Iniciar sesión: Acceso

Letras Galegas 2021

Este ano, para celebrar o Día das Letras Galegas, recopilamos algunhas palabras e ditos que máis nos gustan do galego. Fixemos un mural con todas as fotos.

Día da familia

Para conmemorar o día da familia, no cole representamos a nosa gran familia.

Listaxe provisional admitidos 2021-2022

Todas as solicitudes  presentadas para o curso 2021-2022 foron admitidas.

Pódense consultar as listas expostas no centro.

O 14 de maio publicaranse as listaxes definitivas e a matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

Nova normalidade no cole

En setembro volvemos ao cole!

Mascarilla, moita desinfección, novas normas, distancia,...

E xa rematou o trimestre, traballamos MOITO e temos ben merecido uns días de descanso.

BO NADAL!!

Moitas gracias a David (papá de Martina) por este fermoso traballo.

Modelos varios para familias

Modelos para poder descargar :

1. -Solicitude de saída cos pais.
  2. -Xustificación de faltas ó/á titor/a.
  3. -Declaración responsable.
  4. - Autoavaliación clínica do COVID-19
  5. -Autorización de imaxe

Os documentos 3 (declaración responsable)5 (autorización de imaxe) hai que envialos ao centro cubertos e asinados nos próximos días.

Poden enviarse ao correo electrónico do centro ou aos titores/as dos vosos fillos.

Despedida curso 2019-2020

Aquí vos deixamos un vídeo de despedida deste curso.

Agradecemos a realización a David (papá de Martina) e a voz de Chema (papá de Artai)

Agardamos que vos guste!

Que teñades un bo verán!!

Adaptación das programacións curso 2019-20

Co gallo do confinamento e da suspensión da actividade nos centros educativos, a Consellería de Educación acordou que as actividades a realizar durante este último trimestre sexan de reforzo, repaso e recuperación, non podendo influír negativamente na avaliación final do curso, aínda que si poden servir para recuperar materia non superada durante a primeira e segunda avaliación.

A tal efecto o profesorado do centro elaborou unha adaptación da programación para este terceiro trimestre

Os documentos pódense consultar nos anexos desta entrada.

Información coronavirus

Información coronavirus para os centros educativos, familias e alumnado.

Pincha no enlace para ver o vídeo informativo e as recomendacións da Consellería de Sanidade.

Abalar móbil

Recordamos aos pais e nais dos alumnos a necesidade de rexistrarse na aplicación abalarMóbil para poder recibir notificacións do centro, ver as notas dos seus fillos, xustificar faltas, ... etc