2012-2013 tax

Actividades do curso 2012-2013

Proceso solicitude de comedor 2012-2013

13/06/2010 13:15
Etc/GMT+1

Recibidas finalmente as instrucións para a solictude de comedor para o curso 2012-2013, pódense descargar ou ver nesta páxina os seguintes documentos:

Lugar e horario de presentación: Secretaría do centro de 12:00 a 14:00  

Alumnos matriculados no curso 11_12 . Do 1 ao 19 de xuño

Alumnos de nova matrícula  :               Do 20 ao 30 de xuño (simultaneamente á formalización da matrícula)

 Resolución provisional: ADMITIDOSRESERVA

Lista definitiva actualizada a 20-09-12     Lista de espera

2B The moon is in the river (in a foggy day)

24/06/2013 11:44
Etc/GMT+1

2º B  The moon is in the river (in a foggy day)

2º A todos xuntos

24/06/2013 10:00
Etc/GMT+1

2ºa todos xuntos

2º grupo 2º A

24/06/2013 00:47
Etc/GMT+1

Grupo 2 de 2º A

grupo 2, 2º B

23/06/2013 17:46
Etc/GMT+1

Grupo 2  2º B

1º Grupo 2º B The moon is in the river

23/06/2013 16:14
Etc/GMT+1

1º Grupo 2º B

The moon is in the river 2ºA (1º grupo)

23/06/2013 12:00
Etc/GMT+1

1º Grupo 2º A

The moon is in the river

23/06/2013 11:39
Etc/GMT+1

Nesta páxina iremos colocando os enlaces aos vídeos dos distintos grupos de 2º que representaron a obra

"THE MOON IS IN THE RIVER"

Trátase dun sinxela peza de teatro infantil (que viña como "story" nunha das unidades do libro de texto) e que os nenos e nenas aprenderon e represenatron con ilusión.

O argumento é: Un día pola noite unha ovella que está bebendo á beira dun río ve á lua reflexada e cre que se está afogando. Decide ir buscar unha barca para poder salvala. Polo camiño atopa varios animais aos que lle conta o que ocorre e deciden ir axudala. Unha vez chegan onde estaba a lúa,póñense de pé na barca para intentar coller á lúa e subila a bordo, caen á auga e ao enturbiar a auga e quedar frotado boca ariba decátanse de que en realidade o que vían no río era un reflexo e a lúa estaba coma sempre no alto do ceo.

A obra, como se ve, transmite valores de traballo en equipo e solidariedade e fai ver aos cativos que ás veces a primeira impresión non é a correcta.

En canto ao interés para a asignatura, a avaliación é moi positiva porque a pesares de que cada vez que se ensaiaba se empleaba toda a sesión, participaron todos os alumnos obrigándolles a practicar tres das catro destrezas principais na aprendizaxe do idioma: listening, reading and speaking (escoitar, ler e falar)

E sen máis aquí están os enlaces. Espero que vos gusten

1º grupo 2º A

2º Grupo 2º A

2º A (todos xuntos)

1º Grupo 2º B

2º grupo 2º B

2º B (in a foggy day)

Nenas e nenos de Portofaro no Concello

04/06/2013 00:51
Etc/GMT+1

Nenas e nenos de 4º de E. Primaria participan nun pleno no concello. Sentáronse nas cadeiras dos concelleiros e realizaron intervencións e preguntas sobre a vida municipal e a política actual.  Deste xeito coñeceron de primeira man a política local e o funcionamento democrático da institución máis cercana aos cidadáns.

portofaro no concello Foto tomada de La Opinión (4-6-13) no salón de plenos. O alumnado acompañado de profesoras, concelleiros e alcalde 

Distribuir contido