Saltar navegación.

Benvida

Benvid@s ao sitio web do C.E.I.P. San Isidro de Neda

Día da Paz

Con motivo do Día da Paz, os nenos e nenas do CEIP San Isidro tivemos unha xornada moi bonita. Bailamos, cantamos e gozamos deste día tan sinalado. Á nosa celebración acompañounos Carmen, psicóloga de ALMAT (Asociación de Loita contra os Malos Tratos), que nos adicou unhas palabras sobre o significado da Paz e explicounos o gran labor que fan na súa asociación.

Para colaborar con ALMAT, os nenos/as, mestres/as e familias fixemos unha donación para esta causa tan especial.

Moitas grazas Carmen por amosarnos que todos/as xuntos/as podemos facer cousas grandes!

Unha visita moi especial.

O pasado mércores visitou o colexio o árbitro de primeira división de fútbol Ignacio Villanueva, que impartiu unha interesante charla ao alumnado de quinto e sexto de educación primaria sobre a paz, a igualdade e o respecto. Tamén falou acerca da súa traxectoria persoal e profesional.

Finalmente, contestou a diversas e moi variadas e interesantes preguntas que os nenos e nenas lle fixeron. Foi un pracer que compartira con nós a xornada e todas as súas experiencias e anécdotas.

Moitas grazas Nacho!

RESERVA DE PRAZA NO IES FERNANDO ESQUÍO PARA O CURSO 2019/20

Ábrese o prazo para a reserva de praza no IES Fernando Esquío de Neda, para os alumnos/as que están matriculados en 6º de Educación Primaria no noso centro.

Clicando na imaxe podedes acceder a toda a información. O impreso de reserva deberá entregarse no CEIP San Isidro.

Plan Director

Un curso máis, dispoñemos no centro do Plan Director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos e nos seus contornos co compromiso de construir unha sociedade democrática, tolerante, solidaria...
Nesta semana, os nenos/as de 5° e 6° de educación primaria puideron gozar dunha charla informativa sobre os perigos e riscos cos que nos podemos atopar en internet e no uso das novas tecnoloxías.
A charla foi impartida por José Antonio experto no tema e que pertence ás Forzas e Corpos de Seguridade do Estado.

Concurso Pilabot

Estimadas familias:

Dende o centro estamos a participar nun concurso de recollida de pilas, que ten como finalidade fomentar a súa recollida nun punto limpo e informar e concienciar á sociedade sobre a necesidade de realizar este xesto tan importante para o medio ambiente.

É por iso que solicitamos a vosa colaboración e axuda. Os nenos/as levarán, ao longo destes días, un pequeno colector para que poidan ir enchendo e logo baleirar no colexio. Considéranse validas para este concurso: calquera pila, pilas de botón, acumulador ou batería de uso doméstico que estea precintada.

A duración do concurso vai dende o día de hoxe ata o próximo día 11 de febreiro do 2019

Podedes consultar os premios aos que podemos optar na seguinte ligazón de pilabot

Recicla con enerxía!

Eleccións ao Consello Escolar

O día 20 de novembro, en segunda reunión da xunta electoral, aprobáronse as candidaturas do sector pais/nais de alumnos do CEIP San Isidro de Neda. Os pais e nais que presentaron a súa candidatura para asumir a representación ao Consello Escolar foron os seguintes:

- Dª. Paula Romero Fernández.

- Dª. Beatriz Rodríguez González.

- D. Luís Moledo Pereiro.

A continuación, expoñemos a relación de pais/nais designados mediante sorteo público que formarán parte da mesa electoral. Resultaron elixidos:

1. Vogais titulares para a mesa de pais e nais:

- Noelia Nieto López.

- Manuel Mosquera Estraviz.

- Inés Caballero Jareño.

- Ángel López Romero.

2. Vogais suplentes:

- Esther Carballeira Rego.

- Juan Carlos Aguilar Freire.

- Fernando Saavedra Casas.

- Antonio Pena Martínez.

A formación da mesa electoral farase o vindeiro martes 27 de novembro ás 9:00 horas.

Magosto- Samaín

Queridas familias:

Dende o CEIP San Isidro queremos agradecervos a vosa participación neste “terrorífico día” e que puidésedes celebralo con todos/as nós.

Do mesmo xeito, agradecer a todos os mestres/as e á ANPA polo gran traballo realizado e, por suposto, aos nenos/as pola súa implicación.

Esperamos que o pasásedes de medo!

A Directora

Información das eleccións ao Consello Escolar

Estimadas familias:

Como sabedes, o que caracteriza o éxito nos centros é que as familias mostran unha grande implicación na vida escolar dos seus fillos/as e tenden a participar activamente nos centros educativos, evidenciando así que existe unha relación neta entre logros educacionais e o grao de participación das nais e pais no proceso educativo. Por eso animamos á presentación das vosas candidaturas para formar parte do consello escolar do CEIP San Isidro.

A continuación vos presentamos as seguintes normas, en base á convocatoria de eleccións ao Consello Escolar, SECTOR DE PAIS E NAIS DO ALUMNADO (poden consultar o documento orixinal na páxina web do centro):

1.- Corresponde elixir no presente proceso electoral a 3 pais/nais.

2.- Poden consultar dende o día de hoxe o Censo que está na secretaría do centro.

3.- As candidaturas poderán ser presentadas ata as 14:00 horas do 20 de novembro. Poden recoller na secretaría do centro o impreso de modelo de candidatura.

7.- As votacións realizaranse neste centro o día 27 de novembro, de 08:50 a 09:40 e de 13:00 a 13:45 horas.

Sorteo público para designación de membros da xunta electoral

O vindeiro martes 30 de outubro, ás 17:00 horas, celebrarase na biblioteca do centro o sorteo público para a designación dos integrantes da xunta electoral, que será a encargada de organizar e supervisar o procedemento de elección dos membros do consello escolar do colexio.

As eleccións celebraranse a finais do mes de novembro. Aqueles membos da comunidade educativa que desexen presentar a súa candidatura voluntaria para formar parte do novo consello escolar deberán seguir as instrucións que figurarán nas distintas convocatorias que proximamamente se farán públicas pola xunta electoral do centro.

Arquivos: