slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3

FAX: 982 870 319

FESTIVAL FIN DE CURSO

Estimadas familias,

Lembrámosvos que o próximo venres 21 de Xuño, ás 11 da mañá, temos o festival de fin de curso.

Os grupos que actúan nesta ocasión son Infantil 5 anos, 2º, 4º e 6º de Primaria, polo que están especialmente invitados os pais/nais deste alumnado.

EXCURSIÓN DE 3º E 4º DE E. PRIMARIA

O pasado día 22 de maio os alumnos-as de 3º e 4º de E. Primaria realizaron unha excursión ao Museo da Minería en El Entrego (Asturias) e ao Museo do Ferrocarril de Gijón.

No Museo da Minería vivimos a experiencia de ser mineiro por uns minutos dentro da mina, vimos os utensilios que usaban e montamos nunha noria que sacaba auga.

No Museo do Ferrocarril a guía ensinounos trens, tranvías e locomotoras de distintas épocas, algúns de carbón, outros eléctricos e outros de gasolina. Nalgúns puidemos subir e apreciar que non sempre foron tan cómodos como os de agora.

LUIS, UN CAPITÁN DE GRAN ALTURA.

O pasado día 2 de maio os alumnos de 3º de primaria tivemos unha visita moi especial. Invitamos a Luis, o pai de Andrea, a vir para contarnos cousas sobre o seu traballo e facerlle unha entrevista. Luis adícase á pesca de gran altura e pasa embarcado catro meses.

Luis contounos cousas moi interesantes, como o tipo de peixes que pescan (sobre todo atúns), o que mide o seu barco de longo ( como un campo de fútbol), a canto equivale unha milla mariña ( a 1852 m), etc.

NON VOS PERDADES A ENTREVISTA QUE LLE FIXEMOS NO XORNAL DO COLEXIO  E QUE RECIBIREDES EN XUÑO!

GRAZAS CAPITÁN! APRENDEMOS MOITO!

CHARLA SOBRE O ACOSO ESCOLAR E TIC'S

Hoxe contamos coa visita dunha parella de gardas civís no centro. Viñeron a falarnos sobre un problema cada vez máis presente no noso día a día, o ACOSO, tanto escolar como a través das redes sociais.