slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3

Dirección: 982 870 315                      Cociña: 982 870 318

FAX: 982 870 319

ESTRELLA, UNHA MASCOTA MOI ESPECIAL

O pasado Nadal chegou unha compañeira moi especial á clase de 3º. Trátase da nosa mascota, a tartaruga ESTRELLA, nome que foi elexido por votación.

Cada día os encargados encárganse de alimentala e limpiala. Medrou moito no tempo que leva con nós e imos vela de cando en vez para que non se sinta soa.

Querémoste Estrella!

AVES DE GALICIA

O pasado 18 de setembro os alumnos de 4º realizamos unha visita ao Cenima para ver a exposición: "Aves de Galicia". Había un total de 13 paneis informativos sobre as aves da nosa Comunidade: de cidade, de costa, de lagoa..., así como do equipo que debe levar un bo ornitólogo para a súa obsrvación.

Repartímonos en parellas para resumir as características do panel e o nome das aves que alí viven e, de volta ao cole, explicarlles aos otros equipos de que trataba. Antes do regreso, paramos no parque para tomar o bocadillo e tamén para comentar as fotos antigas de Foz que hai no muro da igrexa.

PASÁMOLO XENIAL!!!

FESTIVAL FIN DE CURSO

Estimadas familias,

Lembrámosvos que o próximo venres 21 de Xuño, ás 11 da mañá, temos o festival de fin de curso.

Os grupos que actúan nesta ocasión son Infantil 5 anos, 2º, 4º e 6º de Primaria, polo que están especialmente invitados os pais/nais deste alumnado.

EXCURSIÓN DE 3º E 4º DE E. PRIMARIA

O pasado día 22 de maio os alumnos-as de 3º e 4º de E. Primaria realizaron unha excursión ao Museo da Minería en El Entrego (Asturias) e ao Museo do Ferrocarril de Gijón.

No Museo da Minería vivimos a experiencia de ser mineiro por uns minutos dentro da mina, vimos os utensilios que usaban e montamos nunha noria que sacaba auga.

No Museo do Ferrocarril a guía ensinounos trens, tranvías e locomotoras de distintas épocas, algúns de carbón, outros eléctricos e outros de gasolina. Nalgúns puidemos subir e apreciar que non sempre foron tan cómodos como os de agora.