Sembra nos nenos boas ideas, aínda que non as entendan... O tempo encargarase de descifralas no seu entendemento e faranas florecer no seu corazón.

Volta ao cole!

Estades nerviosos? Mañá volvemos ao cole, e para que vaiades quentando motores podedes ir animándovos con esta canción.

Porque este planeta é divertido e no noso cole moito máis! Sorriso

Recollida cheques becas

Xa tedes no cole os cheques das axudas para libros e material escolar deste curso.

Podedes pasar cando queirades a recollelos.

Vémonos nuns días coas pilas ben cargadas!

Listaxe definitiva das axudas para libros e material escolar

Ainda queda moito verán por diante, pero para que poidades organizar o vindeiro curso: xa podedes consultar a listaxe definitiva das becas de libros e material para o vindeiro curso 2018/2019.

Feliz verán!

Resolución provisional das becas de libros e material escolar

Xa podedes consultar nos ficheiros que adxuntamos ao final se as vosas solicitudes de beca foron aprobadas.

Por un lado tedes a resolución das axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o vindeiro curso 2018/2019 (alumnado de primaria).

Festival de fin de curso

Esta mal que o digamos nós, pero... Menudo festival máis molón tivemos onte!

Para todas aquelas familias que non puideran achegarse ao cole a ver o festival, deixámosvos aquí unha lista de reproducción coas actuación do festival por orden de aparición. Dentro do video na parte superior esquerda podedes desplegar un menú para acceder directamente á actuación que queirades ver.

Moitas grazas a todos por vir e por este curso no cole. Vémonos á volta do verán coas pilas ben cargadiñas! Sorriso

Libros de texto 2018-2019

Xa podedes consultar aquí os libros de texto para curso 2018-19:

(Tamén podedes descargar esta informacion no pdf que adxuntamos ao final)

Celebrando o día das Letras Galegas

Hoxe celebramos no cole o Día das Letras Galegas, por este motivo saímos ao patio antes do recreo para cantar entre todos o himno galego. Despois do recreo desfrutamos coa actuación do grupo de títeres "Tanxarina" que captaron a atención de todo o alumnado dende o primeiro momento, facendo partipar tanto aos máis cativos coma aos maiores.

Como vedes foi un día moi entretido! Sorriso

Se queredes acceder á galería de imaxes podedes clicar nesta foto:

Becas para libros

Xa temos aquí a convocatoria das axudas para libros de texto e material escolar para o alumando de primaria no vindeiro curso.