Libros de texto 2018-2019

Xa podedes consultar aquí os libros de texto para curso 2018-19:

(Tamén podedes descargar esta informacion no pdf que adxuntamos ao final)

Becas para libros

Xa temos aquí a convocatoria das axudas para libros de texto e material escolar para o alumando de primaria no vindeiro curso.

Resolución das admisión de alumnado

Informámosvos de que todas as solicitudes de admisión para o vindeiro curso 2018/2019 foron aceptadas.

Moitas grazas a todas aquelas familias que se achegaron ao noso cole durante as xornadas de portas abertas para coñecer un pouquiño máis a nosa forma de traballar.

Calendario de matrícula curso 2018-2019

Actualizamos o calendario de

admisión de alumnado para o curso 2018-2019:

Xornadas de portas abertas

Un ano máis abrimos as nosas portas para que todas familias que queiran coñecer a nosa forma de traballar poidan facelo. Queres saber como e cando? Aquí tes toda a información!

Libros de texto para o vindeiro curso

Temos aquí o listado dos libros que empregaremos o vindeiro curso.

Podedes descargar o ficheiro adxunto para consultar cales son os que corresponden aos cursos dos vosos fillos e fillas.

Feliz verán! Sorriso

Calendario para o vindeiro curso

Todavía queda todo o verán por diante, pero para aqueles que queirades ir organizando as axendas, xa temos dispoñible o calendario escolar para o vindeiro curso.

En Educación Infantil e Educación Primaria, comezaremos as clases o luns 11 de setembro e o último día de clase será o xoves 21 de xuño.

Formalización de matrícula

Mañán martes ábrese o prazo para formalizar a matrícula do alumnado de novo ingreso no centro.

Podedes facelo dende o martes 20 ata o venres 30 deste mes na secretaría do colexio.

Agardámosvos.