Saltar navegación.

Arquivos:

Agradecementos

Benqueridas familias:

Durante a celebración do Entroido, os nenos e nenas degustaron todo tipo de sobremesas típicas que trouxéchedes da casa. Como houbo comida sobrante se decidiu entregala na Cocina Económica de Ferrol.

Aquí tedes a carta de agradecemento que nos enviaron. Adicada a todos/as vós! Grazas.

Misión Neda!

Xa comezou a aventura!

Dende o venres pasado estamos inmersos nun gran proxecto cultural e histórico: Misión Neda!

A lendaria Laureana apareceu a semana pasada polo colexio para animarnos a descubrir os vestixos do seu concello. Propúxonos resolver os enigmas dos nosos cadernos buscando as 22 letras agochadas pola zona de Neda e os seus lugares máis emblemáticos. O gañador/a poderá conseguir unha tablet despois de rematar a súa misión.

Boa sorte a todos/as!!

Fai click na imaxe para máis información

VIVA O ENTROIDO!

Hoxe vivimos unha xornada boísima da celebración do Entroido 2019. Fixemos fotografías, salimos polas rúas de Neda, chegamos ata o Concello onde nos agasallaron con caramelos, merendamos sobremesas típicas deste día, vimos e escoitamos as nosas creacións do Día de Rosalía, queimamos o Meco e, sobre todo, o pasamos XENIAL!!

Grazas a toda a comunidade educativa por facer deste día un día extraordinario.

Agradecementos a Protección Civil, Policía Local, Concello de Neda, á ANPA de San Isidro e a todas as familias.

O vindeiro ano repetimos, máis e mellor!!!!

Feliz Entroido!!

ADMISIÓN CURSO 2019/2020

ADMISIÓN DE NOVOS ALUMNOS (CURSO 2019/20)

A partir do 1 de marzo ábrese o proazo de admisión de novos alumnos para o vindeiro curso académico 2019/20.

PRAZO E LUGAR DE ENTREGA DAS SOLICITUDES: Do 1 ao 20 de marzo. Na secretaría do centro

O alumnado que sesexen iniciar a súa escolaridade na etapa de Educación Infantil de 3 anos será o nado no ano 2016

Os impresos de solicitude poden recollerse no colexio ou ben baixalos aquí:

SOLICITUDE DE PRAZA

DOCUMENTACIÓN

Ou cubrilos electrónicamente na aplicación da Xunta:

Os alumnos/as que xa están matriculados no presente curso escolar no colexio teñen a reseva de praza xa feita para a continuidade no mesmo o vindeiro curso escolar.

Se algún alumno/a vai cambiar de centro no vindeiro curso, terá que facer a solicitude de admisión nese centro no prazo establecido e comunicalo a súa vez no noso colexio.

Normativa reguladora do proceso de admisión para o curso 2019/20

- Decreto 254/2012, do 13 de decembro

- Orde do 12 de marzo de 2013

- Correción de erros da Orde do 12 de marzo de 2013

- Orde do 25 de xaneiro de 2017

Instrución Xefatura Territorial

Día da Paz

Con motivo do Día da Paz, os nenos e nenas do CEIP San Isidro tivemos unha xornada moi bonita. Bailamos, cantamos e gozamos deste día tan sinalado. Á nosa celebración acompañounos Carmen, psicóloga de ALMAT (Asociación de Loita contra os Malos Tratos), que nos adicou unhas palabras sobre o significado da Paz e explicounos o gran labor que fan na súa asociación.

Para colaborar con ALMAT, os nenos/as, mestres/as e familias fixemos unha donación para esta causa tan especial.

Moitas grazas Carmen por amosarnos que todos/as xuntos/as podemos facer cousas grandes!

Unha visita moi especial.

O pasado mércores visitou o colexio o árbitro de primeira división de fútbol Ignacio Villanueva, que impartiu unha interesante charla ao alumnado de quinto e sexto de educación primaria sobre a paz, a igualdade e o respecto. Tamén falou acerca da súa traxectoria persoal e profesional.

Finalmente, contestou a diversas e moi variadas e interesantes preguntas que os nenos e nenas lle fixeron. Foi un pracer que compartira con nós a xornada e todas as súas experiencias e anécdotas.

Moitas grazas Nacho!

RESERVA DE PRAZA NO IES FERNANDO ESQUÍO PARA O CURSO 2019/20

Ábrese o prazo para a reserva de praza no IES Fernando Esquío de Neda, para os alumnos/as que están matriculados en 6º de Educación Primaria no noso centro.

Clicando na imaxe podedes acceder a toda a información. O impreso de reserva deberá entregarse no CEIP San Isidro.

Plan Director

Un curso máis, dispoñemos no centro do Plan Director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos e nos seus contornos co compromiso de construir unha sociedade democrática, tolerante, solidaria...
Nesta semana, os nenos/as de 5° e 6° de educación primaria puideron gozar dunha charla informativa sobre os perigos e riscos cos que nos podemos atopar en internet e no uso das novas tecnoloxías.
A charla foi impartida por José Antonio experto no tema e que pertence ás Forzas e Corpos de Seguridade do Estado.

Concurso Pilabot

Estimadas familias:

Dende o centro estamos a participar nun concurso de recollida de pilas, que ten como finalidade fomentar a súa recollida nun punto limpo e informar e concienciar á sociedade sobre a necesidade de realizar este xesto tan importante para o medio ambiente.

É por iso que solicitamos a vosa colaboración e axuda. Os nenos/as levarán, ao longo destes días, un pequeno colector para que poidan ir enchendo e logo baleirar no colexio. Considéranse validas para este concurso: calquera pila, pilas de botón, acumulador ou batería de uso doméstico que estea precintada.

A duración do concurso vai dende o día de hoxe ata o próximo día 11 de febreiro do 2019

Podedes consultar os premios aos que podemos optar na seguinte ligazón de pilabot

Recicla con enerxía!