Servizos

TRANSPORTE ESCOLAR GRATUÍTO

Contamos con tres liñas dependentes da Consellería de Educación. Percorren a zona educativa que abrangue o colexio.

EMPRESAS E PARADAS DO TRANSPORTE ESCOLAR  ( 1ª  parada aproximadamente ás 08:25h )

FACAL

POMBO

RICO

1-Fábrica de Armas

1-Avda. da Pasaxe

1-Ponte Pasaxe

2-Pedralonga

2-Materno

2-Palavea (bus 22)

3-Oncolóxico

3-Praza dos Caídos

3-Alcampo (bus 1A)

4-Colexio Eirís

4-Os Castros

4-Santa Gema

5-Gral. Sanjurjo 142-144

6-A Gaiteira – Citröen

→ Teñen dereito a este servizo todo o alumnado que vive polas zonas do percorrido, tendo en conta que o dereito é preferente para os que están máis lonxe, no caso de que faltasen prazas no bus escolar.

→ Débense dar de alta, neste servizo, no momento de formalizar a matrícula ou ben no momento que o precisen. → Daráselles copia da autorización para entregar á coidadora.

→ É obrigado comunicar en secretaría se vai darse de baixa ou cambiar de parada.

Normas:

• Débese usar con regularidade e deixar constancia escrita cando non se faga unha das viaxes (ida ou volta).
  • Débese respectar á coidadora e ao condutor atendendo ás súas instrucións.
  •  Respectar os lugares asignados pola coidadora, viaxar sempre sentados, poñer o cinto de seguridade e a mochila diante.
  • No caso de que non estea na parada a persoa que recolle ao neno ou á nena, e non se localice, o bus volverá ao centro, a onde haberá que vir a recollelo/a.
  •  Decaerá de dereito a transporte o alumnado que o use discrecionalmente, aínda que avise, as excepcións han de ser mínimas; porque causa moita confusión e problemas de seguridade e responsabilidade que o profesorado non debe nin pode asumir.

→ Das continxencias deste servizo avisarase á dirección do centro.

Madrugadores

Xestionado pola ANPA XANELA

Entre as 07:30h e as 09:00h

Funciona con servicio de catering no centro.

Comedor Escolar

Xestionado polo ANPA XANELA

Entre as 14:00h e as 16:00h

Funciona o comedor mediante servicio de catering.

ANPA XANELA

Quen somos

Somos nais e pais que cremos no movemento asociativo.
Todos formamos parte da comunidade educativa.

• Apoio a nais e pais de alumnos/as
• Asesoramento en Becas
• Madrugadores e Comedor
• Actividades Extraescolares
• Banco de libros e uniformes

Local no CENTRO fronte á entrada de Educación Infantil.
Tfno: 981918297
Móvil: 620426437