Listaxe definitiva de alumnado procedente de centro adscrito (IES Beade)

Acabamos de publicar no taboleiro interior do centro (seguindo a lei de protección de datos) a lista de admitidos no centro adscrito (IES Beade). Informamos que todas as solicitudes realizadas foron admitidasSe algún alumno/a quere renunciar á reserva de praza deberá facelo por escrito antes do 1 de marzo.

Calquera dúbida poñédevos en contacto co centro.

Graciñas.

Admisión alumnado 2021-2022

Solicitude de mascarillas hixiénicas

Facede click na imaxe para acceder á solicitude.

Solicitude mascarillas

Circular inicio de curso 2020/2021

Facede clic sobre a imaxe para ler a circular.

Click aquí para ler a circular

Adaptación COVID-19 do curso escolar 20/21

Nas seguintes ligazóns ou facendo click nas imaxes poden consultar os plans de Acollida e Adaptación á situación COVID-19 do noso centro:

Plan de acollida Plan de adaptación á situación COVID-19

Plan de Continxencia

Plan de Acollida  Plan de adaptación á  situación COVID 19  do Ceip Otero Pedraio Plan de Continxencia

Cambio datas publicación axudas "Fondolibros e axudas material escolar"

Ante certos problemas informáticos vémonos na obriga de retrasar os prazos de publicación das listaxes das axudas de fondolibros e material escolar para educación primaria. Quedará da seguinte maneira:

Venres- 3 Xullo lista provisional.

Días- 6 e 7 periodo de reclamación.

Mércores- 8 publicarase a lista definitiva.

Pola lei de protección de datos o centro so pode publicar a lista no taboleiro interior do centro. (tamén se pode consultar coa CHAVE 365). Desta forma e para evitar máis inconvintes o centro poñerase en contacto con todos os solicitantes para comunicarlle a resolución e calquera problemática existente.

Sentimos as molestias.

LISTAS DEFINITIVAS DE ADMITIDOS

Infórmase ás familias interesadas de que, seguindo ordes da Consellería de Educación, a consulta das listaxes definitivas de admitidos no CEIP Otero Pedrayo para o curso 2020/2021 só se poderá realizar de dúas formas:

• Presencial: consultando o taboleiro que está no interior do centro educativo.
  • Non presencial: empregando a Chave365 ou certificado dixital na aplicación admisionalumnado.

Sentimos as molestias. Para calquera dúbida chamar ao centro: 886120256.

Graciñas.

Axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado de educación primaria

Estimadas familias. Informamos que se convocaron as axudas da Consellería de Educación para acceder ao fondo solidario, adquirir as axudas para libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial para o curso 2020-2021. O prazo de presentación de solicitudes iníciase o 20 de maio e remata o 19 de xuño (este incluído) de 2020. O impreso da solicitude (anexo I e II)  está disponible na secretaría do centro xunto coa información sobre os requisitos para acceder a ditas axudas. Tamén toda a información da convocatoria está dispoñible na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros).

A dirección do centro

DATAS DE PUBLICACIÓN:

Datas de publicación de listaxes de beneficiarios das axudas de libros de texto,

material escolar e datas de entrega de vales para o vindeiro curso (2020/2021):

·

PUBLICACIÓN PROVISIONAL DE LISTAXES DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DAS AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR, LIBROS DE TEXTO E FONDO SOLIDARIO: 30 de xuño.

·

PERIODO DE RECLAMACIÓNS: Do 1 ao 2 de xullo (ambos inclusive) de 10:00h a 13:00h.

·

PUBLICACIÓN DEFINITIVA DE LISTAXES DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DAS AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR, LIBROS DE TEXTO E FONDO SOLIDARIO: 3 de xullo.

·

ENTREGA DE VALES DE LIBROS DE TEXTO:      Do 1 ao 4 de setembro de 10:00h a 13:00h.

·

ENTREGA DE VALES DE MATERIAL ESCOLAR: Do 1 ao 4 de setembro de 10:00h a 13:00h.

·

ENTREGA DE LIBROS DE FONDO SOLIDARIO:   O inicio do curso.