EduSostibilidade

Saúde e conciencia ambiental

Celebrando o Día Mundial do Medioambiente

O pasado día 5 de xuño celebrouse o Día Mundial do Medio Ambiente e dende o cole enmarcado no proxecto de Edusostibilidade realizamos distintas actividades.

CHEGOU A PRIMAVERA

Con moita forza e moitas ganas chegou a primavera ao Ruxidoiro, o que se nota no noso horto onde todo comeza a brotar. Os nosos pequenos cultivaron tres tipos de plantas: bulbos, sementes e esgallos.

Todo foi para adiante, e nesta pequena montaxe queremos ensinarvos o noso horto inclusivo e o noso xardín escolar. Xuntos pasamos moi bos momentos: axudámonos, animámosnos e colaboramos co resto de compañeiros e compañeiras do centro.

Esperamos que vos guste!

RECICLANDO CON ARTE

Crear arte con las hojas del otoño en O Ruxidoiro

Pensar en el futuro del planeta se ha convertido en una asignatura obligatoria para la sociedad. Por eso, en colegios como O Ruxidoiro de Barbadás han puesto en marcha el programa Edinnova, un proyecto transversal y multidisciplinar que tiene como objetivo concienciar a los más jóvenes sobre el medio ambiente, el entorno y la sostenibilidad.

Dentro de la iniciativa, uno de los trabajos que han realizado es “Landart”. Para llevarlo a cabo, los alumnos trabajaron sobre sus propios retratos, creando obras de arte con hojas y elementos naturales. Además de pasárselo en grande, los alumnos de A Valenzá, tomaron conciencia sobre la naturaleza y demostraron que, con creatividad e imaginación, cualquier cosa puede convertirse en algo artístico.