Saltar navegación.

RESERVA DE PRAZA PARA O CURSO 2018/19

RESERVA PRAZA CURSO 2017/2018

Do 1 ao 15 de Febreiro ábrese o prazo para a reserva de praza dos alumnos e alumnas de 6º de Educación Primaria que vaian cursar os seus estudos de ESO no centro adscrito ao noso, IES FERNANDO ESQUÏO.

Para facer reserva deben cumplimentar o impreso (pódese descargar máis abaixo) e entregalo no noso centro antes do 15 de febreiro

A solicitude tamén a poden cumprimentar electrónicamente, a través da aplicación: www.edu.xunta.es/admisionalumnado/, no menú: Solicitudes-solicitudes de reserva-crear solicitude

Os alumnos e alumnas que vaian cursar a ESO noutro centro distinto deberán facer solicitude de admisión nese centro no prazo establecido para ese tramíte ( en marzo).

IMPRESO RESERVA CENTRO ADSCRITO

LEXISLACIÓN ADMISIÓN

- Decreto 254/2012 do 13 de decembro

- Orde do 12 de marzo de 2013

- Corrección de erros da orde do 12 de marzo de 2013

- Orde do 25 de xaneiro de 2017

SOLICITUDE DE ADMISIÓN (Curso 2013-14)

A partir do 5 de abril, ábrese o prazo de admisión de novos alumnos para o vindeiro curso académico 2013-14.

Prazo e lugar de entrega:  Do 5 de abril ao 17 de abril de 2012. Na secretaría do colexio

Os alumnos que desexen iniciar a sua escolaridade na etapa de Educación Infantil de 3 anos serán os nados no ano 2010.

Os IMPRESOS DE SOLICITUDE poden recollerse no colexio ou ben baixalos dende >>>AQUI (Solicitude admisión)

DOCUMENTACIÓN A PRESENTAR (xunto á solicitude de admisión)

• Fotocopia do libro de familia (páxina do neno/a)
  •  Fotocopia da cartilla da Seguridade Social.
  • Fotocopia da cartilla de vacinas.
  • Certificado médico.
  •  Dúas fotos tamaño carnet.

PRAZAS VACANTES

EDUCACIÓN INFANTIL

4º (3 anos)

5º (4 anos)

6º (5 anos)

Vacantes   >>>

22 ­­+ 3 (neae)

­­11

10

EDUCACIÓN PRIMARIA

Vacantes   >>>

11 + 3 (neae)

11

5

12

15

9

Os alumnos/as que xa están matriculados no presente curso escolar no colexio teñen a reserva de praza xa feita para a continuidade no mesmo o vindeiro curso.

Se algún alumno vai a cambiar de centro no vindeiro curso, terán que facer a solicitude de admisión nese centro no prazo establecido (do 5 de abril ao 17 de abril) e comunicalo á sua vez no noso colexio.

Normativa reguladora do proceso de admisión para o curso 2013-2014  <<<  Preme aquí

SOLICITUDE DE ADMISIÓN (Curso 2012/13)

Relación de admitidos <<< preme aquí

Do 1 de marzo ao 10 de abril de 2012, está aberto o prazo de SOLICITUDE DE ADMISIÓN DE ALUMNOS/AS para o vindeiro curso (2012/2013).

O alumnado que desexe iniciar a sua escolaridade en 4º de Educación Infantil (3 anos) será o nado no ano 2009.

PRAZAS VACANTES

EDUCACIÓN INFANTIL

• 4º (3 anos):  22 + 3(neae)
  • 5º (4 anos):    8
  • 6º (5 anos):  14

EDUCACIÓN PRIMARIA

• 1º :               7 + 3(neae)
  • 2º :               4
  • 3º :               8
  • 4º :             15
  • 5º :               5
  • 6º :             11

SOLICITUDES DE ADMISIÓN FORA DE PLAZO

As solicitudes de admisión de novos alumnos tramitadas fora de prazo,  deberán presentarse na Inspección Educativa de Ferrol, sita no andar 7 º do Edificio Administrativo da Xunta na praza de España

O pai ou a nai DEBERÁN presentar a seguinte documentación:

·          -Fotocopia do libro de familia.

·          -Certificado de empadronamento.

·          -Fotocopia do DNI ou do pai da nai.

·          -Certificado de matrícula do Colexio onde está matriculado neste curso.

Contacto co centro no verán.

Durante os meses de xullo e agosto poden atopar o colexio pechado. Se desexan facer algunha consulta, xestión ou poñerse en contacto coa dirección do centro por calquera motivo, poden facelo no teléfono 626 190 833 (en horario de 10:00h a 13:00h).

Tamén a través do correo electrónico do colexio: ceip.sanisidro@edu.xunta.es

Fondo solidario de libros de texto. Curso 2018/19.

Publícase a listaxe definitiva de admitidos e excluídos no Fondo solidario de libros de texto.

Especifícanse os libros que se reciben do Fondo e os que ten que adquirir a familia.

Fondo solidario de libros de texto. Curso 2018/19.

Publícanse as listaxes provisionais de admitidos e excluídos no Fondo solidario de libros de texto.

Ábrese un prazo de reclamacións de dous días (martes e mércores).

O venres 13 publicaranse as listaxes definitivas.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO CURSO 2018/2019

Convocatoria de axudas para PARTICIPAR NO FONDO SOLIDARIO e para a ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO e MATERIAL ESCOLAR dentinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, secundaria obrigatoria ou educación especial para o curso 2018/2019.

ADMISIÓN CURSO 2018/2019

Listaxe definitiva de admitidos para o curso 2018/2019 e relación de prazas que quedan vacantes