Voz Natura

AULA LLAS

Durante o curso escolar 2021-22 xunto as actividades habituais do Equipo de Voz Natura ( plantación, coidado das árbores e plantas do colexio, recollida de tapóns...) levamos a cabo outra actividade de coidado do medio ambiente: recollida, pesado, clasificación e exposición de PLÁSTICO recollido na praia de Llas. Os niveis de 3º e 4º de  Primaria fixeron tres saídas á praia para recoller este residuo. O resultado foi moi positivo porque todo o alumnado do centro puido comprobar a acción nociva do plástico nos mares e praias e a súa repercusión nos seres vivos.

Os alumnos de sexto nivel foron os encargados de explicar coa axuda de carteis o impacto do plástico no medio mariño. Aproveitamos a experiencia para facer un resumo explicativo e con fotografías no xornal escolar.

Continuaremos nos vindeiros cursos con esta actividade para seguir sensibilizando á comunidade educativa.

UNHA AXUDIÑA PARA RECICLAR BEN NO COLECTOR AMARELO

No arquivo adxunto tedes información daquelas dúbidas que nos xurden habitualmente á hora da reciclaxe de plásticos: que obxectos poden ir no colector amarelo e donde depositar certos obxectos que son de plástico pero que non deben de ir neste colector.

Moitas grazas a todas e todos por colaborar en manter o máis limpo posible o noso planeta.