O NOSO RAP DA IGUALDADE!!!

O profesorado e alumnado do noso centro continúa a traballar na promoción de valores relacionados coa igualdade e a coeducación. Gozade coas nosas voces!!

BOLSAS E AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO 2019-2020 MEC

Achegamos o enlace do Ministerio de Educación  e Formación Profesional (MEC) para cubrir as bolsas 2019 – 2020 para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo. Premendo o enlace pódense comprobar os requisitos (límites de renda e patrimonio e necesidades que cubre), así como o tipo de bolsa e contía da mesma. As persoas que a desexen tramitar terán que informar ao centro antes do día 20 do presente mes, xa que dende a escola é preciso achegar un informe individual.

LISTAXES PROVISIONAIS DE TRANSPORTE ESCOLAR PARA O CURSO 2019 - 2020

Publicamos as listaxes provisonais de transporte para o vindeiro curso escolar 2019 - 2020. O prazo de reclamación será do 3 de xullo ao 8 de xullo. As listaxes definitivas publicaranse en setembro, antes do inicio do período lectivo.

LISTAXES PROVISIONAIS DO FONDO DE LIBROS

Publicamos as listaxes provisionais do Fondo de Libros:

MATRÍCULA 2019 - 2020

O alumnado admitido deberá formalizar a matrícula na Secretaría do Centro, do 20 ao 30 de xuño (de 09:00 a 14:00 h), achegando a documentación requerida.Se finalizado o prazo de matrícula non se tivese formalizado esta, teráselle por decaído o dereito á praza obtida. (art. 40.2a e 40.3).

"A MELLOR ESTRATEXIA DE XOGO"

A través de ADAFAD, o alumnado de 5º e 6º de Primaria participou no obradoiro "A mellor estratexia de xogo", que ten como obxectivo promover a toma de conciencia sobre as vantaxes e riscos asociados a Internet especialmente videoxogos.

LETRAS GALEGAS 2019!!

CELEBRAMOS O DÍA DAS LETRAS GALEGAS, que este ano rinde homenaxe a  Antonio Fraguas Fraguas, xeógrafo e historiador. Premede na imaxe para ver as fotografías da celebración que tivo lugar no noso centro: