Saltar navegación.

Arquivos:

Proxecto E-Dixgal

Estimadas familias:

Temos o pracer de comunicarvos que fomos seleccionados para participar no Proxecto E- Dixgal 2019/20. No presente curso o proxecto destinarase para os alumnos/as de 5º de Educación Primaria.

Abaixo deixamos os enlaces con toda a información.

Click aquí------- Espazo Abalar

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO. CURSO 2019/2020

Publícase a listaxe DEFINITIVA de admitidos e excluídos no Fondo solidario de libros de texto.

Especifícanse os libros que se reciben do Fondo e os que ten que adquirir a familia.

>>>PREME NA IMAXE>>>

Os vales de material escolar pódense recoller no centro. (quen todavía non os recolleu)

Os vales de libros de texto para o alumnado de 1º e 2º de primaria, tamén se poden recoller no centro (quen todavía non o recolleu)

LISTADO LIBROS DE TEXTO CURSO 2019-2020

>>>  PINCHA NA IMAXE<<<

Quedada da ANPA

Os días 1 e 2 de xuño, sábado e domingo, os nenos e nenas vivimos unha finde especial!!

Grazas á colaboración da ANPA e á súa organización, puidemos gozar duns días de xogos, carreiras, obradoiros, fogueiras nocturnas e un riquísimo almorzo con chocolate con churros. A festa foi amenizada pola GUAGUA e foron moitos papás e mamás os que nos acompañaron na festa. Foi todo un descubrimento poder quedar a durmir no colexio!!

Aquí vos deixamos unhas fotiños da nosa quedada!

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. CURSO 2019/20

A Consellería de Educación publicou a convocatoria que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e as axudas para a compra de libros de texto e material escolar para os alumnos/as matriculados en educación primaria para o curso 2019/20.

O prazo de presentación de solicitudes rematará o 21 de xuño, inclusive, e estas  entregaranse preferiblemente por vía electrónica a través da aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.gal/fondolibros) ou a través da sede electrónica da Xunta de Galicia (https://sede.xunta.gal).

Tamén se poderán presentar presencialmente no centro, recollendo os impresos de solicitude e toda a información sobre esta convocatoria no colexio. Ou descargándoos aquí:

ANEXOS I E II

DOCUMENTACIÓN

NORMATIVA QUE REGULA O FONDO LIBROS

ORDE DO 3 DE MAIO DE 2019

CORRECIÓN DE ERROS

ADMISIÓN CURSO 2019/2020

LISTAXE DE DEFINITIVA DE ADMITIDOS 2019/2020 E VACANTES RESULTANTES

SOLICITUDES DE ADMISIÓN FORA DE PRAZO

O 20 de marzo rematou o prazo para presentar solicitudes de admisión nos centros educativos. A partir de ese día as solicitudes que se presenten serán fora de prazo.

Para presentar solicitudes fora de prazo, as familias deberán entregar no centro a solicitude, que se pode descargar abaixo, acompañada da documentación.

SOLICITUDE

DOCUMENTACIÓN

Aí vén o maio

O pasado venres poidemos celebrar o día dos Maios no recinto de Albarón (Neda). Nenos, nenas e profes cargados de flores, tuias, laranxas e ovos fomos a decorar as árbores do recinto. Quedaron preciosas! Foi un día estupendo, cheo de novas aprendizaxes, cores e olores.

Grazas ao Concello de Neda por contar con nós.