Celebracións e conmemoracións

LETRAS GALEGAS 2020

Dende o CEIP Plurilingüe Santa María queremos agradecer á comunidade educativa as súas achegas para poder elaborar este vídeo dedicado a Ricardo Carvalho Calero, autor homenaxeado nas Letras Galegas.

XORNALILI

Para celebrar a Semana da Prensa, elaborouse este vídeo coas aportacións de todos estes marabillosos xornalistas.

Parabéns!!!

23 DE ABRIL: DÍA DO LIBRO

Con motivo da celebración do Día do Libro, desde Bibliolili propuxéronse moitas actividades nas que podedes participar. Entrade desde aquí.

Os nenos e nenas de 6.º de Educación Primaria crearon unha morea de historias a partir do libro El Club de los Caníbales se zampa a don Quijote. Con estas historias creouse un libro que podedes ver neste enlace.

UN ENTROIDO DE CINE

O pasado 21 de febreiro o noso colexio encheuse de superheroes e superheroínas seguindo o noso proxecto de biblioteca, que este ano xira en torno ao cine como xa sabedes.

Os personaxes elixidos para os nosos disfraces foron Ladybug, Supermán, Os Incribles e Batman. Acompañounos a asociación ASPANAES vestidos de Flash.

Aquí podedes vernos ben caracterizados.

O tempo acompañounos no noso tradicional desfile ata o Concello.

Coa colaboración da ANPA e do Concello, degustamos os deliciosos manxares do Entroido.

E como remate final, asistimos á esperada queima do Entroido. Que divertido!

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2019

O pasado 16 de maio tivo lugar no Cine Alovi o noso Festival das Letras Galegas. A celebración foi un homenaxe a Antonio Fraguas e á nosa lingua. Coa axuda de cancións, poesías, contos, bailes e obras de teatro celebramos esta importante data. Noraboa ao noso alumnado, que, coma sempre, fixo un gran traballo.

Ademais durante toda a semana nas aulas traballouse a figura do autor homenaxeado este ano.

Preme na imaxe para ver as fotos desta conmemoración.

DÍA DO LIBRO 2019

A celebración do Día do Libro no noso centro tivo tres actividades principales. A primeira foi a entrega dos premios do Día da Poesía e de agasallos a todos os participantes. Tamén fixemos o Apadriñamento Lector que resoltou todo un éxito. Por último recibimos a visita de Érika González, cuxa animación foi, coma sempre, moi divertida.

Ademais, e baixo o lema "LER, VAICHE QUE NIN PINTADO", todo o alumnado fixo e decorou, dun xeito moi artístico, un mini-libro baseado no seu libro favorito. Con todos eles fixemos dúas fermosas árbores de primavera.

Preme na imaxe para acceder á galería de fotos.

UN ENTROIDO MOI ARTÍSTICO

Seguindo coa temática do noso PDI anual, LILIARTE, este ano todo o alumnado se transfourmou en cadros do artista que están a traballar en cada clase. Así, Infantil fixo unha magnífica recreación do cadro de W. Kandinsky "Cadrados e círculos concéntricos". "A Noite Estrelada" de Van Gogh foi o cadro elixido por 1º e "O Galo" de Joan Miró foi a opción de 2º. Os alumnos de terceiro están traballando a obra de Paul Klee e o seu disfrace era unha reprodución de "Senecio". "As Meninas" de Velázquez que fixeron os alumnos e alumnas de cuarto quedaron preciosas. Piet Mondrian é o pintor elixido por quinto e os alumnos e as alumnas de sexto reproduciron distintos cadros de Romero Britto.

Preme na imaxe para ver máis fotos desta gran celebración.

DÍA DA PAZ 2019

Este ano, as distintas actividades programadas estiveron relacionadas co PDI da Biblioteca “Lili-arte” e xiraron en torno á figura do pintor Pablo Picasso. O lema elixido para este ano foi “Se no teu mundo non hai paz, píntaa!”. Con esta conmemoración quixemos fomentar nos nosos alumnos e alumnas valores como a solidariedade, a igualdade e a tolerancia. Preme na imaxe para ver as fotos desta conmemoración.

CELEBRACIÓNS E CONMEMORACIÓNS 1º TRIMESTRE 2018/2019

DÍA DAS BIBLIOTECAS SAMAGOSTEEN