Reserva de prazas no IES de Beade

Xa temos aquí a listaxe cos alumnos de 6º que teñen reservada a súa praza no IES de Beade para o vindeiro curso.

Recordade que xa tedes a vosa praza asegurada e que o seguinte prazo será do 20 ao 29 de xuño, cando teredes que formalizar a matrícula no propio insituto.

Calendario de matrícula curso 2019/2020 ACTUALIZADO

Podedes consultar neste cadro as datas nas que haberá que realizar os diferentes pasos para a matrícula dos vosos fillos e fillas de cara ao vindeiro curso 2019/2020.

A medida que avancemos no proceso iremos publicando os documentos que correspondan en cada momento.

PROCESOS

PRAZOS

DOCUMENTACIÓN

Normativa e organigrama do centro

Podedes consultar aquí as normas relativas ao funcionamento do centro, así como as funcións de cada docente e os integrantes do Consello Escolar para este curso 2018-2019.

Recollida cheques becas

Xa tedes no cole os cheques das axudas para libros e material escolar deste curso.

Podedes pasar cando queirades a recollelos.

Vémonos nuns días coas pilas ben cargadas!

Listaxe definitiva das axudas para libros e material escolar

Ainda queda moito verán por diante, pero para que poidades organizar o vindeiro curso: xa podedes consultar a listaxe definitiva das becas de libros e material para o vindeiro curso 2018/2019.

Feliz verán!

Resolución provisional das becas de libros e material escolar

Xa podedes consultar nos ficheiros que adxuntamos ao final se as vosas solicitudes de beca foron aprobadas.

Por un lado tedes a resolución das axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o vindeiro curso 2018/2019 (alumnado de primaria).

Libros de texto 2018-2019

Xa podedes consultar aquí os libros de texto para curso 2018-19:

(Tamén podedes descargar esta informacion no pdf que adxuntamos ao final)

Becas para libros

Xa temos aquí a convocatoria das axudas para libros de texto e material escolar para o alumando de primaria no vindeiro curso.