Esaúde

Día mundial da alimentación

O pasado luns día 16 ademáis de ser o día mundial da RCP, tamén celebramos o día do Pan e o día da Alimentación.

III Paseo da saúde

Charla sobre alimentación saúdable

Rico, rico...

No día de onte o alumnado do centro merendou pan con aceite.

MERENDA SAUDABLE

PAN CON ACEITE

A semana pasada degustamos no colexio Pan de Cea con aceite (que xentilmente nos cedeu aceites Abril).

Estas semanas seguiremos degustando outros produtos coa campaña "Come Local" na que o noso centro participa, e  pronto lle engadiremos os produtos do noso horto (tomates. leitugas...), co que conseguiremos mellorar a sostibilidade e a saúde de todos.

Paseo da Saúde

PASEO DA SAÚDE

O pasado 20 de setembro alumnado do noso centro achegouse ao  Paseo da Saúde.

Un grupo de profesionais, amosoulles como fan o seu traballo para protexernos e atendernos en caso de emerxencia.

O alumnado disfrutou aprendendo mentras participaba das diferentes actividades organizadas polo concello  que xunto a  outros  profesionais da saúde, lles tiñan preparadas.

Pasearon polos diferentes postos, onde  lles iban explicando  as medidas preventivas das diferentes doenzas. Foi unha mañá moi completa e entretida e en definitiva moi saudable.

A actividade está enmarcada dentro dos  Obxectivos de Desenrolo Sostible (ODS), concretamente abordosuse o obxectivo 3: Saúde e Benestar.

Charla sobre hábitos saúdables

MERENDA SAUDABLE

Saúde e pequemerendas

No noso colexio preocupámonos moito xa dende hai tempo pola Saúde das nosas familias:

Dende as merendas saudables , ata o exercizo e a actividade física. Sen esquecernos da importancia para a nosa saúde do coidado da hixiene e a Saúde Emocional.

Xa en Infantil comezamos con esta concienciación e así de sans e alegres crecen os nenos e nenas deste colexio.