Reserva de praza no IES OTERO PEDRAYO

O prazo de solicitude de reserva de praza para o alumnado de 6º de Educación Primaria que cursará estudos de 1º da ESO no IES Ramón Otero Pedrayo (centro adscrito) é do 1 ao 15 de febreiro.

Presentarase no noso centro o formulario normalizado ED550A, que pode descargar en formato PDF editable e que figura como documento adxunto no pé desta entrada.

Tamén pode cumprimentar a solicitude a través da aplicación admisióndealumnado, presentándoa posteriormente no centro.

As listaxes de admitidos por este procedemento de reserva publicaranse antes do 28 de febreiro.

A reserva ten carácter vinculante e será incompatible coa presentación da solicitude noutro centro, salvo renuncia expresa por escrito presentada no centro de adscrición antes do incio do prazo ordinario de presentación de solicitudes de admisión. A presentación de solicitude noutro centro dará lugar á perda de prioridade.

Máis información nesta ligazón.

AdxuntoTamaño
ed550a-g_1.pdf1.04 MB