Bailando co Apalpador

Videopostal colectiva de Nadal

Este Nadal quixemos renderlle homenaxe ao Apalpador, personaxe tradicional do Nadal galego, que pasaba o ano facendo carbón e entre o 24 e o 31 de decembro deixaba castañas e algún agasallo feito por el aos nenos e nenas galegos.

Así que participamos na actividade colectiva Bailamos co Apalpador? e gravamos esta coreografía na que lle damos ao esqueleto todos os alumn@s e mestres do cole. É ben doada, só hai que apalpar a nosa barriguiña e darlle voltas como se fose unha lavadora, uns pasos de twist...

Música orixinal: Javier Prado Espiñeira.
Letra: Cristina Corral Soilán

ESTA É A MENSAXE DO APALPADOR AOS NENOS E NENAS DO COLE

"Querid@s profes e alumn@s,

Agradecemos de todo corazón o voso esforzo e o voso traballo e sobre todo a vosa colaboración neste proxecto que empezamos con moita ilusicón hai xa uns anos.
Este ano tivemos a sorte de contar con vos para a nosa videopostal e aquí está o resultado:

Gracias por estar sempre aí, traballando a prol das nosas tradicións.

Esperamos que vos guste :)

Un bico forte para eses/as nen@s do Apalpador.

O Apalpador ;)"