Convócase a tódalas familias do alumnado a unha reunión xeral para tratar asuntos relacionados co inicio do curso o MARTES 10 DE SETEMBRO ÁS 10:00H.

As clases comezarán o día 11 de 9:30 a 14:30

Para consultar os libros concedidos premer no arquivo adxunto.

Os lotes de libros entregaranse os días e 9 de setembro de 12:00 a 14:00h

Xa están dispoñibles os vales para a adquisición de material escolar e libros de texto dos cursos de 1º e 2º de Educación Primaria. Pódense recoller ata o venres de 10:00 a 14:00h. Os que non se recollan entregaranse en setembro.

Podedes consultar a listaxe provisional do fondo solidario de libros de texto de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria no anexo.

A listaxe definitiva publicarase o venres que incluirá os libros que corresponden a cada alumno/a.

Aqui tedes a Revista dixital de Muxicas 2019.

Este ano foi adicado a Antón Fraguas Fraguas.

Esperamos que sexa do voso agrado.

Unha aperta e feliz verán para todos/as.

Muxicas 2019

PRAZO: do 20 ao 30 de xuño

DOCUMENTACIÓN:

• 2 fotografías tamaño carnet.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.
  • Fotocopia da cartilla de vacinación.
  • Fotocopia do libro de familia completo.
  • Certificado de matrícula para alumnos/as procedentes doutro centro.
  • Outra documentación a recoller no centro: impreso de matrícula, solicitude de transporte e/ou comedor,...

Pódense recoller os impresos dende o luns 17 de xuño.

O 27 DE XUÑO ÁS 10:30 HABERÁ UNHA REUNIÓN COAS FAMILIAS DOS ALUMNOS/AS QUE SE MATRICULEN EN 4º DE EI (3 ANOS)

Abriuse o prazo para participar no fondo solidario e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o alumnado matriculado en Educación primaria e secundaria obligatoria en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2019-2020.

PRAZO: do 21 de maio a 21 de xuño.

INSTANCIA: pode recollerse no centro ou descargarse no enderezo electrónico  https://www.edu.xunta.es/fondolibros/

A instancia pode entregarse no centro ou a través da sede electrónica da Xunta de Galicia.

Para consultar a listaxe definitiva de admitidos para o curso 2019-2020 premer nos arquivos adxuntos.

A matrícula realizarase do 20 ao 30 de xuño (proximamente informarase de toda a documentación necesaria)

Para consultar as listaxes de admitidos premer nos arquivos adxuntos.

As listaxes definitivas de admitidos publicaranse o 14 de maio