RECOLLIDA DE MATERIAL ESCOLAR

Comunicamos a todas as familias que  esta semana comezará a entrega do material escolar do alumnado.  O profesorado  comunicará  ás familias o día e hora da recollida.

Dada a excepcionalidade das circunstancias nas que nos atopamos é obrigatorio  establecer un protocolo de acceso ao centro.

NORMAS DE ACCESO AO RECINTO:

• A atención será individualizada. Só se permitirá o acceso ao centro educativo  a unha soa persoa. A recomendación xeral é  non acudir con menores salvo excepción xustificada.
  • A espera realizarase no exterior do centro mantendo a distancia de seguridade e seguindo as indicacións expostas, xa que se limitará o aforo segundo a chegada.
  • Seguiranse as instrucións das autoridades sanitarias (obrigatorio o uso de mascarilla).
  • Permanecerase nas instalacións o tempo imprescindible para a recollida do material do alumnado.

As datas para que as familias poidades devolver os libros de texto do Fondo Solidario estableceranse próximamente. Lembrade que esta devolución é obrigatoria para poder percibir a axuda do Fondo Solidario do vindeiro curso 2020-2021.

Moitas grazas pola vosa colaboración!!

paxina | by Dr. Radut