Iniciar sesión: Acceso

Benvidos ao portal web do CEIP Laverde Ruíz.

E-mail: ceip.laverde.ruiz@edu.xunta.es

Tfno. 982828930-982828931

Distribución de máscaras

Distribución de máscaras en primaria.

NORMATIVA:

ALUMNADO DESTINATARIO:

NON ten que presentar solicitude:

Os beneficiarios da axuda de material escolar neste curso (xa se seleccionan de forma automática sen necesidade de solicitude)

SI ten que presentar solicitude:

O alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar e que cumpra as condicións da orde.

PRAZO: 16 a 27 e novembro

DOCUMENTACIÓN:

1. anexo I
  2. anexo II
  3. copia do libro de familia

Modelos varios para familias

Modelos para poder descargar :

1. -Solicitude de saída cos pais.
  2. -Xustificación de faltas ó/á titor/a.
  3. -Declaración responsable.
  4. - Autoavaliación clínica do COVID-19
  5. -Autorización de imaxe

Os documentos 3 (declaración responsable)5 (autorización de imaxe) hai que envialos ao centro cubertos e asinados nos próximos días.

Poden enviarse ao correo electrónico do centro ou aos titores/as dos vosos fillos.

Despedida curso 2019-2020

Aquí vos deixamos un vídeo de despedida deste curso.

Agradecemos a realización a David (papá de Martina) e a voz de Chema (papá de Artai)

Agardamos que vos guste!

Que teñades un bo verán!!

MÚXICAS 2019-20

Aquí tedes a Revista Múxicas nº 34, deste curso, feita pola coordinadora do Equipo de Dinamización da Lingua Galega coa colaboración do profesorado.

Esperamos que vos guste.

Adaptación das programacións curso 2019-20

Co gallo do confinamento e da suspensión da actividade nos centros educativos, a Consellería de Educación acordou que as actividades a realizar durante este último trimestre sexan de reforzo, repaso e recuperación, non podendo influír negativamente na avaliación final do curso, aínda que si poden servir para recuperar materia non superada durante a primeira e segunda avaliación.

A tal efecto o profesorado do centro elaborou unha adaptación da programación para este terceiro trimestre

Os documentos pódense consultar nos anexos desta entrada.

Información coronavirus

Información coronavirus para os centros educativos, familias e alumnado.

Pincha no enlace para ver o vídeo informativo e as recomendacións da Consellería de Sanidade.

Abalar móbil

Recordamos aos pais e nais dos alumnos a necesidade de rexistrarse na aplicación abalarMóbil para poder recibir notificacións do centro, ver as notas dos seus fillos, xustificar faltas, ... etc

NOVO TELÉFONO DO CENTRO

O NOVO TELÉFONO DO CEIP LAVERDE RUÍZ: