Secretaría
FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. CURSO 2024/25
Estimadas familias:
Queremos informarlles que a Consellería de Educación ven de publicar a convocatoria que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e as axudas para a compra de libros de texto e material escolar para os alumnos/as matriculados en educación primaria para o curso 2024/25.
Os alumnos/as matriculados nos cursos de 5º e 6º para o curso 2024/25, que son cursos E-DIXGAL, están excluidos da participación no fondo solidario libros de texto, poderán solicitar a axuda para adquirir material escolar.
As solicitudes descargaranse da aplicación informática Fondo libros (https://www.edu.xunta.gal/fondolibros) ou nesta páxina, descargando os anexos de abaixo.
O prazo de presentación de solicitudes rematará o 21 de xuño, inclusive, e entregaranse, preferiblemente, por vía telemática ou, de forma presencial no centro. Por vía telemática a través da aplicación de fondolibros ou a través da sede electrónica da Xunta de Galicia.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NORMATIVA QUE REGULA O FONDO LIBROS
ADMISIÓN CURSO 2024/2025
A partir do 1 de marzo ábrese o prazo de admisión de novos alumnos e alumnas para o vindeiro curso académico 2024/25.
PRAZO E LUGAR DE ENTREGA DAS SOLICITUDES: Do 1 ao 20 de marzo. Na secretaría do centro. |
O alumnado que desexe iniciar a súa escolaridade na etapa de Educación Infantil de 3 anos será o nado no ano 2021
Os impresos de solicitude poden recollerse no colexio ou ben descargalos aquí:
Ou cubrilos electrónicamente na aplicación da Xunta:
https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/------------------Manual familias para cubrir a instancia na aplicación
E entregala firmada no centro. Tamén se pode cubrir por sede electrónica para o que se precisa certificado electrónico ou a chave 365 para poder asinala.
Os alumnos/as que xa están matriculados no presente curso escolar no colexio teñen a reseva de praza xa feita para a continuidade no mesmo o vindeiro curso escolar.
Se algún alumno/a vai cambiar de centro no vindeiro curso, terá que facer a solicitude de admisión nese centro no prazo establecido e comunicalo a súa vez no noso colexio.
A listaxe provisional de admitidos publicarase no taboeiro de anuncios do centro o 25 abril. Contra a listaxe provisional, poderanse formular reclamacións no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte á súa publicación. Estas reclamación entenderanse estimadas ou desestimadas coa publicación da listaxe definitiva.
A listaxe definitiva de admitidos publicarase no taboeiro de anuncios do centro o 15 maio. Contra a relación definitiva, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial, no prazo de un mes contado a partires do día seguinte á súa publicación.
O prazo de formalización de matrícula será do 20 ao 30 de xuño.
VACANTES CURSO 2024/2025
4º EDUCACIÓN INFANTIL | 20 (3 NEAE) |
5º EDUCACIÓN INFANTIL | 0 |
6º EDUCACIÓN INFANTIL | 0 |
1º EDUCACIÓN PRIMARIA | 7 (3 NEAE) |
2º EDUCACIÓN PRIMARIA | 7 |
3º EDUCACIÓN PRIMARIA | 9 |
4º EDUCACIÓN PRIMARIA | 9 |
5º EDUCACIÓN PRIMARIA | 0 |
6º EDUCACIÓN PRIMARIA | 10 |
Normativa reguladora do proceso de admisión para o curso 2024/25
- Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
- Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).
RESERVA DE PRAZA NO IES FERNANDO ESQUÍO PARA O CURSO 2024-2025
Do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro ábrese o prazo para a reserva de praza dos alumnos e alumnas de 6º de Educación Primaria que vaian cursar os seus estudos de ESO no centro adscrito ao noso, IES FERNANDO ESQUÍO.
Para facer reserva deben cumprimentar o anexo I (pódese descargar en galego ou castelán) e entregalo asinado no noso centro antes do 5 de febreiro.
A solicitude tamén a poden cumprimentar de forma electrónica, a través da aplicación: www.edu.xunta.es/admisionalumnado/, no menú:
Solicitudes - Reserva - crear
E logo entregala no noso centro asinada. Ou asinala en sede electrónica para o que se precisa a Chave 365 ou un certificado dixital.
Se van cursar a ESO noutro centro terán que facer a solicitude de admisión nese centro, no prazo establecido para ese trámite (1 ao 20 de marzo).
LEXISLACIÓN APLICABLE
-
Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, ese regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).
-
Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
CONVOCADAS AS BECAS E AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO. CURSO 2023-2024
Está aberto o prazo para solicitar as becas e axudas para alumnado NEAE para o curso 2023-2024. O prazo está aberto dende o 8 de MAIO ata o 20 de setembro inclusive.
Os destinatarios son o alumnado matriculado en centros españois, que acrediten a necesidade específica de apoio educativo e que cumpran os requisitos establecidos na convocatoria:
A solicitude cubrirase ONLINE no seguinte enlace:
Se non se ten certificado electrónico, a solicitude hai que imprimila, firmala e presentala no centro antes do 20 de setembro.
PINCHADE PARA MÁIS INFORMACIÓN
As principales novidades deste ano son:
- Subsidio de 400 euros para gastos de carácter xeral que se concederán de xeito automático a todos os beneficiarios, independentemente da renta familiar e dos resultados académicos dos estudantes e sen necesidade de xustificación
- Non é requisito imprescindible que o solicitante dispoña de centificado de discapacidade
RELACIÓN PROVISIONAL DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2023-2024
As vacantes provisionais resultantes:
NIVEL |
PRAZAS |
PERMANENCIAS |
SOLICITUDES |
VACANTES |
VACANTES NEAE |
4º EI |
25 |
0 |
9 |
13 |
3 |
5º EI |
25 |
2 |
1 |
22 |
|
6º EI |
25 |
12 |
0 |
13 |
|
1º EP |
25 |
12 |
1 |
9 |
3 |
2º EP |
25 |
9 |
1 |
15 |
|
3º EP |
25 |
10 |
0 |
15 |
|
4º EP |
25 |
18 |
2 |
5 |
|
5º EP |
25 |
10 |
0 |
15 |
|
6º EP |
25 |
10 |
0 |
15 |
|
ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2022-2023
De conformidade co establecido na Resolución do 19 de setembro de 2022. DOG do 30 de setembro, realizarase proximamente neste Centro a renovación do CONSELLO ESCOLAR que é o instrumento de participación na vida escolar de todos os sectores educativos do Colexio.
Animamos a toda a comunidade educativa do CEIP San Isidro de Neda a participar.
As votacións serán o día 29 de novembro.
Para máis información pinchade na imaxe
LISTAXES DE MATERIAL DO CURSO 2022-2023
Lista material 1º Educación Primaria
Lista material 2º Educación Primaria
Lista material 3º Educación Primaria
Lista material 4º Educación Primaria
CALENDARIO ESCOLAR 2022-2023
POR SER FESTIVO LOCAL EN NEDA O DÍA 8 DE SETEMBRO
O PRIMEIRO DÍA DE COLE SERÁ O 9 DE SETEMBRO (VENRES)
RESOLUCIÓN DEFINITIVA ADMISIÓN 2022-2023
Informamos que todas as solicitudes de admisión presentadas para o curso 2022-2023, no CEIP San Isidro de Neda, obtiveron praza. As listaxes poden consultarse con chave 365, ou no taboeiro de anuncios sito no interior do centro escolar.
O prazo de matrícula será do 20 ao 30 de xuño.
- 1
- 2
- 3
- 4
- seguinte ›
- última »