Benvida

Atlantic/Bermuda

INVITACIÓN

Estimados pais/nais:

Como xa lles informamos a semana pasada, o vindeiro 3 de novembro, celebraremos no noso colexio o San Martiño, Magosto e o Samaín.

A partir das 12:00 h. iniciarase a celebración do San Martiño e o Magosto, con chourizos e castañas para todos, ao que convida a ANPA do colexio.

• As portas do colexio abriranse a partir desa hora (12:00 h.) para poder visitar a tradicional exposición de cabazas e participar da xornada.

Ás dúas menos cuarto, será a saída como un día normal de clase.

RECORDADE QUE AS CABAZAS TEÑEN QUE TRAERSE AO COLEXIO O XOVES. NON VIMOS DISFRAZADOS.

Agardamos a súa presenza.

un saúdo

REUNIÓN XERAL DE PAIS E NAIS

O vindeiro martes, 3 de outubro, están convocados todos os pais e nais a unha reunión informativa nas diferentes titorías. Os horarios serán:

5º e 6º de Educación Infantil:  16:00 h

1º e 2º de Educación Primaria; 16:30 h

3º e 4º de Educación Primaria: 17:00 h

5º e 6º de Educación Primaria: 17:30 h

O lugar será nas diferentes aulas.

As reunións teñen por obxecto clarificar diferentes aspectos relacionados co curso 2017-2018. É importante a presenza de todos os pais e nais.

LISTADO MATERIAL CURSO 2017/2018

<<<PREMER NO CURSO>>>>

2º PRIMARIA

3º PRIMARIA

4º PRIMARIA

5º PRIMARIA

6º PRIMARIA

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2017-2018

Días non lectivos escollidos polo centro:

TELÉFONO DURANTE OS MESES DE VERÁN

DURANTE OS MESES DE XULLO E AGOSTO PODEN ATOPAR O COLEXIO PECHADO. SE DESEXAN FACER ALGUNHA CONSULTA, XESTIÓN OU POÑERSE EN CONTACTO COA DIRECCIÓN POR CALQUERA MOTIVO, PODEN FACELO NO TELÉFONO:

626190833

EN HORARIO DE 10:00 H - 13:00 H

CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL DIDÁCTICO COMPLEMENTARIO PARA O CURSO 2017/2018

(CONCELLO DE NEDA)

O Día 11 de xullo saíu publicado no BOP a convocatoria das axudas. O prazo de presentación de solicitudes é de 20 días naturais a partir do seguinte día da publicación no BOP. As solicitudes recóllense nas Oficinas Xerais do Concello.

FONDO SOLIDARIO 2017/18

LISTAXE DEFINITIVO  FONDO SOLIDARIO DE LIBROS CURSO 2017/2018

AXUDAS LIBROS DE TEXTO CURSO 2017/2018

Convocatoria de axudas para PARTICIPAR NO FONDO SOLIDARIO e para a ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO e MATERIAL ESCOLAR dentinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, secundaria obrigatoria ou educación especial para o curso 2017/2018.