CONTACTO CO CENTRO

Informamos de que para calquera consulta, dúbida, trámite ou xestión, poden contactar co centro educativo a través do correo electrónico: ceip.maria.pita@edu.xunta.gal.

LISTAXES PROVISIONAIS DO ALUMNADO USUARIO DO TRANSPORTE ESCOLAR 24-25

As listaxes de alumnado admitido como usuario de transporte escolar para o curso 2024-2025 están publicadas no taboleiro interior do centro. Están ADMITIDAS todas as solicitudes presentadas.

Datas de interese:

• Prazo de reclamación: do LUNS 02 de setembro ao MÉRCORES 04 de setembro ambos os dous incluídos.
  • Publicación das listaxes definitivas: VENRES 06 de setembro.

MATRÍCULA 2024 - 2025

O alumnado admitido deberá formalizar matrícula na Secretaría do centro do 20 ao 30 de xuño en horario de luns a venres de 10:00 a 13:00 horas.

Documentación a entregar no caso de que non se teña presentado coa solicitude de praza:

• Impreso de matrícula
  • 6 fotografías tamaño carné
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria
  • Fotocopia do Libro de Familia
  • Padrón municipal
  • No caso de separación ou divorcio, fotocopia da sentenza xudicial na que figure quen ten outorgada a garda e custodia
  • Certificado de matrícula do centro de procedencia (no caso de estar escolarizado noutro centro)

Se finaliza o prazo de matrícula e non se tivese formalizado esta, teráselle por decaído o dereito á praza obtida (art. 40.2a e 40.3).

O xoves 27 de xuño ás 12:00 horas celebraremos unha reunión de benvida coas familias do alumnado de 4º de Educación Infantil.

LISTAXE LIBROS CURSO 2024-2025

Premendo na imaxe poderán acceder á listaxe de libros de Educación Primaria do vindeiro curso 2024-2025.

LISTAXE MATERIAL 2024 - 2025

Premendo na imaxe poderán acceder á listaxe do material para Educación Infantil e Educación Primaria do vindeiro curso 2024-2025.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR.

No DOG do luns 20 de maio de publícase a convocatoria do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, así como a convocatoria de axudas para mercar os libros de 1º e 2º de Educación Primaria e tamén para material escolar na etapa de Primaria para o vindeiro curso.
A presentación da solicitude única (libros e materiais) farase preferentemente a través de medios electrónicos nos seguintes enlaces:  FONDO DE LIBROS e SEDE ELECTRÓNICA da Xunta de Galicia. Tamén pode presentarse na secretaría do centro en horario de luns a venres de 9:15 a 11:00h e de 12:00 a 13:30h e os luns de 16:00 a 18:00 horas.
Para evitar viaxes innecesarias ao centro é importante que revisen que tanto a documentación coma as  sinaturas de todos os membros computables da unidade familiar estean completas.
PRAZOS e DATAS DE INTERESE:
Prazo máximo para a devolución dos libros de texto do curso 2023-2024: 21 de xuño de 2024.
Presentación de solicitudes: dende o 21 de maio ata o 21 de xuño de 2024.

BOLSAS E AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO. MEC 2024-2025

Aberto o prazo para solicitar axudas para o alumando con necesidades específicas de apoio educativo.

Prazo de presentación de solicitudes:

• do 30 de abril ao 13 de setembro de 2024

Podedes consultar toda a información referida a este proceso premendo na imaxe de abaixo: