4º Curso

warning: Parameter 2 to genericplayers_swftools_flashvars() expected to be a reference, value given in /srv/www/drupal6/includes/module.inc on line 476.

Outra toma da voda regueifada

18/05/2013 17:51
Etc/GMT+1

Regueifa en alta resolución

18/05/2013 16:54
Etc/GMT+1

CARA AO CAMPO DAS ESTRELAS

CARA AO CAMPO DAS ESTRELAS

Hoxe os alumnos do 2º ciclo asistirán á representación teatral " Cara ao campo das estrelas", unha montaxe de SARABELA TEATRO, na cal a través dun xogo de luces espectacular, un son non menos impresionante e  uns persoaxes  super divertidos contarannos algunhas das claves que derón orixe ao CAMIÑO DE SANTIAGO.

A actividade ven proposta dentro do programa "O FILLO DO TRONO" cuxo obxectivo é dar a coñecer entre alumons/as a ruta xacobea, os motivos que levan a tantas persoas a camiñar quilómetros e quilómetros ata chegar a Compostela, ou os diferentes medios nos que se pode levar a cabo a peregrinación. Esperamos pasalo moi ben e que poidanos aprender algo máis do  CAMIÑO DE SANTIAGO

BIBLIOTECA MIGUEL GONZÁLEZ GARCÉS

16 de marzo

Neste día os alumnos/as de cuarto curso van visitar a biblioteca GONZÁLEZ GARCÉS da Coruña. entre libros e contos d seguro que pasarémolo moi ben

Obradoiros TIC en Palexco

Array

Os nenos e nenas de 4ºtamén  irán a A Coruña para participar nas actividades organizadas en Palexco polo Ministerio de Industria e Red.es para achegar á cidadanía ás distintas posibilidades das TIC.

Faran un obradoiro relacionado coas TIC: e visitarán unha curiosa exposición. Esperemos que aprendan moito e o pasen ben.

If you want to practice more....!

A virxe (4º B)

Array

Aquí podemos ver unha pequena representación cantada ou un villancico representado (como se queira).

Se so queres escoitalo volve a páxina principal das panxoliñas e fai clic no arquivo adxunto: a virxe

You are missing some Flash content that should appear here! Perhaps your browser cannot display it, or maybe it did not initialize correctly.