Iniciar sesión: Acceso

O alumnado de 5º de Primaria gaña o concurso Escola de Prensa El Progreso

O alumnado de 5º de Primaria foi premiado como mellor traballo na I Escola de Prensa organizada polo diario El Progreso dentro da etapa de Educacion Primaria.

Os rapaces fixeron un traballo excepcional durante todo o ano, diseñando, seleccionando e redactando os contidos para facer un diario de 32 páxinas, exactamente igual que un real. O xurado considerou que o seu traballo era de moi alta calidade e gran detalle, xunto co do Ceip Monseivane de Vilalba, polo que o premio é compartido entrámbalas escolas.

No plano individual, Antía Baamonde, Andrea Mayo, Pedro Fernández e Noa López foron premiados como mellor artigo de opinión, nun texto no que discutían sobre a idoneidade de implantar o uniforme escolar no centro.

A entrega dos premios celebrarase o martes 20 de xuño nas instalacións do diario El Progreso, onde os alumnos poderán ver como o seu diario é imprimido na rotativa, coma un real. O centro recibirá 300 exemplares que serán distribuídos entre todo o alumnado da escola. O xoves 22 o diario lucense publicará un suplemento onde aparecerán as fotos e a información da entrega de premios.

Desde o centro non nos queda máis que felicitar os alumnos de 5º polo seu traballo, esforzo e a cantidade de tempo empregada na elaboración deste gran proxecto

Noraboa a todos¡¡¡

Folga de transportes 20-21 de xuño

Está convocada unha folga de transporte por estrada para os días 20 e 21 de xuño.  Os buses funcionarán normalmente, pois as entradas e saídas dos centros escolares considéranse servizos mínimos. Atención por se houbera algunha incidencia no seu percorrido habitual.

ATENCIÓN AOS PRAZOS

solicitude de axudas para libros e material escolar: ATA 23 DE XUÑO

Solicitude de comedor:

•  usuario- ATA O 30 DE XUÑO
  • autodeclaración de prezos públicos - ATA 11 DE SETEMBRO

MATRÍCULA CURSO 2017-18

A partir do luns 12 pódese recoller no centro a documentación necesaria para matricular  alumnos/as e será necesario achegar:

- Fotocopia do libro de familia.

- Fotocopia da cartilla de vacinación.

- Fotocopia da tarxeta sanitaria.

- 4 fotografías tamaño carnet.

- Certificado de matrícula se procede doutro centro (agás se xa a entragaron coa solicitude de admisión)

- Outros impresos facilitados polo centro.

O prazo de matrícul é do 20 ao 30 de xuño.

MATRÍCULA CURSO 2017-18

O prazo de matrícula para o vindeiro curso 2017-18 será do 20 ao 30 de xuño.

Os impresos que deben cubrir recóllense cno centro.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Segundo a Orde do 16 de maio de 2017 (DOG n.96, 22 de maio de 2017) o alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria poderá presentar a solicitude para a adquisición dos libros de texto e o alumnado de 3º, 4º, 5º, e 6º pode participar no fondo solidario de libros de texto.

Para todo o alumnado de Educación Primaria tamén haberá axudas para adquirir material escolar.

O prazo de presentación de solicitudes será do 23 de maio ata o 23 de xuño.

A instancia pode obterse no centro ou no enderezo electrónico http://www.edu.xunta.gal/portal/fondolibros

Os datos para ter en conta serán os da Declaración da Renda do 2015 .

Recórdase que o alumnado beneficiario de libros de texto ou de material substitutivo  dos libros cando sexa reutilizable, tanto se o recibiron do fondo solidario como se o adquiriron coa axuda para libros de texto, deberá devolvelo en bo estado, antes do 23 de xuño,  ao centro para a súa incorporación ao fondo solidario para o curso 2017/18 e para poder facer uso da axuda correspondente para o vindeiro ano académico.

Para a adxudicación dos libros que forman parte do fondo solidario seguiranse os mesmos criterios que para adxudicación das axudas para os libros de texto, requirindo autorización para verificación dos datos por parte da Administración.

Máis información na Dirección do centro ou no portal educativo da Xunta.

Los alumnos de 4º de Primaria elaboran un video en inglés

Durante estas últimas semanas, los alumnos de 4º de Primaria han estado trabajando en la elaboración del video de "A hungry caterpillar" en el que ponen voz a la historia de una oruga a la que le gustaba mucho la comida que comía, comía y comía hasta que se puso enferma del empacho que tenía