O NOSO RAP DA IGUALDADE!!!

O profesorado e alumnado do noso centro continúa a traballar na promoción de valores relacionados coa igualdade e a coeducación. Gozade coas nosas voces!!

MATRÍCULA 2019 - 2020

O alumnado admitido deberá formalizar a matrícula na Secretaría do Centro, do 20 ao 30 de xuño (de 09:00 a 14:00 h), achegando a documentación requerida.Se finalizado o prazo de matrícula non se tivese formalizado esta, teráselle por decaído o dereito á praza obtida. (art. 40.2a e 40.3).

"A MELLOR ESTRATEXIA DE XOGO"

A través de ADAFAD, o alumnado de 5º e 6º de Primaria participou no obradoiro "A mellor estratexia de xogo", que ten como obxectivo promover a toma de conciencia sobre as vantaxes e riscos asociados a Internet especialmente videoxogos.

LETRAS GALEGAS 2019!!

CELEBRAMOS O DÍA DAS LETRAS GALEGAS, que este ano rinde homenaxe a  Antonio Fraguas Fraguas, xeógrafo e historiador. Premede na imaxe para ver as fotografías da celebración que tivo lugar no noso centro:

AVALIACIÓN INDIVIDUALIZADA DE 3º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

A Consellería ven de publicar a Resolución do 12 de abril de 2019 (DOG do 3 de maio de 2019) polo que se ditan instrucións para o desenvolvemento da avaliación individualizada de terceiro curso de Educación Primaria nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2018/2019.

A avaliación individualizada de terceiro curso de Educación Primaria terá lugar o MARTES 28 e o MÉRCORES 29 de maio. Esta avaliación ten como finalidade comprobar o grao de dominio das destrezas, capacidades e habilidades do alumnado en expresión e comprensión oral e escrita, cálculo e resolución de problemas en relación coa adquisición da competencia en comunicación lingüística e da competencia matemática.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS 2019 - 2020

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

No DOG do luns 20 de maio publícase a convocatoria do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, así como a convocatoria de axudas para mercar os libros de 1º e 2º de Educación Primaria e tamén para material escolar na etapa de Primaria para o vindeiro curso. O prazo está aberto ata o VENRES 21 de XUÑO. A presentación da solicitude única (libros e materiais) farase preferentemente a través de medios electrónicos nos seguintes enlaces:  FONDO DE LIBROS e CHAVE 365. Tamén pode presentarse na secretaría do centro no horario habitual.

LISTAXES DEFINITIVAS DO PROCESO DE ADMISIÓN 2019 - 2020

Publicamos as listaxes definitvas do proceso de admisión 2019-2020:

ENTREGA DE PREMIOS DO CONCURSO DE PINTORAS!!

Facemos entrega dos premios do noso Concurso de Mulleres Pintoras, organizado dentro do noso proxecto de centro: Tripulando a Igualdade. Moitas grazas a todo o alumnado e profesorado que participou nesta marabillosa iniciativa.