E. Invernadoiro

Pon unha verdura na túa vida

07/03/2013 20:22

Achégamonos ás verduras,: forma, cor, sabor, fases do crecemento, a súa importancia para unha alimentación sana e equilibrada. En fin moitas moitas cousas que aprendemos con esta exposición, conectada tamén co invernadoiro e co comedor.

Exposición verduras from portofaro2010 on Vimeo.

Primeiros pitiños da nova rolada

11/06/2012 21:27

Hoxe naceron en Infantil 3 anos os catro primeiros pitiños da nova rolada. Mirade este vídeo do momento do nacemento do máis pequeno.

A· Portofaro:A metamorfose

A metamordose da Papilio Machao. Fase de crisálida a mariposa Esperamos poder ver en directo o momento en que a bonita bolboreta saia da súa crisálida

Live video by Ustream

A 2 de Portofaro

Metamorfose da Papilio Machao  en 4 anos B . Hoxe tivemos a enorme sorpresa de atopar unha bolboreta que xa dabamos por perdida. Vímola, quitámoslle fotos e disfroitemas a pracer. Despois soltámola para que fose libre. E agora un novo intento de ver o momento máxico en que sae da súa crisálida

Streaming video by Ustream

Coidamos o noso contorno

10/02/2012 12:00

Blog do Seminario Permanente de Invernadoiro "Coidamos o noso contorno"

Clic aquí para acceder   verdurito

Vídeo do nacemento

Pequeno vídeo do momento duns dos primeiros nacementos

Incubando en Portofaro

Rematado o proceso (do 17 de abril ao 8 de maio) O día 10 se retira o último ovo (único do que non sae poliño)

Álbum traballos concurso de mascotas

Álbum con todos os traballos presentados no concurso de elección de mascota do Invernadoiro

Dificilísimo o traballo do xurado para tomar unha decisión. Houbo moitísima participación e tamé de grande calidade. Graciuas a todos os participantes e felicidades polo traballo realizado.

Concurso elección da mascota do Invernadoiro

Durante o mes de decembro o alumnado do cole participou nun concurso para escoller a mascota do Invernadoiro.

Resultou gañador Alejandro Varela, alumno de 2º B co debuxo de "Verdurito"

Aquí tedes unha instantánea da entrega do premio por parte do director.

premio alex_varela

Fai clic en verdurito e irás a un álbum cos debuxos de todos os participantes Icono verdurito