Setembro 2020

DÍA INTERNACIONAL DAS LINGUAS

Dende o Ceip Nicolás del Río, queremos celebrar o día Europeo das Linguas, resaltando a riqueza lingüística e cultural presente na nosa comunidade educativa. Porque todas as linguas contan.

HORA DE LER

Unha das novidades para o presente curso escolar, é a incorporación no horario lectivo de 20 minutos adicados á lectura despois do recreo. Dende a biblioteca xestionamos as bibliotecas de aula dotando ás clases con libros de consulta, literatura infantil, cómics, revistas...

Nos tempos que corren, buscamos alternativas para levar a cabo un periodo de lectura en condicións de seguridade adaptándonos ao protocolo xa sexa na aula mantendo as distancias de seguridade e con máscara, ou aproveitando outros espazos do recinto escolar ou do privilexiado entorno do noso centro.

PREME NA IMAXE PARA VER MÁIS FOTOS

Benvida biblioteca escolar "Carlos Labraña"

Benvida dende a "Biblioteca Carlos Labraña" para este novo curso 2020/21.

Ola, dende o equipo de dinamización da biblioteca escolar damos a benvida a todo a comunidade educativa do noso centro educativo. Neste curso tan complicado, marcado polas adaptacións ao protocoloco do Covid-19, queremos compartir unas pautas xerais reflexadas no noso protocolo da biblioteca.

Un saúdo e vémonos neste blog, no facebook e no twitter da nosa biblioteca.