Zona Educativa

AVALIACIÓN INDIVIDUALIZADA DE 3º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

A Consellería ven de publicar a Resolución do 12 de abril de 2019 (DOG do 3 de maio de 2019) polo que se ditan instrucións para o desenvolvemento da avaliación individualizada de terceiro curso de Educación Primaria nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2018/2019.

A avaliación individualizada de terceiro curso de Educación Primaria terá lugar o MARTES 28 e o MÉRCORES 29 de maio. Esta avaliación ten como finalidade comprobar o grao de dominio das destrezas, capacidades e habilidades do alumnado en expresión e comprensión oral e escrita, cálculo e resolución de problemas en relación coa adquisición da competencia en comunicación lingüística e da competencia matemática.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS 2019 - 2020

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

No DOG do luns 20 de maio publícase a convocatoria do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, así como a convocatoria de axudas para mercar os libros de 1º e 2º de Educación Primaria e tamén para material escolar na etapa de Primaria para o vindeiro curso. O prazo está aberto ata o VENRES 21 de XUÑO. A presentación da solicitude única (libros e materiais) farase preferentemente a través de medios electrónicos nos seguintes enlaces:  FONDO DE LIBROS e CHAVE 365. Tamén pode presentarse na secretaría do centro no horario habitual.

ENTREGA DE PREMIOS DO CONCURSO DE PINTORAS!!

Facemos entrega dos premios do noso Concurso de Mulleres Pintoras, organizado dentro do noso proxecto de centro: Tripulando a Igualdade. Moitas grazas a todo o alumnado e profesorado que participou nesta marabillosa iniciativa.

VISITA DO ESCRITOR ANTONIO MANUEL FRAGA ALLEGUE!!

Despois da lectura dos libros "Escaquis e Romeu" e "O Castañeiro de abril", recibimos a visita deste marabilloso escritor.

SIMULACRO DE EVACUACIÓN

A nosa seguridade é o primeiro!! Por iso traballamos, colaboramos e realizamos con éxito o simulacro de evacuación deste curso escolar.

BOLSAS DE COMEDOR para o curso 2019 - 2020

Visita da escritora ÁNXELA LOUREIRO!!

Despois da lectura do libro OTA QUERE VOAR, recibimos a visita da escritora Ánxela Loureiro. Que marabillosa experiencia!!

Patrulla verde. Programa Animal Bo Amigo.

A Patrulla Verde, xunto cun membro do Servizo municipal de Medio Ambiente e o seu can, visitaron as aulas de 6º de Educación Primaria para falarnos sobre a responsabilidade que supón o cuidado dun animal doméstico e a convivencia cos mesmos.

Recibimos á escritora María Canosa!!

Despois de ler o libro "A cazadora de estrelas" tivemos o pracer de gozar coa visita desta brillante escritora!! Podedes ver máis fotografías na nosa Galería de Imaxes.

ADMISIÓN ALUMNADO 2019-2020

O prazo de presentación de solicitudes de admisión para o vindeiro curso 2019-2020, será do 1 ao 20 de marzo, ambos incluídos.

Lembramos que os días 4, 5, 6, 18 e 19 de marzo serán días non lectivos e, polo tanto, a secretaría do centro estará pechada.