C. Medio NSC

CCNN examen final 5º

Disección corazón-pulmóns

Para coñecer como funciona o corazón e os pulmóns fixemos unha disección dos pulmóns e do corazón dun cordeiro.

Todos ataviados coas nosas luvas preparámonos para esta experiencia no laboratorio.

Os pulmóns e o corazón comparten espazo e función: atópanse dentro da caixa torácica e garanten o aporte de osíxeno que necesitan todas as células->tecidos->órganos->aparatos->sistemas do corpo.

Despois da disección cada alumno fixo unha presentación en Google presentacións onde demostraba o aprendido. Estas son alguns dos traballos entregados.

RECICLANDO NA ESCOLA

NÓS ENTENDEMOS BEN A IMPORTANCIA DAS PALABRAS REUTILIZAR, REDUCIR E RECICLAR PARA O COIDADO DO NOSO CONTORNO.

NÓS IMOS CONTRIBUIR CON PEQUENAS ACCIÓNS COMO SON: REUTILIZAR OBXECTOS USADOS , REDUCIR A CANTIDADE DE LIXO QUE PRODUCIMOS E RECICLAR OS MATERIAIS XA USADOS!!

ESTAS IMAXES SON ALGHÚNS DOS TRABALLOS DE RECICLAXE QUE ANDAMOS A FACER :

PREME NA IMAXE PARA MÁIS INFORMACIÓN

O Planeta terra e a materia

Recursos educativos On-line e webs con información que poden resultar do voso interese.

A materia. CNICE.MES

Electricidade e magnetismo. A Pizarra de 6º

O magnetismo. Química web.net

A terra e o universo. A pizarra de 6º