RESERVA DE PRAZA NO CENTRO ADSCRITO (IES MONCHO VALCARCE) PARA O CURSO 2018/2019

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS/TITORES DO ALUMNADO DE 6º CURSO DE ED. PRIMARIA

Segundo consta na ORDE do 25 de xaneiro de 2017 (DOG nº22,  1 de febreiro de 2017) pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos, informámoslles do seguinte:

·

Desde o 1 de febreiro  ata o 15 do mesmo mes, está aberto o prazo de Reserva de praza para o alumnado de 6º curso que desexe continuar os seus estudos no Centro ao que estamos adscritos, IES Moncho Valcarce (A circunstancia de estar este centro adscrito ao citado IES supón que o noso alumnado terá prioridade para a admisión).

·   Dito alumnado terá que presentar no noso Centro a solicitude debidamente cumprimentada. (Anexo I da Orde 25 de xaneiro de 2017)

·      A reserva adquirirá carácter vinculante e será incompatible coa presentación da solicitude noutro centro, salvo renuncia expresa e por escrito presentada no centro antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión. A presentación da solicitude noutro centro dará lugar á pérdida de prioridade.

·   Se prefiren que os seus fillos/fillas continúen estudos nun IES distinto ao que está adscrito o noso Centro, non deberán entregar esta reserva e agardarán ao periodo ordinario (1 ao 20 de marzo) para entregar a súa solicitude (Anexo II da orde do 25 de xaneiro de 2017).

·      O alumnado deberá formalizar a matrícula no IES a finais de xuño.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2017/2018

No arquivo adxunto pódese consultar a listaxe definitiva de admitidos no fondo solidario de libros de texto 2017/2018.

Listaxe definitiva de admitidos

Chorima 2017

LIBROS E MATERIAL ESCOLAR_CURSO 2017-2018

No arquivo adxunto podedes consultar o listado de libros e material escolar para o vindeiro curso.

FIN DE CURSO E IMPACTO ACADÉMICO NAS PONTES

Reunidos os equipos directivos dos IES Moncho Valcarce e Castro da Uz, dos CEIP´S Magdalena, Santa María, A Fraga, e Mosteiro de Caaveiro (Capela) manifestamos o noso total desacordo co peche do CPI MONTE CAXADO, ca redistribución do alumnado de secundaria e coa incertidume creada nos centros da Vila de As Pontes cara ao futuro. Igualmente estamos en desacordo  coa supresión dun mestre no Mosteiro de Caaveiro ”

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 17/18

No DOG do día 22 de maio de 2017 publícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18. Preme na foto para obter máis información.

AVALIACIÓN FINAL DE EDUCACIÓN PRIMARIA

O vindeiro martes 16 de maio ás 17:30 terá lugar unha reunión informativa sobre a avaliación individualizada de primaria. Para saber máis, preme na imaxe.

AVALIACIÓN INDIVIDUALIZADA DE TERCEIRO CURSO DE EDUCACIÓN PRIMARIA

O próximo martes 16 de maio ás 17:00 hora terá lugar unha reunión informativa sobre a Avaliación Individualizada de 3º. Preme na imaxe para obter máis información.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2017-2018

No arquivo adxunto, pódese ver a listaxe de alumnos admitidos para o vindeiro curso.

VISITA DE IAGO LÓPEZ

Iago López, autor de O cociñeiro Martiño, visitou o noso cole o pasado 2 de febreiro. Os alumnos de 1º, 2º e 3º de primaria desfrutaron desta divertida actividade.