Notificación festivos outubro 2020

Festivos

Adaptación COVID-19 do curso escolar 20/21

Nas seguintes ligazóns ou facendo click nas imaxes poden consultar os plans de Acollida e Adaptación á situación COVID-19 do noso centro:

Plan de acollida Plan de adaptación á situación COVID-19

Plan de Continxencia

Plan de Acollida  Plan de adaptación á  situación COVID 19  do Ceip Otero Pedraio Plan de Continxencia

Circular inicio de curso 2020/2021

Facede clic sobre a imaxe para ler a circular.

Click aquí para ler a circular

Revista Falamos 19/20

Repaso Final CCSS

Bos días ao alumnado de 5º E.P!!!

Os deixo esta Actividade para coñecer algo máis da  área educativa de CCSS e o vindeiro xoves faremos o repaso final por medio dun KAHOOT, OK?

Pois observar e escoitar ben en cada un dos apartados da actividade.

Saúdos. Paco

Semana Final Otero

Bos días a toda a Comunidade Educativa  do CEIP Otero Pedrayo.

Esta será a última semana do curso 2019/20, pero por motivos sanitarios NON será a última semana que todos coñecemos como en cursos anteriores. Non haberá excursións, nin festas de despedidas, nin nervios por aprobar, todo isto cambióu o 14 de marzo, e desde ese momento a Educación do Alumnado do Ceip Otero Pedrayo tamén cambiou, ao igual cas nosas vidas, co teletraballo, educación a distancia, convivencia no fogar durante 24 horas durante moitos días, mascarillas, distancia de seguridade, etc...

CCSS. Idade Media e Idade Moderna

¡¡¡Bos días chicos e chicas de 5º!!!

Que tal estades? Espero que ben.

Este final do curso imos a coñecer un pouco de Historia, concretamente as Idades Media e Moderna. Ides a ver os dous vídeos que tedes nesta publicación e despois completad as follas de actividades que adxunto. Os podedes axudar tamén do libro de CCSS e buscar a información.

Vale chicos e chicas. Saúdos e unha aperta para todos e todas

IDADE MEDIA

IDADE MODERNA

Ruta de Repaso de E.F

Bos días a todos e todas.

Esta penúltima semana de curso, deíxosvos cunha "Ruta de Repaso" de diferentes actividades feitas ao longo deste "terrible" trimestre escolar. Hai dúas sendas ou camiños, o Rosa e o Violeta, podedes escoller o que queirades e tamén podedes facer os dous, sen ningún tipo de problema. Boa semana a todos.

Saúdos e apertas para todos e todas.

Paco