Complementarias

Disfrutando do noso patio

Como sabedes, este ano temos un novo propósito no cole: disfrutar do recreo ao 200%, e para iso precisamos coidar o patio e mantelo limpo.

Contamos coas "patrullas verdes" que se encargan de recoller os papeis e restos da merenda que os nosos compañeiros deixan esquecidos no patio (botellas, roupa, tuppers...) e pouco a pouco tomamos conciencia da importancia de manter os espazos limpos.

Pero un patio limpo non xenera de por si satisfacción, polo que tamén temos novos xogos para minimizar as disputas e pelexas do patio. Deste xeito mentres estamos xogando estamos creando vínculos de unión cos nosos compañeiros, respectamos as quendas de xogo... e retomamos xogos tradicionais como a corda ou a goma.

Que patio tan magnífico temos!

Axudádenos a mantelo así Sorriso

Clicade na foto para acceder á galería de imaxes.

Magosto e Samaín

O pasado 31 de outubro celebramos no cole o Samaín xunto co magosto.

Antes do recreo comemos as castañas asadas e despois do mesmo, preparámonos para a xornada de xogos populares que estiveron maxistralmente dirixidos polos nosos compañeiros de 6º de primaria.

Clicando foto do final podedes acceder ao álbum de fotos e ver o ben que o pasamos xogando á Mariola, á rá, a lanzar chapas, á goma, á corda, encestar botón… Ademáis tivemos a gran sorte de que non fixo nin frío nin calor, estaba o ceo despexadiño e nada estropeou a nosa diversión.

Clica na imaxe para ver o resto de fotos.

Coida dos bosques

Como sabedes hai unhas semanas sufrimos unha serie de incendios que afectaron aos montes, casas e campos de Galicia. No cole tamén se viron afectadas algunhas familias e dende aquí non podíamos quedar calados, por eso aquí tedes a nosa resposta: Non prendas lume! Coida dos bosques!

Temos que agradecer a enorme colaboración da familia de Izan e Leire Rodríguez de 3 e 5 anos respectivamente: o seu avó viu a gravarnos, a nai axudounos na organización e a tía, Mariana Pérez, foi a cantante que nos cedeu de forma altruista unha das súas cancións para que puideramos facer a letra entre o alumnado do cole; tamén viu ao cole a gravar as voces dos nenos e nenas que cantan o estribillo da canción e axudounos na gravación do vídeo; ademáis de poñer a súa propia voz na canción.

Se queredes coñecer outras cancións desta artísta, podedes vela clicando aquí: Mariana Pérez.

COIDA DOS BOSQUES. CEIP Otero Pedrayo e Mariana Pérez

Obradoiro "Dalle valor ao peixe" de 5º de primaria

O pasado venres 20 de outubros, o grupo de 5º de primaria fixo a primeira saída escolar do curso coa visita ao mercado do Progreso.

Alí realizaron o obradoiro "Dalle valor ao peixe".

En primeiro lugar no supermercado Familia e da man de Graciela, unha bióloga experta no tema, falamos dos valores do peixe, a calidade, etiquetaxe...

De seguido e coa información que xa tiñamos, fixemos unha receita riquísima coa axuda do chef Pepe Solla: "fingers de peixe" con duas salsas para mollar. Todo un manxar. Estaba tan boa que os máis larpeiros repetiron varias veces, e (ainda que non o creades) aqueles aos que non lles gusta o peixe tamén quedaron encantados.

Marcharon todos desexando poñer en práctica a receita aprendida. Xa vola ensinaron na casa? Estaba de rechupete!

Clicando aquí podedes acceder ao Album con todas as fotos da actividade.

Agasallo inicio de curso

Menudo comezo de curso, xa temos a primeira sorpresa!

Ledicia Costas e Magín Blanco agasalláronnos co libro "A señorita Bubble" xusto o mesmo día da súa presentación oficial na libraría Cartabón de Vigo.

A partires do luns xa o teremos na biblioteca do cole, ainda que o servizo de préstamo non comezará a funcionar ata outubro.

COMEZAMOS O CURSO!

COMEZAMOS O CURSO CANTANDO!

Xa levamos uns días no cole e como sabedes, estamos entrando ao ritmo da canción "Marcho que teño que marchar" de Magín Blanco.

Da gusto comezar as mañás así de animados!

Deixámovola aquí para que poidades escoitala enteira.

Bo comezo de curso para todos e todas!

Ledicia Costas deséxanos feliz verán!

O pasado 5 de xullo, durante a Feira do Libro, a familia de Marina (4°E.P.) e Julia (4 anos) estiveron con Ledicia Costas para que lle adicase os seus libros a Marina.

Aproveitando esta situación, pedíronlle que nos mandara un saúdo e aquí o temos, cun ffantástico consello paara o verán: ler todo o que poidamos!

Moitas grazas a esta familia e a Ledicia Costas Sorriso

Celebración día do libro

Hoxe celebramos o día do libro (pois o luns coa actividade de reciclxa era imposible) e resultou todo un éxito.

A primeira hora da mañán un grupo de 4º de primaria sorprendeunos cunha mensaxe pola megafonía (podedes escoitalo na radio do cole), no que nos invitaban a empregar a imaxinación para debuxar o que nos suxería un poema de Gloria Fuertes.

Máis tarde, despois do recreo, quedamos no patio para escoitar diferentes contos que prepararon os nosos compañeiros e compañeiras de 5º e 6º de primaria.