Zona Educativa

LISTAXES DEFINITIVAS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS 2023 - 2024

As LISTAXES DEFINITVAS de admitidos/as do Fondo de Libros poderán consultarse dende hoxe, 03 de xullo, no taboleiro de entrada do colexio e na aplicación FondoLibros usando a Chave365, certificado dixital ou DNI electrónico.

A entrega de vales será o 05 e 06 de xullo en horario de 10 a 13h.

Os libros adxudicados serán entregados  en setembro.

ADMISIÓN ALUMNADO 2021 - 2022

O prazo de presentación de solicitudes de admisión para o vindeiro curso escolar 2021-2022, será do 1 ao 22 de marzo ambos incluídos (o día 19  é un día non lectivo polo que a secretaría do centro permanecerá pechada). A atención ao público será baixo previa cita chamando ao teléfono do centro (Tlfno:981 292 235).

INFORMACIÓN IMPORTANTE COMEDOR ESCOLAR 2020-2021

No seguinte enlace tedes información importante sobre o comedor escolar do vindeiro curso 2020-2021:

NORABOA!! SODES UNS CAMPIÓNS, A POLA SEGUINTE FASE!!

O alumnado de 4º e 6º de Educación Primaria participou nesta fermosa iniciativa promovida polas mestras de Lingua de Signos Bea C. e Bea R. Agardamos que vos guste!! A pola seguinte fase!!

RECOLLIDA DE MATERIAL ESCOLAR

Comunicamos a todas as familias que  esta semana comezará a entrega do material escolar do alumnado.  O profesorado  comunicará  ás familias o día e hora da recollida.

Dada a excepcionalidade das circunstancias nas que nos atopamos é obrigatorio  establecer un protocolo de acceso ao centro.

NORMAS DE ACCESO AO RECINTO:

• A atención será individualizada. Só se permitirá o acceso ao centro educativo  a unha soa persoa. A recomendación xeral é  non acudir con menores salvo excepción xustificada.
  • A espera realizarase no exterior do centro mantendo a distancia de seguridade e seguindo as indicacións expostas, xa que se limitará o aforo segundo a chegada.
  • Seguiranse as instrucións das autoridades sanitarias (obrigatorio o uso de mascarilla).
  • Permanecerase nas instalacións o tempo imprescindible para a recollida do material do alumnado.

As datas para que as familias poidades devolver os libros de texto do Fondo Solidario estableceranse próximamente. Lembrade que esta devolución é obrigatoria para poder percibir a axuda do Fondo Solidario do vindeiro curso 2020-2021.

Moitas grazas pola vosa colaboración!!

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS 2020 - 2021

No DOG do martes 19 de maio publícase a convocatoria do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, así como a convocatoria de axudas para mercar os libros de 1º e 2º de Educación Primaria e tamén para material escolar na etapa de Primaria para o vindeiro curso. O prazo está aberto ata o VENRES 19 de XUÑO. A presentación da solicitude única (libros e materiais) farase preferentemente a través de medios electrónicos nos seguintes enlaces:  FONDO DE LIBROS e CHAVE 365. Tamén pode presentarse na secretaría do centro BAIXO CITA PREVIA no horario de 10:00 a 13:00h.

A atención será individualizada. Só se permitirá o acceso ao centro educativo, para a realización do trámite administrativo, a unha soa persoa.

LETRAS GALEGAS 2020!!

O vindeiro domingo, 17 de maio, celebramos o DÍA DAS LETRAS GALEGAS. Este ano adícase á figura de Ricardo Carvalho Calero. Durante este curso escolar, toda a comunidade educativa participou nas actividades e iniciativas propostas dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega. Neste vídeo podedes ver un pequeno resumo desta marabillosa participación!! Moitas grazas pola vosa colaboración e moitas grazas a Esteban, Coordinador do EDLG, pola súa excelente labor!!

DESENVOLVEMENTO DO 3º TRIMESTRE

En base á normativa publicada pola Consellería concernente ao desenvolvemento do 3º trimestre,  e trala reunión dos órganos colexiados do centro, comunicamos o seguinte:

• Dáse por finalizado o curso escolar  de xeito presencial: isto implica que non se impartirá nova materia neste trimestre. A partir o luns 11 de maio as actividades que se farán chegar ao alumnado organizaranse, a criterio do nivel educativo, para repasar organizada e secuencialmente os contidos dados durante o primeiro e o segundo trimestre. As actividades serán de repaso, reforzo e/ou ampliación de aprendizaxes anteriores. Estas actividades intentarán contribuír a axudar ao alumnado que non adquiriu as aprendizaxes e competencias nos dous primeiros trimestres do curso e daqueles que teñan materias suspensas doutros cursos.
  • Avaliación: as probas de avaliación teñen que facerse sobre reforzo e ampliación de contidos e materia impartidos na primeira e segunda avaliación. Pódense avaliar contidos de repaso, reforzo ou ampliación da terceira avaliación.

Trátase de que a medida de repetición sexa excepcional.

Para calquera dúbida podedes empregar o correo electrónico do centro ceip.maria.pita@edu.xunta.es ou o teléfono 981 292 235.

MOITO ÁNIMO!! TODO SAIRÁ BEN!!

DÍA DA EDUCACIÓN FÍSICA NA RÚA!!

Hoxe, 28 de abril de 2020, celébrase o DÍA DA EDUCACIÓN FÍSICA NA RÚA. O noso colexio ía participar da man dos mestres de Educación Física nesta conmemoración pero haberá que agardar ao vindeiro curso para poder facelo. Mentres tanto PAULO, mestre de Educación Física, quere homenaxear a todos e todas os/as SUPERDEPORTISTAS do María Pita con este fermoso vídeo:

Na Aula Virtual tedes  recursos para celebrar esta data tan especial!!

DÍA DO LIBRO!!

Onte foi o DÍA DO LIBRO e para conmemorar esta data LAURA, a nosa coordinadora da Biblioteca elaborou este video con todas as achegas das familias e do profesorado. Moitas grazas a todos/as pola vosa colaboración!!