Saltar navegación.

Secretaría

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. CURSO 2024/25

Estimadas familias:

 

Queremos informarlles que a Consellería de Educación ven de publicar a convocatoria que regula a participación no fondo solidario de libros de texto e as axudas para a compra de libros de texto e material escolar para os alumnos/as matriculados en educación primaria para o curso 2024/25.

 

Os alumnos/as matriculados nos cursos de 5º e 6º para o curso 2024/25, que son cursos E-DIXGAL, están excluidos da participación no fondo solidario libros de texto, poderán solicitar a axuda para adquirir material escolar.

 

As solicitudes descargaranse da aplicación informática Fondo libros (https://www.edu.xunta.gal/fondolibros) ou nesta páxina, descargando os anexos de abaixo.

 

O prazo de presentación de solicitudes rematará o 21 de xuño, inclusive, e entregaranse, preferiblemente, por vía telemática ou, de forma presencial no centro. Por vía telemática a través da aplicación de fondolibros ou a través da sede electrónica da Xunta de Galicia.

 

ANEXO I y II

 DOCUMENTACIÓN

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 NORMATIVA QUE REGULA O FONDO LIBROS

ADMISIÓN CURSO 2024/2025

A partir do 1 de marzo ábrese o prazo de admisión de novos alumnos e alumnas para o vindeiro curso académico 2024/25.

 

PRAZO E LUGAR DE ENTREGA DAS SOLICITUDES: Do 1 ao 20 de marzo. Na secretaría do centro.

 

O alumnado que desexe iniciar a súa escolaridade na etapa de Educación Infantil de 3 anos será o nado no ano 2021

Os impresos de solicitude poden recollerse no colexio ou ben descargalos aquí:

SOLICITUDE DE PRAZA

DOCUMENTACIÓN

Ou cubrilos electrónicamente na aplicación da Xunta:

https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/------------------Manual familias para cubrir a instancia na aplicación

E entregala firmada no centro. Tamén se pode cubrir por sede electrónica para o que se precisa certificado electrónico ou a chave 365 para poder asinala.

Os alumnos/as que xa están matriculados no presente curso escolar no colexio teñen a reseva de praza xa feita para a continuidade no mesmo o vindeiro curso escolar.

Se algún alumno/a vai cambiar de centro no vindeiro curso, terá que facer a solicitude de admisión nese centro no prazo establecido e comunicalo a súa vez no noso colexio.

A listaxe provisional de admitidos publicarase no taboeiro de anuncios do centro o 25 abrilContra a listaxe provisional, poderanse formular reclamacións no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte á súa publicación. Estas reclamación entenderanse estimadas ou desestimadas coa publicación da listaxe definitiva.

A listaxe definitiva de admitidos publicarase no taboeiro de anuncios do centro o 15 maioContra a relación definitiva, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial, no prazo de un mes contado a partires do día seguinte á súa publicación.

O prazo de formalización de matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

 

VACANTES CURSO 2024/2025

4º EDUCACIÓN INFANTIL 20 (3 NEAE)
5º EDUCACIÓN INFANTIL 0
6º EDUCACIÓN INFANTIL 0
1º EDUCACIÓN PRIMARIA 7 (3 NEAE)
2º EDUCACIÓN PRIMARIA 7
3º EDUCACIÓN PRIMARIA 9
4º EDUCACIÓN PRIMARIA 9
5º EDUCACIÓN PRIMARIA 0
6º EDUCACIÓN PRIMARIA 10

 

 


 Normativa reguladora do proceso de admisión para o curso 2024/25

  • Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
  • Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

RESERVA DE PRAZA NO IES FERNANDO ESQUÍO PARA O CURSO 2024-2025

Do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro ábrese o prazo para a reserva de praza dos alumnos e alumnas de 6º de Educación Primaria que vaian cursar os seus estudos de ESO no centro adscrito ao noso, IES FERNANDO ESQUÍO.

Para facer reserva deben cumprimentar o anexo I (pódese descargar en galego ou castelán) e entregalo asinado no noso centro antes do 5 de febreiro.

                  Anexo I (Galego)

                  Anexo I (Castelán)

A solicitude tamén a poden cumprimentar de forma electrónica, a través da aplicación: www.edu.xunta.es/admisionalumnado/, no menú:

Solicitudes - Reserva - crear

E logo entregala no noso centro asinada. Ou asinala en sede electrónica para o que se precisa a Chave 365 ou un certificado dixital.

Se van cursar a ESO noutro centro terán que facer a solicitude de admisión nese centro, no prazo establecido para ese trámite (1 ao 20 de marzo).


 LEXISLACIÓN APLICABLE 

  • Orde do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, ese regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica2/2006, do 3 de maio, de educación (códigos de procedemento ED550A, ED550B e ED550C).

  • Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

CONVOCADAS AS BECAS E AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO. CURSO 2023-2024

Está aberto o prazo para solicitar as becas e axudas para alumnado NEAE para o curso 2023-2024. O prazo está aberto dende o 8 de MAIO ata o 20 de setembro inclusive.

Os destinatarios son o alumnado matriculado en centros españois, que acrediten a necesidade específica de apoio educativo e que cumpran os requisitos establecidos na convocatoria:

 

CONVOCATORIA NEAE 2023-2024

 

A solicitude cubrirase ONLINE no seguinte enlace:

ACCESO AO SERVIZO

 

Se non se ten certificado electrónico, a solicitude hai que imprimila, firmala e presentala no centro antes do 20 de setembro.

 

PINCHADE PARA IS INFORMACIÓN

 

As principales novidades deste ano son:

  • Subsidio de 400 euros para gastos de carácter xeral que se concederán de xeito automático a todos os beneficiarios, independentemente da renta familiar e dos resultados académicos dos estudantes e sen necesidade de xustificación
  • Non é requisito imprescindible que o solicitante dispoña de centificado de discapacidade

RELACIÓN PROVISIONAL DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2023-2024

 

As vacantes provisionais resultantes:


NIVEL

PRAZAS

PERMANENCIAS

SOLICITUDES

VACANTES

VACANTES

NEAE

4º EI

25

0

9

13

3

5º EI

25

2

1

22

 

6º EI

25

12

0

13

 

1º EP

25

12

1

9

3

2º EP

25

9

1

15

 

3º EP

25

10

0

15

 

4º EP

25

18

2

5

 

5º EP

25

10

0

15

 

6º EP

25

10

0

15

 

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR 2022-2023

De conformidade co establecido na Resolución do 19 de setembro de 2022. DOG do 30 de setembro, realizarase proximamente neste Centro a renovación do CONSELLO ESCOLAR que é o instrumento de participación na vida escolar de todos os sectores educativos do Colexio.

Animamos a toda a comunidade educativa do CEIP San Isidro de Neda a participar.

As votacións serán o día 29 de novembro.

Para máis información pinchade na imaxe

 

CALENDARIO ESCOLAR 2022-2023

 

POR SER FESTIVO LOCAL EN NEDA O DÍA 8 DE SETEMBRO

O PRIMEIRO DÍA DE COLE SERÁ O 9 DE SETEMBRO (VENRES)

 

RESOLUCIÓN DEFINITIVA ADMISIÓN 2022-2023

Informamos que todas as solicitudes de admisión presentadas para o curso 2022-2023, no CEIP San Isidro de Neda, obtiveron praza.  As listaxes poden consultarse con chave 365, ou no taboeiro de anuncios sito no interior do centro escolar.

O prazo de matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

 

Distribuir contido