INICIO DO CURSO 2018/2019

O mércores día 12 de setembro dará comezo un novo curso escolar. O horario será de 9.00 a 14.00.

REUNIÓN COAS FAMILIAS DO ALUMNADO DE 4º EI (3 ANOS)

O luns 10 de setembro  ás 11. 00 horas terá lugar, na Biblioteca do centro,  a reunión de inicio de curso coas familias do alumnado de 4º EI (3 anos). O titor informará dos aspectos e cuestións máis relevantes neste comezo de curso e resolverá calquera dúbida que teñades.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2018/2019

No seguinte enlace pódese consultar a listaxe definitiva de admitidos no fondo solidario de libros de texto 2018/2019.

LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2018/2019

Preme na imaxe para poder ver a listaxe de libros de texto e material escolar para o curso 2018/2019.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA 2018/2019

O prazo para a formalización de matrícula será do 20 ao 2 de xullo de 2018. A documentación a presentar será a seguinte:

- Impreso de matrícula: Pódese descargar aquí ou recollerse na secretaría do centro

- Enquisa do uso da lingua galega:  Pódese descargar aquí ou recollerse na secretaría do centro

- 4 fotografías tamaño carné.

- Fotocopia da tarxeta sanitaria.

- Fotocopia do libro de vacinas ou certificado médico.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2018/2019

No DOG do día 21 de maio de 2018 publícase a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018/19.

O PRAZO ESTÁ ABERTO DO 22 DE MAIO AO 22 DE XUÑO.

Preme na imaxe para obter máis información.

Para acceder a aplicación fondolibros segue este enlace.

No arquivo adxunto podes consultar a listaxe coa documentación a presentar.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS CURSO 2018/2019

No seguinte archivo pódese consultar a LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS PARA O CURSO 18/19. Preme aquí para acceder ao arquivo.

O prazo para a formalización de matrícula será do 20 ao 30 de xuño de 2018. A documentación a presentar será a seguinte:

- Impreso de matrícula: Recóllese na secretaría do centro

- Enquisa do uso da lingua galega:  Recóllese na secretaría do centro

- 4 fotografías tamaño carné

- Fotocopia da tarxeta sanitaria

- Fotocopia do libro de vacinas ou certificado médico

AVALIACIÓN INDIVIDUALIZADA DE TERCEIRO CURSO DE EDUCACIÓN PRIMARIA

O vindeiro luns 14 de maio ás 17.30 horas terá lugar unha reunión coas familias de 3º de Educación Primaria sobre a Avaliación Individualizada. Preme na foto para obter máis información.

XVIII REBUMBIO MATEMÁTICO

O pasado 27 de abril, tres dos nosos alumnos de sexto, Xosé Castro, Eliot Meizoso e María Permuy,  participaron na XVIII edición do Rebumbio Matemático.

Esta actividade está organizada pola Asociación Galega do Profesorado de Educación Matemática (AGAPEMA). Trátase dunha actividade que quere fomentar o espírito cooperativo e o traballo en equipo. Os alumnos tiveron que resolver seis problemas de forma conxunta. Na súa realización alternáronse actividades de tipo manipulativo coas de dedución e razoamento.

Na valoración dos traballos terase en conta o método empregado, a súa orixinalidade, os procesos de representación e a expresión escrita. O próximo 4 de maio coñeceremos a relación de equipos clasificados para a fase final.

VACANTES DEFINITIVAS CURSO 2018/2019

No seguinte enlace pódense consultar as vacantes definitivas para o vindeiro curso 2018/2019.