Educación física

XIMNASIA ACROBÁTICA

Responsables e entrenadores do clube Flic Flac de Vigo impartiron unha sesión para cada un dos cursos de primaria de esta especialidade deportiva; presentando unha serie de exercicios que causaron moito interés entre o noso alumnado.

Todos os alumnos levaron unha tarxeta de invitación para probar con ximnasia acrobática con Flic Flac en Teis.

Moitas graza por visitarnos!!!!

Xogando co atletismo 2022

O martes 11 de outubro, como unha actividade de Xogade, recibimos a Fito e Pablo entrenadores do Atletismo Beade que titorizaron ós alumnos de terceiro nunha presentación das actividades que desenrolas na escola deportiva do seu clube.

Atletismo Beade convida a todos os que queiran entrenar con eles os mércores e venres a partir das 18:00 h no parque de Castrelos.

Rugby

Como última actividade do plan "Activate" o Clube Rugby Vigo recibícenos o 14 de xuño no seu campo do Cuvi para realizar unha sesión de iniciación a ese deporte.

Os alumnos participantes foron os de 3º, 4º e 6º de primaria.

Gracias Rugby Vigo por presentarnos este deporte e a vosa escola de rugby.

Fútbol Gaélico

O 24 de maio visitounos Keltoi Vigo para presentarnos a modalidade de fútbol gaélico, uns dos deportes precursores do fútbol e ruby actual.

A actividade realizouse nas instalación do noso centro e estiveron dirixidas ós alumnos de 5º e 6º de E.P.

Monteferro. Actividade física no medio natural.

O martes 10 de maio fixemos unha activade de senderismo pola peninsula de Monteferro.

Esta vez estivo dirixida os alumnos de 4º e 5º de primaria.

A xornada estivo guiada por persoal do Concello de Nigrán que tivo a xentileza de un guia para axudarnos a coñecer a flora e fauna de este entrono protexido.

Mesta sesión de campo mesturamos a actividade física có coñecemento da xeoloxía, xeografía e historia da zona  que visitamos.