O CURSO 2016/17

CHORIMA 9

Xa podedes ver o último número da nosa Revista Escolar.

LETRAS GALEGAS

Este ano o Día das Letras Galegas estivo adicado a Manuel María, poeta con moita obra adaptada a nós, os nenos.

Cantamos e recitamos os seus poemas; fíxemos un festival na súa homenaxe e tamén visitamos a súa casa natal en Outeiro de Rei, vila que inspirou moita da súa obra.

Tedes aquí algúns deses momentos.

DÍA DO LIBRO

Este ano o centro de interese das actividades para a conmemoración do día do libro foi o IV Centenario da morte de Cervantes e Shakespeare.

Comezamos o día 21 con animacións á lectura para todos os cursos. Dende Infantil a 4º asistiron a un conto sobre os castelos centro de interese traballado este ano na biblioteca; e os de 5º e 6º tiveron " O romance de Don Gaiferos".

O día 22 fixeron lecturas do Quixote e de Romeo and Juliet e actividades nas aulas sobre os autores conmemorados.

Para ver imaxes dos mesmos preme aquí.

RELACIÓN PROVISIONAL DE ALUMNOS/AS ADMITIDOS CURSO 2016/17