1º Curso

23/12/2016 12:23

proba

16/12/2016 15:50

Tele Portofaro retransmite de novo.

27/05/2013 00:12

1º A A acolle outra rolada de pitiños. Esta madrugada naceu o primeiro

Canción de 1º

20/05/2013 14:00

As nenas e nenos de 1º de Primaria cantan o día das Letras Galegas

Canción de Samaín-Halloween de 1º

Nenos e nenas de 1º cantan unha "terrorífica" canción polo Samaín

samain concha2 from portofaro2010 on Vimeo.

Saída ao Museo de Belas Artes

Os nenos e nenas de 1º visitaremos o martes día 15 o  Museo de Belas Artes da Coruña para sistir ó obradoiro didáctico Arte en movemento Nel os alumnos e alumnas observan unha serie de obras de estilos e épocas moi variadas nos que se produce unha acción.  Ademais de descubrir que é o que está a suceder nas imaxes, falaranlles doutros aspectos dos cadros, como a época en que foron pintados, a luz, as cores, etc. Despois da visita farán unha actividade plástica partindo dunha obra de Carlos Maside.
 Esperamos pasalo moi ben e aprender moitas cousas dos cadros e dos pintores.

VISITA Á FUNDACIÓN MARÍA JOSÉ JOVE

17 de marzo

OS nenos/as de primeiro imos a fundación María José Jove, coas actividades que alí fagamos esperamos coñecer mellor que é un museo e aprender cousas dos pintores e dos cadros: as súas cores, formas, composicións.Sorprendido Os museos tamén son divertidosSorprendido

Obradoiros TIC en Palexco

Os nenos e nenas de 1º tamén  irán a A Coruña para participar nas actividades organizadas en Palexco polo Ministerio de Industria e Red.es para achegar á cidadanía ás distintas posibilidades das TIC.

Faran un obradoiro relacionado coas TIC (Posiblemente aprenderán a navegar pola rede con Playhouse Disbey e visitarán unha curiosa exposición. Esperemos que aprendan moito e o pasen ben.