Resolución das admisión de alumnado

Informámosvos de que todas as solicitudes de admisión para o vindeiro curso 2018/2019 foron aceptadas.

Moitas grazas a todas aquelas familias que se achegaron ao noso cole durante as xornadas de portas abertas para coñecer un pouquiño máis a nosa forma de traballar.

Calendario de matrícula curso 2018-2019

Actualizamos o calendario de

admisión de alumnado para o curso 2018-2019:

Xornadas de portas abertas

Un ano máis abrimos as nosas portas para que todas familias que queiran coñecer a nosa forma de traballar poidan facelo. Queres saber como e cando? Aquí tes toda a información!

Libros de texto para o vindeiro curso

Temos aquí o listado dos libros que empregaremos o vindeiro curso.

Podedes descargar o ficheiro adxunto para consultar cales son os que corresponden aos cursos dos vosos fillos e fillas.

Feliz verán! Sorriso

Calendario para o vindeiro curso

Todavía queda todo o verán por diante, pero para aqueles que queirades ir organizando as axendas, xa temos dispoñible o calendario escolar para o vindeiro curso.

En Educación Infantil e Educación Primaria, comezaremos as clases o luns 11 de setembro e o último día de clase será o xoves 21 de xuño.

Formalización de matrícula

Mañán martes ábrese o prazo para formalizar a matrícula do alumnado de novo ingreso no centro.

Podedes facelo dende o martes 20 ata o venres 30 deste mes na secretaría do colexio.

Agardámosvos.

Xa están aquí as axudas para os libros e material escolar

Xa podedes solicitar as axudas para os libros de texto e o material escolar dos vosos fillos e fillas matriculados en primaria, secundaria obrigatoria ou educación especial.

Xornadas de portas abertas

Pensando na matrícula do próximo curso?

As Xornadas de portas abertas para as familias do alumnado de novo ingreso para o vindeiro curso 2017/2018 xa están aquí!