Voz Natura

Día do Árbore e da Auga

Hoxe conmemoramos no cole o día da árbore e o da auga.

Plantamos unha árbore no patio. Este ano plantamos unha bidueira.

CELEBRAMOS O DÍA DA ÁRBORE

O pasado 23 de marzo celebramos no noso cole o Día da Árbore coa plantación dun salgueiro no patio do colexio. José Luis fixo un furado e os alumnos de 6º axudaron a plantalo botándolle terra e auga.

Todos os alumnos do centro estiveron presentes na plantación.

ACTIVIDADES DO CURSO 2016-2017

No curso 2016-2017, no Proxecto Voz Natura, seguimos coidando as plantas das xardineiras das entradas do colexio e as plantas de interior. Ademáis cada neno e cada nena de Educación Infantil plantou tres ceboliñas nunha botella reciclada, e cada neno e nena de Primaria plantou unha planta de tomate Cherry, que medrou no invernadoiro ata que tivo flor e que logo levamos para a casa para que siga medrando nas nosas hortas e terrazas e cheguen a dar froito.

Tamén plantamos nos xardíns do cole dúas arboriñas de acivro e unha de amieiro.

Día da árbore

O venres día 24 de marzo, para celebrar o Día da Árbore, plantamos un amieiro nos xardíns do cole. Os encargados da plantación foron os alumnos de 6º baixo a atenta ollada do resto de alumnos de todo o colexio e do profesorado. Coma cada ano, tivemos a valiosa axuda de José Luis, o conserxe.

Estaremos pendentes do crecemento desta árbore durante o tempo que esteamos neste colexio ;)

Actividades no cole