Taller de ciencia, Proxectos de nenos e nenas, Robótica, Invernadoiro, Mates divertidas

Experimentando

Velaquí tedes estes fabulosos traballos de dous alumnos de 6ºB.....Refracción da luz, Reaccións químicas, feito en tempo do confinamento.... pois tamén nese tempo houbo moitas ganas de aprender experimentando.

NORABOA os dous, esperamos vervos mais veces experimentando coa ciencia.

Experimentando

Velaquí tedes estes fabulosos traballos dos alumnos de 5ºB.....volcáns,reaccións químicas, densidade, mesturas..de todo un pouco!. NORABOA a todos eles, esperamos vervos mais veces experimentando co que aprendedes.

Densidade dos líquidos from Nélida on Vimeo.

Densidade from Nélida on Vimeo.

elasticidade from Nélida on Vimeo.

Propiedades das mesturas from Nélida on Vimeo.

reación química from Nélida on Vimeo.

As forzas from Nélida on Vimeo.

EXPERIMENTANDO

21/06/2018 14:55

Velaquí tedes estes fabulosos traballos do alumnado de 6ºA.....Densidade, electricidade, imáns, electroimáns e risas tamén..... e tamén moitas ganas de aprender experimentando.

NORABOA a todas elas e eles, esperamos vervos mais veces experimentando coa ciencia.

DENSIDADE 2 from Nélida on Vimeo.

magnetísmo terrestre from Nélida on Vimeo.

electricidade estática 3 from Nélida on Vimeo.

Imáns from Nélida on Vimeo.

magnetismo 2 from Nélida on Vimeo.

Electroimán 2 from Nélida on Vimeo.

electroimán from Nélida on Vimeo.

Experimentando coa ciencia

alumnos de sexto de primaria experimentando coa ciencia, estupendo traballo NORABOA A TODAS e TODOS

fuido non from Nélida on Vimeo.

21/06/2017 09:03

Velaquí tedes estes fabulosos traballos dos alumnos de 5ºA.....Combustións, corrosión, comportamento e propiedades dos gases e risas tamén..... todo un programa de experiencias científicas. NORABOA a todos eles, esperamos vervos mais veces experimentando co que aprendedes.

As combustións from CEIP Portofaro on Vimeo.

O aire pesa from CEIP Portofaro on Vimeo.

A agua salgada pesa máis que a doce from CEIP Portofaro on Vimeo.

leis dos gases from CEIP Portofaro on Vimeo.

a corrosión from CEIP Portofaro on Vimeo.

Campións de Ligamats 2017

25/03/2017 16:44

Noa, Eduardo, Teo e Ali, os nosos representantes na XIII edición de Ligamats se alzaron co victoria competindo con colexios públicos e privados de toda Galicia.

Si misa noraboa para eles, os seus profes e ás súas familias. Estamos Mou orgullosos deles. Do seu trunfo, por supuesto, pero sobre todo do seu afán de superación, o seu traballo en equipo e do seu compañerismo entre eles e co resto de participantes.

Templarín e Forrest

24/03/2017 14:30

Estes días o Portofaro está de noraboa. A súa comunidade ten dous novos membros. Son dous seres cheos de cables, chips, etc. Dous robots. Templarín é forte coma un monxe templario (de aí o seu nome) e Forrest é un pouco máis enclenque. Naceu con certos problemiñas porque as súas pezas foron impresas como probas da nova impresora en 3D do cole, pero ten vontade e se esforza como o que máis. A continuación vos deixamos un pequeno vídeo no que os nenos e nenas practican inglés ao mesmo tempo que planifican o percorrido dos robots para alcanzar o obxectivo. É dicir programan.