Educación Física

No curso escolar 2010-11 a Xunta ofrecenos o programa XOGADE adicado ao DEPORTE ESCOLAR.

Os profesores de Educación Física pedimos unha serie de actividades para o Colexio que o programa nos ofrece. Ata agora participamos en:

-Campo a través: Chegando por primeira vez no Colexio ata o Campeonato Provincial de Campo a Través do Deporte en Edad Escolar,celebrado na Pobra do Caramiñal o día 19-02-2011. A nosa participante foi a alumna de 6º, Elena Bosch na categoria de infantil.

¡FELICIDADES Elena por chegar tan lonxe!

Animo animo2

- Exposición durante unha semana de carteis sobre Educación, Deporte e Valores.

valores00

valores_01

valores_02

valores_03

CAMPO A TRAVÉS

Moi boa actuación de Elena Bosch Sánchez na fase Intercomarcal de Campo a Través celebrada no circuito de Acea da Ma en Culleredo, o sábado 29 de Xaneiro.Participo, como única representante do CEIP Portofaro, na categoria "Infantil Mulleres" alcanzando un 7º posto.¡FELICIDADES!

Preparada

¡que esfuerzo!