Abriuse o prazo para participar no fondo solidario e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o alumnado matriculado en Educación primaria e secundaria obligatoria en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2019-2020.

PRAZO: do 21 de maio a 21 de xuño.

INSTANCIA: pode recollerse no centro ou descargarse no enderezo electrónico  https://www.edu.xunta.es/fondolibros/

A instancia pode entregarse no centro ou a través da sede electrónica da Xunta de Galicia.

Para consultar a listaxe definitiva de admitidos para o curso 2019-2020 premer nos arquivos adxuntos.

A matrícula realizarase do 20 ao 30 de xuño (proximamente informarase de toda a documentación necesaria)

Para consultar as listaxes de admitidos premer nos arquivos adxuntos.

As listaxes definitivas de admitidos publicaranse o 14 de maio

Listaxe do alumnado  admitido no Ies Río Miño de Rábade para 1º ESO no curso 2019-2020

Consultar o arquivo adxunto

Dende o día 1 ata o 20 de marzo permanecerá aberto o prazo de solicitude de admisión de alumnado para o curso 2019- 2020.

Poderase cubrir e presentar a solicitude  de forma presencial no centro ou na aplicación "admisionalumnado" no seguinte enlace https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

Entregarase xunto coa solicitude:

• Fotocopia do libro de familia ou DNI do alumno-a.
  • Certificado de empadronamiento.

O noso centro participa no programa escolar de consumo de froitas e leite. Durante esta semana repartirase un brick de leite a cada alumno-a durante a hora da merenda.

ATENCIÓN!!

Seguimos repartindo o brick de leite durante tres semanas máis. (É un programa para levar a cabo durante 20 días)

O próximo venres 21 faremos un pequeno festival no cole para darlle a benvida ao Nadal e gustaríanos contar coa vosa presenza.

Os nenos e nenas de Infantil actuarán ás 11:45h no seu patio e os de Primaria ás 12:00h no salón de actos ( podedes ver as actuacións por orde no adxunto)

O horario dese día será de 09:30h a 14:30h, despois comedor e transporte ás 16:00h.

BO NADAL!!