Iniciar sesión: Acceso

Benvidos ao portal web do CEIP Laverde Ruíz.

Teléfonos: 982828930/ 982828931

e-mail: ceip.laverde.ruiz@edu.xunta.es

O que non se viu no Festival de Nadal. Merry Christmas from 2º!!

Ao termos un programa tan apretado no festivalñ de nadal, quedousenos no tinteiro estas fermossisimas panxoliñas maxistralmente executadas polas alumn@s de segundo A e B. Enjoy them!! Happy new year!!

DÍA DAS BIBLIOTECAS 2017!

Este ano, dende os Equipos de Biblioteca e de Dinamización da Lingua Galega demos impulso ó Día das Bibliotecas e fixémolo na compaña de Berenguela, a Espiña de Toxo de Manuel María.
Realizamos unha pequena actividade animación na biblioteca do centro para aproximarnos a esta personaxe tan simpática, e decoramos unas medallas/pins conmemorativas deste día.
A mestra Sara, coordinadora do Equipo de Biblioteca, e un grupo de alumnos de primaria traballaron moi duro para preparar a actividade e quedou xenial!

Aquí vos deixamos o vídeo da actividade.

Comenzo xornada partida

O luns día 2 de outubro comenza o horario da xornada partida: de 9:30 a13:30 e de 15:00 a 16:00.

Video musical dos alumnos de 6º para final de curso

Con un pouquiño de retraso, eso si, pero con moita ternura e nostalxia colgo este video que foi confeccionado con moitas risas e diversión nos recreos para que sirva de recordo dos momentos pasados nas nosas clases de inglés. I'll NEVER forget you!!

Comezo das clases

As clases comezan o 11 de setembro.

Os alumnos-as de 3 anos terán unha xuntanza ás 10:00h e comezan o día 12 co periodo de adaptación.

LISTAXE DEFINITIVA FONDO LIBROS 2017-18

LIBROS ADXUDICADOS DO FONDO PARA OS CURSOS 3º, 4º, 5º E 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA (VER ADXUNTO)

O resto dos libros deberán adquirilos as familias.

Os lotes de libros repartiranse aos pais os días 6 e 7 de setembro de 12 a 14h

Listaxes provisionais da adxudicación de libros 2017-18

Listaxes provisionais dos libros que se adxudican a cada alumno dos cursos de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria (ver adxunto).

As reclamacións atenderanse o venres 7 e luns 10 de xullo.

Os libros adxudicados a cada alumno-a sairán nas listaxes definitivas que se publcarán o martes día 11 de xullo.

O alumnado de 5º de Primaria gaña o concurso Escola de Prensa El Progreso

O alumnado de 5º de Primaria foi premiado como mellor traballo na I Escola de Prensa organizada polo diario El Progreso dentro da etapa de Educacion Primaria.

Os rapaces fixeron un traballo excepcional durante todo o ano, diseñando, seleccionando e redactando os contidos para facer un diario de 32 páxinas, exactamente igual que un real. O xurado considerou que o seu traballo era de moi alta calidade e gran detalle, xunto co do Ceip Monseivane de Vilalba, polo que o premio é compartido entrámbalas escolas.

No plano individual, Antía Baamonde, Andrea Mayo, Pedro Fernández e Noa López foron premiados como mellor artigo de opinión, nun texto no que discutían sobre a idoneidade de implantar o uniforme escolar no centro.

A entrega dos premios celebrarase o martes 20 de xuño nas instalacións do diario El Progreso, onde os alumnos poderán ver como o seu diario é imprimido na rotativa, coma un real. O centro recibirá 300 exemplares que serán distribuídos entre todo o alumnado da escola. O xoves 22 o diario lucense publicará un suplemento onde aparecerán as fotos e a información da entrega de premios.

Desde o centro non nos queda máis que felicitar os alumnos de 5º polo seu traballo, esforzo e a cantidade de tempo empregada na elaboración deste gran proxecto

Noraboa a todos¡¡¡