Teléfonos: 982828930/ 982828931

e-mail: ceip.laverde.ruiz@edu.xunta.es

Debido ao perigo que supoñen as obras que se están a realizar no centro, permanecerán pechados os despachos dende o 6 de xullo.

Os vales de material e libros que non se recolleron entregaranse en setembro.

Para asuntos urxentes podedes poñervos en contacto co equipo directivo a traves do e-mail do centro e atenderemos as consultas: ceip.laverde.ruiz@edu.xunta.es

AS CLASES COMEZAN O 12 DE SETEMBRO

Pódense consultar os libros adxudicados a cada alumno de 3º, 4º, 5º e 6º no enlace do adxunto.

Os libros entregaranse o xoves  6 e venres 7  de setembro de 12:00 a 14:00h

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS NO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2018-19

OS LIBROS ADXUDICADOS A CADA ALUMNO-A SAIRÁN PUBLICADOS O PRÓXIMO XOVES 5 DE XULLO COAS LISTAXES DEFINITIVAS

XA ESTÁN DISPOÑIBLES NO CENTRO OS VALES DE MATERIAL E LIBROS, PÓDENSE RECOLLER DURANTE ESTA SEMANA DE 10:00 A 14:00H

Tags:

Aquí presentamos o número 32 da nosa revista Muxicas!

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Segundo a Orde do 9 de maio de 2018 (DOG n.95, 21 de maio de 2018) o alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria poderá presentar a solicitude para a adquisición dos libros de texto e o alumnado de 3º, 4º, 5º, e 6º pode participar no fondo solidario de libros de texto.

Para todo o alumnado de Educación Primaria tamén haberá axudas para adquirir material escolar.

O prazo de presentación de solicitudes será do 22 de maio ata o 22 de xuño.

A instancia pode obterse no centro ou no enderezo electrónico http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros

Os datos para ter en conta serán os da Declaración da Renda do 2016 .

MATRÍCULA ALUMNADO CEIP LAVERDE RUÍZ PARA O CURSO 2018-2019

- PRAZO: DO 20 AO 30 DE XUÑO

- DOCUMENTACIÓN:

• Fotocopia da cartilla de vacinación
  • fotocopia da tarxeta sanitaria
  • 2 fotografías tamaño carnet
  • fotocopia do libro de familia completo ( se non o entregou coa admisión)
  • Se o alumnno/a procede doutro centro aportará certificado de matrícula
  • outros impresos a recoller no centro.

O 27 de xuño ás 10:30 haberá unha reunión coas familias dos alumnos que se matriculen en 4º de EI (nenos/as de 3 anos)