FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2017/2018

No arquivo adxunto pódese consultar a listaxe definitiva de admitidos no fondo solidario de libros de texto 2017/2018.

Listaxe definitiva de admitidos

Chorima 2017

LIBROS E MATERIAL ESCOLAR_CURSO 2017-2018

No arquivo adxunto podedes consultar o listado de libros e material escolar para o vindeiro curso.

FIN DE CURSO E IMPACTO ACADÉMICO NAS PONTES

Reunidos os equipos directivos dos IES Moncho Valcarce e Castro da Uz, dos CEIP´S Magdalena, Santa María, A Fraga, e Mosteiro de Caaveiro (Capela) manifestamos o noso total desacordo co peche do CPI MONTE CAXADO, ca redistribución do alumnado de secundaria e coa incertidume creada nos centros da Vila de As Pontes cara ao futuro. Igualmente estamos en desacordo  coa supresión dun mestre no Mosteiro de Caaveiro ”

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 17/18

No DOG do día 22 de maio de 2017 publícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18. Preme na foto para obter máis información.

AVALIACIÓN FINAL DE EDUCACIÓN PRIMARIA

O vindeiro martes 16 de maio ás 17:30 terá lugar unha reunión informativa sobre a avaliación individualizada de primaria. Para saber máis, preme na imaxe.

AVALIACIÓN INDIVIDUALIZADA DE TERCEIRO CURSO DE EDUCACIÓN PRIMARIA

O próximo martes 16 de maio ás 17:00 hora terá lugar unha reunión informativa sobre a Avaliación Individualizada de 3º. Preme na imaxe para obter máis información.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2017-2018

No arquivo adxunto, pódese ver a listaxe de alumnos admitidos para o vindeiro curso.

VISITA DE IAGO LÓPEZ

Iago López, autor de O cociñeiro Martiño, visitou o noso cole o pasado 2 de febreiro. Os alumnos de 1º, 2º e 3º de primaria desfrutaron desta divertida actividade.

ENTROIDO 2017

O pasado 24 de febreiro celebramos o Entroido no noso cole. Este ano, seguindo a temática do Proxecto da Biblioteca, A VOLTA AO MUNDO CON LILI, disfrazámonos de Faraóns, aproveitando que LILI estaba rematando a súa estancia en Exipto. Se queres ver fotos do noso Entroido, preme na imaxe.