Xuño 2018

AGASALLANDO Á BIBLIOTECA

Este ano o PLAN LÍA trouxo moitas melloras á nosa Biblioteca Carlos Labraña. O alumnado viviunos con ilusión, axitación e involucrándose neles. Tanto é así que temos que agradecer enormemente as aportacións das familias de Morena (que trouxo unhas colecións de enciclopedias fabulosas que xa están catalogadas e a disposición da comunidade escolar), de Lucía Bellas que engalanou a entrada cun fermoso reloxo de Percebín feito a man e de Emily que proporcionou unha manchea de xogos de mesa para pasar o tempo de recreo.

CRÓNICAS DUN MAR AZUL E NEGRO

Que vaia a nosa gratitude ás familias e veciños por acompañarnos esta mañá.

EMOCIONANTE.

CRÓNICAS...ATALAIA DO MUSEO MARES DE CEDEIRA

Documental que recolle investigacións feitas na escola. Un traballo de etnografía adicado a tres sucesos que no seu tempo tinguiron de negro a vila de Cedeira.

MURALLAS DE CEDEIRA

HOXE O ALUMNADO DE 3º A ACHEGOUSE ATA A BIBLIOTECA DO IES PUNTA CANDIEIRA PARA COMPARTIR A DOCUMENTACIÓN ACADADA E O PROCESO DE REALIZACIÓN DO PROXECTO "AS MURALLAS DE CEDEIRA".(mirar anexo)

FORON QUEN DE TRANSMITIR AS SÚAS VIVENCIAS E CONTESTAR A TODAS AS PREGUNTAS FORMULADAS.

AGORA ESTE ALUMNADO DO IES, (de niveis comprendidos entre 1º de E.S.O. e  2º de Bacherel) EMPRENDERÁN UNHA ANDAINA DE TRADUCIÓN A DIFERENTES IDIOMAS DO NOSO TRÍPTICO E IGUAL CA NÓS GRAVARAN OS VÍDEOS NA SITUACIÓN DAS PORTAS.

SERÁN OS ENCARGADOS DE ABRIR A HISTORIA DO NOSO POBO A OUTROS DE POBOS DIFERENTES.

OBRADOIRO DE CARTAS

NA BIBLIOTECA PERCEBÍN ESTÁ SEMPRE DISPOSTO A RECIBIR E CONTESTAR CARTAS AO NOSO ALUMNADO. TENDO EN CONTA A SÚA OPINIÓN, DECIDIMOS PLANIFICAR UN OBRADOIRO DE ESCRITURA PARA MELLORAR A COMPETENCIA NA COMUNICACIÓN LINGÜÍSTICA.

ASÍ QUE MIRAMOS O CURRÍCULO E ESTABLECEMOS OS ESTÁNDARES DE LINGUA GALEGA PARA CADA NIVEL (mirar anexo).

A ACTIVIDADE FOI UN ÉXITO E TIVO UNHA GRANDE AFLUENCIA.