Sembra nos nenos boas ideas, aínda que non as entendan... O tempo encargarase de descifralas no seu entendemento e faranas florecer no seu corazón.

Peons seguros, cidade segura

Onte viu a Policía Local ao cole para dar unha charla na clase de 5º sobre educación vial.

É un tema moi importante e tiñamos previsto cruzar a rúa coa Policía pero como chovía... mandáronolo de deberes para casa!Guiño

Así que xa sabedes, a practicar en cada paso de peóns e sempre respectando as normas de circulación.

Podedes ver as fotos da sesión clicando nesta ligazón: Educación vial coa Policía Local.

Ring Ring

Mirade que panxoliña tan bonita preparou o alumnado de 4º e 5º para representarllo ao resto de curso do cole.

O Apalpador

Onte recibimos a visita dos Apalpadores.

Foron percorrendo todas as clases do cole contándonos a súa historia, que agora podedes ver colgada nas paredes da entrada do cole.

Ademais deixaron o seu buzón na entrada do cole para que poidamos escribir a nosa carta e deixarlla alí.

Mirade que ben o pasamos coa súa visita. (Clicade na foto)

O blog de robótica

Como sabedes este ano estamos a impartir robótica en 4º de primaria. Podedes ver algunhas das cousas que facemos no noso blogue (robotero.blogspot.com) ou clicando na imaxe de debaixo.

A nosa Luz

Como sabedes, temos un gran valeiro no cole. Quedamos sen unha grandísima profesional e mellor persoa e compañeira... A nosa querida Luz.

Por este motivo temos que informarvos de que o martes 27 de novembro, ás 18:15 horas, realizarase unha misa funeral na igrexa de Beade no seu honor de parte da ANPA, alumnos, exalumnos, persoal de servizos, inspección educativa e claustro do cole.

Dende aquí aproveitamos para recoñecer a súa gran labor e darlle as grazas por todo o que fixo por nós, tanto dentro como fóra do cole.

Grazas polo teu sorriso, a túa forza, a túa paixón
e a luz que deches na vida de todos os nenos.
Esa luz quedará no colexio e nos nosos corazóns para sempre.
Grazas por tanto, Luz!

A nosa LUZ.

As cores de outono

Esta semana o tempo está sendo fantástico e estamos aproveitando para disfrutar da natureza.

Estes días fixemos varias fotos nas que podemos ver que bonito está o arce do cole coas cores do outono, e como non, aproveitamos para xogar con elas.

Mirade que ben o pasamos na entrada ou no recreo xogando coas follas de outono: Galerías de fotos do outono.

Mercado do Progreso

Onte o alumnado de 2º, 3º e 4º foi de visita ao mercado do Progreso onde descubriron a importancia dunha alimentación saudable e, para tomar exemplo, foron ao supermercado e con ingredientes frescos fixeron unha riquísima empanadilla de merluza.

Podedes clicar nesta ligazón para acceder á galería de imaxes.

Visita ao Concello

Hai duas semanas, o alumnado de 5º e 6º foi de visita ao Concello.

Alí percorreron as súas instalacións, estiveron nun pleno moi especial (pois foron eles os participantes), na sala de prensa, charlaron co alcalde...

Foi unha visita moi entretida.

Se clicades na foto podedes acceder á galería de imaxes: