COMUNICACIÓN DOS CASOS POSTIVOS DA COVID-19

Lembramos a importancia da comunicación ÁS AUTORIDADES SANITARIAS ante a aparición dun caso positivo, segundo o procedemento que aparece no vídeo anterior.

Na  seguinte ligazón é onde deberedes comunicar directamente ao SERGAS, a través dunha autodeclaración, o positivo do voso/a fillo/a no caso de que fagades un test de autodiagnóstico, ou ben chamar ao teléfono 881540045.

Moitas grazas pola vosa colaboración e comprensión nestes momentos!!

O Equipo Directivo

VOLTA SEGURA ÁS AULAS

Prezadas familias,

O Ministerio de Sanidade vén de publicar os novos protocolos de xestión epidemolóxica en centros educativos. Poderán acceder a estes documentos nas ligazóns do final desta publicación.

Destacamos a continuación os aspectos principais a ter en conta:

• As persoas da comunidade educativa que sexan caso confirmado deberán permanecer 7 días en illamento. Pasado este tempo, e sempre que non tivera síntomas durante cando menos os 3 últimos días, poderán incorporarse ao centro, mantendo unha vixilancia activa sobre a aparición de posibles síntomas ata  completar polo menos 10 días desde o inicio do illamento.
  • A definición e contacto estreito non variou: persoa que pasa máis de 15 minutos a menos de 2m dun caso positivo ata as 48h antes da consideración de inicio da enfermidade  (inicio de síntomas ou toma de mostra para proba diagnóstica) sen uso axeitado de medidas de protección (máscara).
  • No caso do alumnado menor de 12 anos, ante a aparición dun primeiro caso nunha aula e ata un total de 4, o alumnado non realizará corentena, independemente do estado vacinal.
  • Ante agrupacións de casos (5 ou máis confirmados de infección activa) seguiranse as pautas xerais para a determinación de corentenas dos contactos estreitos. Esta corentena será de 7 días desde o inicio de síntomas do último caso confirmado (sempre que non se desenvolvan síntomas durante este período).

Anexos:

O Equipo Directivo

REPARTO DE MÁSCARAS DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN

O vindeiro LUNS 17 de xaneiro procederase a entrega de máscaras única e exclusivamente ao alumnado beneficario do vale de material (50 euros) do Fondo Solidario de Libros. No arquivo adxunto figura o horario e a planificación desta entrega.

Reserva de praza no IES OTERO PEDRAYO

O prazo de solicitude de reserva de praza para o alumnado de 6º de Educación Primaria que cursará estudos de 1º da ESO no IES Ramón Otero Pedrayo (centro adscrito) é do 11 de xaneiro  ao 08 de febreiro.

Presentarase no noso centro o formulario normalizado ED550A, que poderá descargar en formato PDF editable e que figura como documento adxunto no pé desta entrada.

Tamén poden tramitar a solicitude a través da Sede Electrónica da Xunta ou cumprimentala a través da aplicación admisióndealumnado, presentándoa posteriormente no centro.

As listaxes de admitidos por este procedemento de reserva publicaranse o 25 de febreiro.

A reserva ten carácter vinculante e será incompatible coa presentación da solicitude noutro centro, salvo renuncia expresa por escrito presentada no centro de adscrición antes do incio do prazo ordinario de presentación de solicitudes de admisión. A presentación de solicitude noutro centro dará lugar á perda de prioridade.

FELICES FESTAS!!!

A comunidade educativa do CEIP María Pita deséxavos unhas Felices Festas e un próspero ano 2022!!!

PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS ADXUDICACIÓN DE MÁSCARAS

Hoxe, 03 de decembro, publicamos as LISTAXES DEFINITIVAS DE ADXUDICACIÓN DE MÁSCARAS para o alumnado de Educación Primaria. Poden consultarse no taboleiro interior do centro.

PUBLICACIÓN DA LISTAXE PROVISIONAL DE ADXUDICACIÓN DE MÁSCARAS

Publicada a listaxe provisional de adxudicación de máscaras no taboleiro de entrada do colexio.

Prazo de reclamación: dous días hábiles a partir da súa publicación.

PROCEDEMENTO DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

Informamos que a Consellería de Educación publicou a ORDE do 28 de outubro de 2021 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en en centros privados concertados no curso 2021/22 (código do procedemento ED330E).

ALUMNADO DESTINATARIO:

Alumnado matriculado en Educación Primaria (non para Educación Infantil).

a) Non ten que presentar solicitude:

O alumnado beneficiario da axuda de material escolar non curso 2021-2022.

b) Ten que presentar solicitude:

O alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2021-2022 que cumpra algunha das seguintes condicións:

-Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6000€.

-Alumnado matriculado en Educación Especial.

-Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.

-Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%, con independencia da renda da unidade familiar.

TRAMITACIÓN E PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES

* Presencialmente no centro en horario de 09:00  a 14:00h.

BAIXO PREVIA CITA CHAMANDO AO TELÉFONO 981 292 235

* Prazo de presentación: do 15 ao 26 de novembro de 2021 ámbolos dous incluidos.

ANEXO I eANEXO II (premer no enlace).

As listaxes provisionais publicaranse no taboleiro interior do centro o 30 de novembro. Contra as listaxes provisionais, as persoas afectadas poderán formular reclamación ante o centro docente nos dous días hábiles seguintes ao da súa publicación.

PROXECTO ENKI 2021

Aquí podedes ver como foi a nosa participamos na carreira solidaria ENKI: