O noso alumnado

LISTAXES PROVISIONAIS DE TRANSPORTE ESCOLAR PARA O CURSO 2019 - 2020

Publicamos as listaxes provisonais de transporte para o vindeiro curso escolar 2019 - 2020. O prazo de reclamación será do 3 de xullo ao 8 de xullo. As listaxes definitivas publicaranse en setembro, antes do inicio do período lectivo.

LISTAXES PROVISIONAIS DO FONDO DE LIBROS

Publicamos as listaxes provisionais do Fondo de Libros:

"A MELLOR ESTRATEXIA DE XOGO"

A través de ADAFAD, o alumnado de 5º e 6º de Primaria participou no obradoiro "A mellor estratexia de xogo", que ten como obxectivo promover a toma de conciencia sobre as vantaxes e riscos asociados a Internet especialmente videoxogos.

O NOSO RAP DA IGUALDADE!!!

O profesorado e alumnado do noso centro continúa a traballar na promoción de valores relacionados coa igualdade e a coeducación. Gozade coas nosas voces!!

LETRAS GALEGAS 2019!!

CELEBRAMOS O DÍA DAS LETRAS GALEGAS, que este ano rinde homenaxe a  Antonio Fraguas Fraguas, xeógrafo e historiador. Premede na imaxe para ver as fotografías da celebración que tivo lugar no noso centro:

AVALIACIÓN INDIVIDUALIZADA DE 3º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

A Consellería ven de publicar a Resolución do 12 de abril de 2019 (DOG do 3 de maio de 2019) polo que se ditan instrucións para o desenvolvemento da avaliación individualizada de terceiro curso de Educación Primaria nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia para o curso 2018/2019.

A avaliación individualizada de terceiro curso de Educación Primaria terá lugar o MARTES 28 e o MÉRCORES 29 de maio. Esta avaliación ten como finalidade comprobar o grao de dominio das destrezas, capacidades e habilidades do alumnado en expresión e comprensión oral e escrita, cálculo e resolución de problemas en relación coa adquisición da competencia en comunicación lingüística e da competencia matemática.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS 2019 - 2020

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

No DOG do luns 20 de maio publícase a convocatoria do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO, así como a convocatoria de axudas para mercar os libros de 1º e 2º de Educación Primaria e tamén para material escolar na etapa de Primaria para o vindeiro curso. O prazo está aberto ata o VENRES 21 de XUÑO. A presentación da solicitude única (libros e materiais) farase preferentemente a través de medios electrónicos nos seguintes enlaces:  FONDO DE LIBROS e CHAVE 365. Tamén pode presentarse na secretaría do centro no horario habitual.