Blog de Polos Creativos

PESCANDO LEMBRANZAS

Inspirándonos no Kit de redeiras, preparamos un recuncho no centro para que todo aquel que nos viñera visitar o día da celebración do 50 Aniversario poidese deixar unha lembranza do seu paso polo cole.

CAIXA LUNAR

O alumnado de 1º contruíu unha caixa lunar para explicar as fases da lúa.

MÁQUINA DE CHAPAS

Este ano celebramos o 50 aniversario do noso cole, baixo o lema "50 ANOS MEDRANDO XUNTOS". Por esta razón pedimos ao CFR prestada a máquina de chapas, elaboramos un diseño e fixemos chapas para regalar na festa de aniversario a todos e todas os que nos acompañaron.

We R Memory Keepers Button Press Kit - Evoluzione Party - Creatività e  dintorni>>>PINCHA NA IMAXE<<<

CONSTRUCIÓN

Aplicamos ás matemáticas o kit básico de Construción

INFANTIL 1º CICLO 2º CICLO

>>>PINCHA NAS IMAXES<<<

CHROMA

O alumnado de 4º de primaria traballou co CHROMA e este foi o resultado:

>>>PINCHA NA IMAXE<<<

RECREOS LEGO

Empezamos o ano cun recuncho na biblioteca de LEGO para disfrutar nas horas do recreo:

>>>PINCHA NA IMAXE<<<

DÍA DA PAZ

Para conmemorar este día o equipo de Polos Creativos e o Equipo de Dinamización da Lingua Galega, propuxemos elaborar uns puzles con pezas hexagonais. Cada curso elixe unha persoaxe relacionada con este día e recolle información sobre ela. Cada punto de información se recolle nun hexágono.

Con todo elabórase un mural para expoñer na entrada do Centro.

Cando remate a celabración os puzles pasarán a formar parte dos xogos de mesa da biblioteca.

ROBÓTICA

Os nenos e nenas de infantil e 1º ciclo aprenden a separar o lixo a partir da robótica:

Manhattan Fragua dramático robot educativo niños Comienzo Inactividad  responder Bee bot robot TTS
EDUCACIÓN INFANTIL 1º CICLO EDUCACIÓN PRIMARIA

>>>PINCHA NAS IMAXES<<<