Admisión de Alumnado

Impresos para admisión de alumnado

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2018-2019

 

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2018-19

 

A Admisión do alumnado neste Centro para o curso 2017-18  axustarase á lexislación e proceso que se indican:

 

             1.- NORMATIVA REGULADORA DE ADMISIÓN

 

            - Decreto 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos… . (DOG 26/12/2012)

             - Orde do 12  de marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros sustentados con fondos públicos… . (DOG 15/03/2013).

 -  Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos … (DOG 01/02/2017).

             - Instrucións da Xefatura Territorial da Consellería de Cultura, Educación e O. U.

 

            2.- OFERTA DE POSTOS ESCOLARES DISPOÑIBLES:

 

 

 

Cursos de Educación Infantil

Cursos de Educación Primaria

Postos dispoñibles

(1)

Postos dispoñibles

(1)

 

Cuarto (3 anos)………. 44

Quinto (4 anos)……….   5

Sexto (5 anos)………...  1

 

6

0

0

 

Primeiro…………. 0

Segundo………….0

Terceiro…………...0

Cuarto  …………...2

Quinto ….………...0

Sexto   ……………5

 

0

 

 

 

 

 

(1)    Postos escolares a disposición da comisión de escolarización para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (art. 3 da Orde do  12 de marzo de 2013, DOG do 15)

 

             3.- ÁREA DE INFLUENCIA E IES DE ADSCRICIÓN DO CENTRO

 

A área de influencia deste Centro ao obxecto de aplicar a puntuación que corresponda por proximidade do domicilio ou do centro de traballo, é a que figura no mapa de zonas educativas proporcionado polo Concello. Aos efectos de continuidade dos estudos de educación secundaria obrigatoria o Centro está adscrito ao IES Otero Pedraio.

 

4.- XORNADAS DE PORTAS ABERTAS PARA E. INFANTIL

 

Co obxecto de que as persoas interesadas en solicitar praza para E. Infantil podan coñecer o noso centro, este ano teremos a Xornada de Portas Abertas: o 5 de marzo, de 17:00 h. a 18:00h., no Salón de Actos do colexio.

 

             5.- PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

 

As solicitudes de admisión, que se axeitarán ao modelo oficial (Anexo II), a recoller en conserxería ou descargar no portal da Consellería de Educación :

 admisionalumnado:https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado.

 Deberán ser presentadas na Secretaría do Colexio do 1 ao 20 de  marzo, acompañadas da copia do DNI, copia do libro de familia ou documentación acreditativa do requisito de idade do alumno/a.

 No caso de optar a un curso de Primaria, deberán achegar tamén certificación de matrícula do centro de procedencia.

 En caso de separación xudicial ou divorcio, deberán presentar o convenio regulador ou resolución xudicial.

 

             6.- PRESENTACIÓN DA DOCUMENTACIÓN XUSTIFICATIVA DOS      CRITERIOS DE BAREMACIÓN ALEGADOS

 

O prazo de presentación da documentación xustificativa dos criterios de baremación é do 23 de marzo ao 9 de abril. Porén, para facilitar trámites e evitar viaxes ao Centro, poderán achegala coa solicitude.

 Só será necesario presentar a documentación relativa aos criterios de: domicilio fiscal, renda, condición de familia numerosa e discapacidade do alumno/a, do proxenitor/a, do titor/a ou dos irmáns/ás cando a persoa interesada denegue a consulta automática de datos (art. 17.1).

 A presentación dos xustificantes dos criterios de baremación ten carácter voluntario. A non presentación dalgún deles suporá a renuncia explícita a ser baremado no criterio correspondente.

 

            7.- PUBLICACIÓN DA LISTAXE DO ALUMNADO ADMITIDO

 

- Antes do 25 de abril: Publicación da resolución provisional de admitidos e non admitidos. A listaxe ou listaxes que se publiquen terán carácter provisional e poderán ser obxecto de reclamación ante o Consello Escolar do Centro no prazo de cinco días hábiles.

 - Antes do 15 de maio: Publicación da resolución definitiva de admitidos e non admitidos Contra esta resolución poderase interpoñer recurso de alzada ante o responsable da Xefatura Territorial da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria no prazo dun mes.

 

8.- PRAZO PARA A FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

 O alumnado admitido no Centro formalizará a súa matrícula na Secretaría do Centro,  do 20 xuño ao 2 de xullo (de 09:00 a 11:30 h e de 12:00 a 14:00 h). Se finalizado o prazo de matrícula non se tivese formalizado esta, teráselle por decaído no dereito á praza obtida.

 

 9.- RECURSOS DOS QUE DISPÓN O CENTRO

 

  • Profesorado Especialista en E. Infantil, E. Primaria, E. Física, Música,  Inglés e Relixión Católica.
  • Departamento de Orientación Escolar:

 -  Orientadora.

 - Profesorado especialista en Audición e Linguaxe e Pedagoxía Terapéutica.

 Aula de Pedagoxia Terapéutica.

  • Aula de Audición e Linguaxe.
  • Aula de apoio.
  • Aula de Informática.
  • Aula de Música.
  • 2 aulas de inglés.
  • Aula de relixión católica.
  • Aulas con dotación TICs.
  • Biblioteca
  • Salón de Actos.
  • Pavillón polideportivo semicuberto.
  • Ximnasio.
  • Comedor escolar.
  • Parque Infantil.
  • Patios exteriores de E. Infantil e Primaria.

 

10.- SERVIZOS COMPLEMENTARIOS

 Os servizos complementarios que ofrece o Centro son:

 

            10.1.- Transporte escolar

 

Existen tres rutas de transporte escolar para o alumnado  domiciliado nas zonas máis alonxadas do Centro, pero sempre dentro da área de influencia do mesmo:

 

 EMPRESAS E PARADAS DO TRANSPORTE ESCOLAR 

 

FACAL

POMBO

RICO

Fábrica de Armas 

Avda da Pasaxe /Materno

Ponte Pasaxe 

Pedralonga 

Praza Caídos

Palavea (bus 22) 

Oncolóxico 

Os Castros 

Alcampo (bus 1A)

Colexio Eirís 

Avda. de Oza nº 30

Santa Gema 

As Cadenas

Avda. de Oza nº 115

 

 

A Gaiteira- Citröen

 

 

 

Non teñen dereito a este servizo os alumnos que, estando domiciliados nas áreas de influencia  doutros centros, decidan solicitar praza neste. (Art. 6. Orde de 12 de marzo de 2013).

 

Só ten dereito a este servizo o alumnado domiciliado a máis de 2 Km. do Centro,  pero dentro da zona de influencia do mesmo.A Xefatura Territorial poderá conceder, previa solicitude, autorización excepcional para alumnado domiciliado a unha distancia do Centro inferior a 2 Km. e superior a 1 Km., sempre que:  existan prazas vacantes, non comporte a modificación das rutas, non supoña a creación de novas paradas,  non incremente a duración do traxecto e non precise incorporación de acompañante. Estas autorizacións concederanse en precario e serán revogables. (Punto 3. Instrución 3/2012)

 

Lexislación aplicable:

. Orde do 12  de marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros sustentados con fondos públicos… . (DOG 15/03/2013).

                .  Real Decreto 443/2001, do 27 de abril, sobre condicións de seguridade no transporte escolar e de menores. (BOE, 02/05/2001).

.  Decreto 65/2014 de 28 de maio, polo  que se modifica o Decreto 160/1988, de 9 de xuño, polo  que se regula a prestación dos  servizos de transporte escolar e de obreiros de competencia exclusiva da  Xunta de Galicia.

.   INSTRUCIÓN 3/2015 da Secretaria Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, do 1 de xuño, sobre a xestión do servizo de transporte escolar no  Curso escolar 2015-2016

             

 10.2.- Comedor Escolar.

 Organizado e xestionado pola ANPA do Centro:

 Contacto

 Horario: De 16:15h. a 18:00h. (de luns a xoves)

 Tfno: 981918297

 Móvil: 620426437

 email: comunicacion.anpaxanela@gmail.com
Tamén estamos en:
Facebook: www.facebook.com/anpaxanela
Twitter: @ANPAXanela

  

Funciona con un servicio de catering. A empresa é Jardanay.

 - Lexislación aplicable:

                 . Decreto 10/2007, do 25 de xaneiro, polo que se regula o funcionamento dos comedores escolares nos centros docentes públicos non universitarios dependentes da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria. (DOG, 06/02/2007).

                 . Orde do 21 de febreiro de 2007, pola que se regula a organización, funcionamento e xestión do servizo de comedor escolar nos centros docentes públicos non universitarios dependentes da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria. (DOG, 05/03/07).

 

10.3.- Madrugadores (7:30 - 9:00h). 

 

10.4.- Outras actividades extraescolares

 - Participación no Certame de Teatro do Concello.

 - Participación no programa de deporte da Xunta de Galicia (XOGADE)

 A ANPA informará durante o mes de setembro sobre outras actividades que se poidan organizar.

 

10.5.- Campamentos de Nadal, Semana Santa e Verán

 

 

INFORMACIÓN IMPORTANTE

 

Presentarase fotocopia e orixinal de toda a documentación para o seu cotexo.

 

A  solicitude será única e vinculante, poderá conter ata seis centros, por orde de preferencia e presentarase no centro indicado en primeiro lugar de forma presencial ou a través da aplicación “admisionalumnado” (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado). Estará asinada por calquera dos titulares da patria potestade. No caso de separación ou divorcio, será necesaria a sinatura de ambos proxenitores, agás que a patria potestade estea atribuída, con carácter exclusivo, a un deles. En ambos casos, será necesario presentar xunto coa solicitude de admisión a resolución xudicial correspondente para o seu cotexo polo centro educativo.

 

O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro centro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

 

Darán lugar á perda do dereito de prioridade:

 

. A presentación da solicitude fóra de prazo.

 . A presentación de máis dunha solicitude.

 . A presentación de solicitudes estando vinculado por reserva. A reserva ten carácter vinculante e será incompatible coa presentación de solicitude noutro centro, salvo renuncia expresa por escrito presentada no centro de adscrición antes do inicio do prazo ordinario de presentación de solicitudes de admisión.

 . As solicitudes que conteñan datos que non se axusten ás circunstancias reais do alumno/a.

 . As solicitudes que estean acompañadas por documentación que reflicta datos que non se axusten ás circunstancias reais.

 

 As familias poderán consultar o estado da tramitación das súas solicitudes a través da aplicación: admisionalumnado (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado), utilizando o código de solicitude e o nº do DNI da persoa solicitante (Art. 13.3).

 

                                    A Coruña, a 28 de febreiro de 2018.

 

 

1. LEXISLACIÓN APLICABLE:

- Decreto 254/2012, do 13 de decembro. (DOG, 26/12/2012).

- Orde do 12 de marzo de 2013. (DOG, 15/03/2013).

- Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para   a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos … (DOG 01/02/2017).

- Instrucións que poida ditar a Consellería de Educación e O. Universitaria para o proceso de admisión, curso 2017-18.

2. CALENDARIO DE ACTUACIÓNS  (Disposición adicional 1ª)   

PRAZOS

 ACTUACIÓNS SEGUNDO AS ORDE DO 12  DE MARZO DE 2013 E 25 DE XANEIRO DE 2017.

 

1-15 de febreiro

-  Cambio dun centro a outro ao que se está adscrito (alumnado de 6º, por exemplo). Presentación de solicitude (Anexo I) polos pais, nais ou titores legais no centro de orixen. (Artigo 10º.2)

Envío ao centro ao que está adscrito da relación do alumnado susceptible de matricularse no mesmo para o vindeiro curso, xunto coas solicitudes de reserva de praza. (Artigo 10º.3)

-  A presentación de solicitude noutro centro estando vinculado por reserva implica perda do dereito de prioridade. (Artigo 11º.3 e 34º.1b).

 

Antes do 1 de marzo

-  Aprobación polo Consello Escolar do criterio complementario do centro, se é o caso,  e da forma de acreditalo.  Información á Xefatura Territorial e inclusión deste dato na información á que fai referencia o punto seguinte. (Art.28º).

Publicación no taboleiro de anuncios das vacantes dispoñibles para o curso 2017-18, así como dos demais aspectos que figuran no artigo 13º.1 e 13º.2 da devandita Orde.

-   Reservar tres postos por unidade nos cursos 1º de EI e 1º de EP para que a Comisión de escolarización escolarice, se é o caso, alumnado con n.e. de a.e. (Artigo 3º.2).

Sorteo público na Consellería para determinar a orde de preferencia nos casos de empate. (Artigo 29º.3).

 

1-20 de marzo

Presentación de solicitudes de admisión segundo o Anexo II, acompañadas do DNI, copia do libro de familia ou documentación acreditativa do requisito de idade do alumno/a, convenio regulador ou resolución xudicial, se fose o caso (Arts.14º.1, 15º e 16º).

-  Cada solicitante presentará unha única solicitude, relacionando nela por orde de preferencia ata seis centros nos que solicita praza. (Artigo 14º.6). Na mesma solicitude indicará se desexa ou non utilizar o comedor  e o transporte (Disposic. Adic. 2ª)

-  Esta solicitude entregarase no centro que se solicite en primeiro lugar de forma presencial ou a través da aplicación “admisionalumnado” (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado)  (Artigo 14º.5).

-  Todas as solicitudes deberán contar coa data e selo de rexistro de entrada e/ou saída, segundo proceda.

- Ter todos os datos de admisión cargados na aplicación XADE nos 3 días hábiles seguintes á presentación de cada solicitude. (Art. 14.8)

- Se os pais optan a unha praza para alumnado con n.e.e. deberán manifestalo e achegarán a documentación pertinente. (Art. 37º.1 e 2)

Envío á Xefatura Territorial, no prazo máximo de dez días hábilesa partir do día seguinte da súa presentación no centro, xunto coa avaliación psicopedagóxica inicial realizada polo centro, das solicitudes para o alumnado con necesidade educativa específica de apoio educativo. (Artigo 38º.1).

 

23 de marzo ao ao 9 de abril

-  Se existe máis demanda que oferta, presentación no centro de documentación acreditativa dos criterios de baremo, no caso de denegar a consulta automática. Esta presentación ten carácter voluntario. (Artigo 17º.1 e 2)

 

10 de abril

-  Solicitude á Xefatura Territorial da verificación de que os datos fiscais coincidan cos do Padrón (Art. 22º.3).

 

Antes do 25 de abril

- Recepción da Xefat. Territorial das solicitudes de prazas reservadas para n.e.e., acompañadas de informe do EOE e indicación de se procede ou non a escolarización con cargo á reserva de prazas. (Art. 38º.2).

Reunión do Consello Escolar e publicación provisional de admitidos e non admitidos por curso. (Artigo 30º.1)

-  Prazo de presentación de reclamacións as listaxes provisionais: cinco días hábiles. (Artigo 30º.3)

-  As reclamacións resolveranse coa publicación das listaxes definitivas. (Artigo 31º.1)

 
 

Durante o mes de abril

-   Solicitude dos servizos de transporte e comedor para o alumnado do Centro que non teña que formalizar matrícula, con documentación acreditativa e ou autorización á Consellería (Ver disposición adicional 2ª)

 

Antes do 15 de maio

Publicación das listaxes definitivas de alumnado admitido e non admitido. (Artigo 31º.2).

-  Contra esta publicación, cabe recurso de alzada ante a xefatura territorial  no prazo dun mes. (Artigo 32º).

-  Nun prazo de 2 días  hábiles á publicación das listaxes definitivas, envío á Xefatura Territorial a seguinte documentación (artigo 33º):

- Copia das listaxes definitivas de admitidos.

- Número de postos non cubertos, detallados por cursos e niveis se é o caso.

- Listaxe de alumnado que non resultou admitido, xunto coa documentación presentada.

- De ser o caso, solicitudes de alumnado con n.e.e. que non resultasen admitidas na resolución definitiva e, tamén     de ser o caso, as prazas vacantes reservadas a este alumnado. (Art. 39º).

 
 

20 Xuño-2 Xullo

Formalización da matrícula do alumnado de educación infantil e primaria. (Artigo 40º.2 a).

-  Se finalizado este prazo non se formalizara a matrícula, decaerá o dereito á praza obtida (Art.40º.3)

- Unha vez finalizado o prazo de matrícula, comunicación á Xefatura Territorial o número de prazas vacantes especificando curso e nivel educativo.  Así mesmo  irá comunicando todas as vacantes que se produzan ao longo do curso académico. (Artigo 42º).

 

- O centro de secundaria solicitará ao  centro de primaria  a remisión de documentación correspondente ao alumnado que formalizou a matrícula no seu centro. (Art. 41º).

- Comunicar á Xefatura Territorial  as vacantes que se poidan producir no centro:

           a) Con posterioridade á resolución definitiva e antes ao inicio do prazo de matrícula. (Artigo 33º).

           b) As que xurdan con posterioridade ao inicio do prazo de matrícula. (Artigo 42º).

           c) Tamén as que se produzan ao longo do curso académico. (Artigo 42º).

 

 

- Táboa criterios de valoración

- Resolución criterio de desempate

- Anexo II ( solicitude)

- Zonas de influencia

- Decreto admisión

- Breve manual( para presentalo en Sede Electrónica)

 

 

Día de portas abertas para o curso 2018/2019.

 

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2018/2019

Para os pais e as nais que estean interesadas en coñecer o centro, faremos  unha sesión de portas abertas:

-LUNS DÍA 5 DE MARZO ÁS 17:00 a 18:00 h.

 

 

 

SOLICITUDE DE PRAZA PARA O NOVO ALUMNADO DO CURSO 2013 - 2014

A Consellería de educación deu a coñecer a orde que regula o procedemento de admisión de alumnos, que en breve publicará no Diario Oficial de Galicia, e polo tanto entrará en vigor.
Esta información é de especial interés para o alumnado de sexto e as súas familias.

   Polo que respecta ás solicitudes para o vindeiro curso 2013/14 a orde establece o seguinte:

   - Aqueles alumnos de sexto de primaria que desexen continuar estudios no IES OTERO PEDRAYO, ao que está adscrito o CEIP María Pita, deberán facer a reserva de praza entre o
18 e 22 de marzo mediante o impreso que lles entregaremos.

   - O alumnado de sexto que teña pensado continuar os estudios de secundaria noutro instituto público distinto ou noutro centro concertado o privado deberá presentar a solicitude no centro que elixan entre o 5 e o 17 de abril.

   Calquera dúbida ou pregunta que teñan non dubiden en dirixirse ao departamento de orientación ou á dirección do centro.


Para os pais e as nais que estean interesadas en coñecer o centro, faremos dúas sesións de portas abertas:


o luns, día 4 de Marzo de 2013, ás 17:00 h 


- o luns, día 8 de Abril de 2013, ás 17:00 h.


 



  • O prazo de entrega de solicitudes no centro vai do 5 ao 17 de abril de 2013, ambos os dous inclusive.

 



  • O modelo oficial para presentar solicitude recollerase na Secretaría, só se pode presentar nun colexio, e virá debidamente asinado por un dos proxenitores ou por ambos proxenitores no caso de divorcio, aportando a resolución xudicial.

 



  • Horario de entrega na Secretaría de 09:00 a 11:30 h e de 12:00 a 14:00 h.

 



  • O alumnado que solicite praza no Centro, debe acompañar copia do DNI, do libro de familia ou outro documento que acredite a súa data de nacemento, así como os nomes dos pais.

 



  • Certificado de empadroamento da unidade familiar actualizado.

 



  • Se opta porque se teña en conta o lugar de traballo:

 





  • Lugar de traballo por conta allea: deberá aportar certificado expedido pola empresa e unha copia do contrato laboral.

  • Lugar de traballo por conta propia: A proximidade do lugar de traballo acreditarase mediante alta censual inicial perante a Axencia Estatal Tributaria, e alta na Tesourería Xeral no Réxime da Seguridade Social correspondente.

  • Funcionarios: aportarase a oportuna certificación.

 



  • Fotocopia da declaración da renda (IRPF) do ano 2011, coa finalidade de realizar o baremo (se é mester)

 



  • Na solicitude debe constar en 1º lugar o CEIP María Pita.

OFERTA DE POSTOS ESCOLARES DISPOÑIBLES:



















Niveis de Educación Infantil 2º Ciclo


Niveis de Educación Primaria


 


4º EI, 3 anos (1º) ……..... 44


 


5º EI, 4 anos (2º) …….... 02


 


6º EI, 5 anos (3º)………... 02


 


 


(1)


 6


 


1º EP……………………………….. 00


2º EP……………………………….  00


3º EP……………………………….  02


4º EP ……………………………… 06


5º EP ……………………………… 00


6º EP ……………………………… 12


(1)


0


(1) Prazas reservadas para posible escolarización de alumnado con necesidades educativas de apoio, que serán asignadas pola Comisión de Escolarización ou pola Inspección Educativa.




 



 


PUBLICACIÓN DA LISTAXE DE ALUMNADO ADMITIDO e non admitido:



  • Antes do día ...... estará exposta a resolución provisional no taboleiro de anuncios e nesta páxina web , podendo ser obxecto de reclamación ante o Consello Escolar dentro dos 5 días hábiles seguintes á publicación.


  • Resoltas as reclamacións farase publica a listaxe definitiva de admisión dentro dos 5 días hábiles seguintes á resolución das reclamacións.


  • Contra esta resolución pódese reclamar ante o Departamento Territorial da Consellería de Educación e Ordenación Universitria no prazo dun mes.

 


PRAZO PARA A FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA:



  • En Secretaría do 20 ao 30 de xuño de 09:05 a 11:30 h e de 12:00 a 14:00 h . Se non se fai pérdese o dereito a praza obtida.

 

LISTAS DEFINITIVAS DE TRANSPORTE ESCOLAR 2017/2018

LISTAS DEFINITIVAS DE TRANSPORTE ESCOLAR 2017/2018

 

 

-Pombo

-Rico

-Facal

RECOLLIDA DE HISTORIAIS ACADÉMICOS DO ALUMNADO

 

RECOLLIDA DE HISTORIAIS ACADÉMICOS DO ALUMNADO QUE CURSOU 6º DE PRIMARIA NO CURSO 2015-16

Poderán recollelos na conserxaría do colexio a partir do luns, día 5 de setembro os pais/nais/titores/as legais do alumnado;

e no caso de non poder facelo, autorizarán a outra persoa por escrito.

 

LISTAS DEFINITIVAS DE TRANSPORTE ESCOLAR

LISTAS DEFINITIVAS DE TRANSPORTE ESCOLAR

Transporte escolar curso 23016/2017:

-Listado Facal.

-Listado Pombo.

-Listado Rico.

 

LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO PARA O CURSO 2015-16

 


RECLAMACIÓN DAS LISTAXES DEFINITIVAS

 

Contra a relación definitiva, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación..

A resolución da persoa titular da xefatura territorial porá fin á vía administrativa.

PRAZO DE MATRÍCULA

                         -Do 20 ao 30 de xuño

Listaxes definitavas de admisión curso 2015/2016:

                                                                              -4º de E. Infantil (3 anos)

                                                                              -5º de E. Infantil (4 anos)

                                                                               -1º de E. Primaria.

                                                                               -4º de E. Primaria.

                                                                               -5º de E. Primaria.

                                                                               -6º de E. Primaria.   

 


                                                      

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2015-16

 

A Admisión do alumnado neste Centro para o curso 2015 -16 axustarase á lexislación e proceso que se indican:

 

            1.- NORMATIVA REGULADORA DE ADMISIÓN

- Decreto 254/2012, do 13 de decembro, polo que se regula a admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos… . (DOG 26/12/2012)

- Orde do 12  de marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros sustentados con fondos públicos… . (DOG 15/03/2013).

- Instrucións da Xefatura Territorial da Consellería de Cultura, Educación e O. U.

- Instrucións da Dirección Xeral de Centros da Consellería sobre o proceso de admisión do alumnado para o curso 2015-16.

- Instrucións da Xefatura Territorial da Coruña sobre o proceso de admisión do alumnado para o curso 2015-16.

               

           2.- OFERTA DE POSTOS ESCOLARES DISPOÑIBLES:

Cursos de Educación Infantil

Cursos de Educación Primaria

Postos dispoñibles

(1)

Postos dispoñibles

(1)

 

Cuarto (3 anos)………. 44

Quinto (4 anos)……….   0

Sexto (5 anos)………...  4

 

6

0

0

 

Primeiro………….  0

Segundo………….  2

Terceiro…………..  0

Cuarto  ……….. ..   0

Quinto    .………...  1

Sexto      …………  17

 

4

0

0

0

0

0

(1)    Postos escolares a disposición da comisión de escolarización para alum-

nado con necesidades específicas de apoio educativo (art. 3 da Orde do

 12 de marzo de 2013, DOG d0 15)

 

           3.- ÁREA DE INFLUENCIA E IES DE ADSCRICIÓN DO CENTRO

A área de influencia deste Centro ao obxecto de aplicar a puntuación que corresponda por proximidade do domicilio ou do centro de traballo, é a que figura no mapa de zonas educativas proporcionado polo Concello. Aos efectos de continuidade dos estudos de educación secundaria obrigatoria o Centro está adscrito ao IES Ramón Otero Pedrayo.

 

4.- XORNADAS DE PORTAS ABERTAS PARA E. INFANTIL

Co obxecto de que as persoas interesadas en solicitar praza para E. Infantil poidan coñecer o noso Centro, este ano teremos dúas sesións de portas abertas: 23 de febreiro e 2 de marzo ás 16:45 horas no salón de actos do colexio.           

 

5.- PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES

As solicitudes de admisión axustaranse ao modelo oficial: Anexo II da Orde do 12  de marzo de 2013 (DOG 15/03/2013). O impreso de solicitude poderase recoller na Secretaría do Centro ou descargarse nas seguintes direccións:

https://sede.xunta.es/portada

http://www.xunta.es/portada

http://www.edu.xunta.es/web/node/14293

Presentaranse na Secretaría do Colexio do 2 ao 23 de  marzo debendo ir acompañadas da copia do DNI do alumno/a ou da copia do libro de familia.

Se desexan un xustificante de ter presentada a solicitude, sería conveniente que presentasen na secretaría do centro coa propia solicitude, unha copia da mesma para que sexa selada.

 

            6.- PRESENTACIÓN DA DOCUMENTACIÓN XUSTIFICATIVA DOS      CRITERIOS DE BAREMACIÓN ALEGADOS

A presentación dos xustificantes dos criterios de baremación ten carácter voluntario. A non presentación dalgún deles suporá a renuncia explícita a ser baremado no criterio correspondente. O prazo de presentación desta documentación é do 26 de marzo ao 16 de abril; porén, para facilitar trámites e evitar viaxes ao Centro, poderán achegala coa solicitude.

 

            7.- PUBLICACIÓN DA LISTAXE DO ALUMNADO ADMITIDO

-Antes do 25 de abril: Publicación da resolución provisional de admitidos e non admitidos. A listaxe ou listaxes que se publiquen terán carácter provisional e poderán ser obxecto de reclamación ante o Consello Escolar do Centro no prazo de cinco días hábiles. . Esta publicación está condicionada a ter recibido antes desta data, se é o caso, a verificación de datos fiscais dos solicitantes, que debe ser enviada pola Xefatura Territorial de Educación.

- Antes do 15 de maio: Publicación da resolución definitiva de admitidos e non admitidos Contra esta resolución poderase interpoñer recurso de alzada ante o responsable da Xefatura Territorial da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria no prazo dun mes.

 

            8.- PRAZO PARA A FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

O alumnado admitido no Centro formalizará a súa inscrición na Secretaría do 22 ao 30 de xuño. Se finalizado o prazo de matrícula non se tivese formalizado esta, teráselle por decaído no dereito á praza obtida.

 

9.- RECURSOS DOS QUE DISPÓN O CENTRO

  • Profesorado Especialista en E. Infantil, E. Primaria, E. Física, Música,  Inglés e Relixión Católica.
  • Departamento de Orientación Escolar:

-  Orientadora.

- Profesorado especialista en Audición e Linguaxe e Pedagoxía Terapéutica.

  • Aula de PT.
  • Aula de AL.
  • Aula de apoio.
  • Aula de Informática.
  • Aula de Música.
  • 2 aulas de inglés.
  • Aula de relixión católica.
  • Aulas con dotación TICs.
  • Biblioteca
  • Salón de Actos.
  • Pavillón polideportivo semicuberto.
  • Ximnasio.
  • Comedor escolar.
  • Parque Infantil.
  • Patios exteriores de E. Infantil e Primaria.

 

10.- SERVIZOS COMPLEMENTARIOS

Os servizos complementarios que ofrece o Centro son:

XESTIONADOS POLA CONSELLERÍA

            10.1.- Transporte escolar

Existen tres rutas de transporte escolar para o alumnado  domiciliado nas zonas máis alonxadas do Centro, pero sempre dentro da área de influencia do mesmo:

EMPRESAS E PARADAS DE TRANSPORTE

FACAL

POMBO

RICO

Fábrica de Armas 

Avda da Pasaxe /Materno

Ponte Pasaxe  

Pedralonga 

Praza Caídos

Palavea (bus 22) 

Oncolóxico 

Os Castros 

Alcampo (bus 1A)

Colexio Eirís 

Gral. Sanjurjo nº 184 

Santa Gema 

As Cadenas

Gral.Sanjurjo 142-144

 

 

Non teñen dereito a este servizo os alumnos que, estando domiciliados nas áreas de influencia  doutros centros, decidan solicitar praza neste. (Art. 6. Orde de 12 de marzo de 2013).

Só ten dereito a este servizo o alumnado domiciliado a máis de 2 Km. do Centro, pero dentro da zona de influencia do mesmo.A Xefatura Territorial poderá conceder, previa solicitude, autorización excepcional para alumnado domiciliado a unha distancia do Centro inferior a 2 Km. e superior a 1 Km., sempre que existan prazas vacantes, non comporte a modificación das rutas, non supoña a creación de novas paradas,  non incremente a duración do traxecto e non precise incorporación de acompañante. Estas autorizacións concederanse en precario e serán revogables. (Punto 3. Instrución 3/2012)

Lexislación aplicable:

. Orde do 12  de marzo de 2013, pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros sustentados con fondos públicos… . (DOG 15/03/2013).

.   Orde de 12 de marzo de 2013.

                . Decreto 203/1986, do 12 de xuño, polo que se regulan provisionalmente determinados aspectos do transporte escolar. (DOG, 09/0/1986).

                .  Real Decreto 443/2001, do 27 de abril, sobre condicións de seguridade no transporte escolar e de menores. (BOE, 02/05/2001).

                . Instrución 3/2012, do 22 de xuño, sobre a xestión do uso do transporte escolar.

 

 

XESTIONADOS POLA ANPA

Contacto

Horario: De 16:15h. a 18:00h. (de luns a xoves)

Tfno: 981918297

Móvil: 620426437

email: comunicacion.anpaxanela@gmail.com
Tamén estamos en:

http://www.anpaxanela.es/  
Facebook: www.facebook.com/anpaxanela
Twitter: @ANPAXanela

 

10.2.- Comedor Escolar.

Funciona con un servicio  de catering . A empresa é Jardanay

- Lexislación aplicable:

                . Decreto 10/2007, do 25 de xaneiro, polo que se regula o funcionamento dos comedores escolares nos centros docentes públicos non universitarios dependentes da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria. (DOG, 06/02/2007).

                . Orde do 21 de febreiro de 2007, pola que se regula a organización, funcionamento e xestión do servizo de comedor escolar nos centros docentes públicos non universitarios dependentes da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria. (DOG, 05/03/07).

 

10.3.- Madrugadores (7:30 - 9:00h).

 

10.4.- Outras actividades extraescolares

A ANPA informará durante o mes de setembro sobre outras actividades que se poidan organizar.

 

INFORMACIÓN IMPORTANTE

A  solicitude será única e vinculante, poderá conter ata seis centros, por orde de preferencia e presentarase no centro indicado en primeiro lugar. Estará asinada por calquera dos titulares da patria potestade. No caso de separación ou divorcio, será necesaria a sinatura de ambos proxenitores, agás que a patria potestade estea atribuída, con carácter exclusivo, a un deles. En ambos casos, será necesario presentar xunto coa solicitude de admisión a resolución xudicial correspondente para o seu cotexo polo centro educativo.

Alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo ao centro de orixe.

Darán lugar á perda do dereito de prioridade:

. A presentación da solicitude fóra de prazo.

. A presentación de máis dunha solicitude.

. A presentación de solicitudes estando vinculado por reserva. A reserva ten carácter vinculante e será incompatible coa presentación de solicitude noutro centro, salvo renuncia expresa por escrito presentada no centro de adscrición antes do inicio do prazo ordinario de presentación de solicitudes de admisión.

. As solicitudes que conteñan datos que non se axusten ás circunstancias reais do alumn@.

. As solicitudes que estean acompañadas por documentación que reflicta datos que non se axusten ás circunstancias reais.

           

CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN 2015-16

Reserva de praza: Do 1 ao 15 de febreiro (Para alumnado de 6º de Primaria)

Sorteo público desempate:  25 de febreiro (resolución).

Publicación vacantes :antes do 1 de marzo

Presentación solicitude admisión: Do 2 ao 23 de marzo

Presentación documentación xustificativa: Do 26 de marzo ao 8 de abril ou coa solicitude de admisión

Publicación das listaxes provisionais de admitidos en non admitidos: Antes do 25 de abril (condicionada a ter recibido antes a verificación dos datos fiscais dos solicitantes)

Publicación das listaxes definitivas: Antes do 15 de maio

Formalización de matrícula en EI e EP: Do 22 ao 30 de xuño

Formalización de matrícula en ESO e BA: Do 25 de xuño ao 10 de xullo

 

                                                                A Coruña, a 25 de febreiro de 2015

 

 

DOCUMENTOS:

                    -TABOA DE CRITERIOS DE VALORACIÓN

                    -SOLICITUDE GALEGO.

                    -SOLICITUDE CASTELÁ.

INICIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS PARA O CURSO 2015-2016

Día de portas abertas para o curso 2015/2016.

NOTA: Para os pais e as nais ou titores legais que estean interesadas en coñecer o centro, faremos dúas sesións de portas abertas:

-LUNS DÍA 23 DE FEBREIRO ÁS 16:45 h.

-LUNS DÍA 2 DE MARZO ÁS 16:45 h.

 


 

 

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2015-2016

-DECRETO 254/2012 ( Admisión de alumnado en centros docentes).

-INSTRUCIÓNS DO PROCESO DE ADMISIÓN.

-INSTRUCIÓNS XEFE TERRITORIAL.

-MODIFICACIÓNS.

-ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para
a admisión do alumnado.

 

Powered by Drupal - Design by artinet