Inicio sesión: Usuario

Iniciar sesión: Acceso

MODELO DISFRACE EMOTICONO

Adxuntamos fotos do disfrace de emoticono.

NOTA

Nuns días teremos a vosa disposición as fotos e videos na web para que as poidades descargar.

Agradecemos, unha vez máis, o voso apoio e respecto cara a nosa labor durante o festival de nadal.

O Claustro quere desexarvos un 2018 cheo de ilusións e novos proxectos a realizar xuntos.

A dirección.

MENÚ COMEDOR XANEIRO

MENÚ COMEDOR DECEMBRO

NOVAS: TELEMIÑO

Mañá mércores 1 de novembro no telexornal das 20:30 e no das 21:30 horas en Telemiño, reportaxe sobre a exposición das casas encantadas (haunted houses) no colexio. Non o perdan!

MENÚ COMEDOR NOVEMBRO

Halloween/Samaín 2017

CASAS ENCANTADAS (HAUNTED HOUSES)

Organizado polo Equipo de Actividades Complementarias e Extraescolares. Con motivo da festa de Halloween/Samaín, o equipo de extraescolares, propúxolles os alumnos e as súas familias a elaboración de casas terroríficas con materiais de refugallo. Cabe destacar e agradecer a alta participación (máis de 250 casas) e o traballo e tempo dedicado polos alumnos e as familias.

1A

INFORMACIÓN FAMILIAS

REUNIÓN DE TITORÍA XERAL

Martes 10 Outubro as 17:00 horas. Nas aulas dos vosos fillos e fillas. Contamos coa vosa asistencia. Grazas!

SÓ PRIMARIA

AVISO IMPORTANTE COMEDOR