Iniciar sesión: Acceso

Benvidos ao portal web do CEIP Laverde Ruíz.

Teléfonos: 982828930/ 982828931

e-mail: ceip.laverde.ruiz@edu.xunta.es

DÍA DAS BIBLIOTECAS 2017!

Este ano, dende os Equipos de Biblioteca e de Dinamización da Lingua Galega demos impulso ó Día das Bibliotecas e fixémolo na compaña de Berenguela, a Espiña de Toxo de Manuel María.
Realizamos unha pequena actividade animación na biblioteca do centro para aproximarnos a esta personaxe tan simpática, e decoramos unas medallas/pins conmemorativas deste día.
A mestra Sara, coordinadora do Equipo de Biblioteca, e un grupo de alumnos de primaria traballaron moi duro para preparar a actividade e quedou xenial!

Aquí vos deixamos o vídeo da actividade.

Comenzo xornada partida

O luns día 2 de outubro comenza o horario da xornada partida: de 9:30 a13:30 e de 15:00 a 16:00.

Video musical dos alumnos de 6º para final de curso

Con un pouquiño de retraso, eso si, pero con moita ternura e nostalxia colgo este video que foi confeccionado con moitas risas e diversión nos recreos para que sirva de recordo dos momentos pasados nas nosas clases de inglés. I'll NEVER forget you!!

Comezo das clases

As clases comezan o 11 de setembro.

Os alumnos-as de 3 anos terán unha xuntanza ás 10:00h e comezan o día 12 co periodo de adaptación.

LISTAXE DEFINITIVA FONDO LIBROS 2017-18

LIBROS ADXUDICADOS DO FONDO PARA OS CURSOS 3º, 4º, 5º E 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA (VER ADXUNTO)

O resto dos libros deberán adquirilos as familias.

Os lotes de libros repartiranse aos pais os días 6 e 7 de setembro de 12 a 14h

Listaxes provisionais da adxudicación de libros 2017-18

Listaxes provisionais dos libros que se adxudican a cada alumno dos cursos de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria (ver adxunto).

As reclamacións atenderanse o venres 7 e luns 10 de xullo.

Os libros adxudicados a cada alumno-a sairán nas listaxes definitivas que se publcarán o martes día 11 de xullo.

O alumnado de 5º de Primaria gaña o concurso Escola de Prensa El Progreso

O alumnado de 5º de Primaria foi premiado como mellor traballo na I Escola de Prensa organizada polo diario El Progreso dentro da etapa de Educacion Primaria.

Os rapaces fixeron un traballo excepcional durante todo o ano, diseñando, seleccionando e redactando os contidos para facer un diario de 32 páxinas, exactamente igual que un real. O xurado considerou que o seu traballo era de moi alta calidade e gran detalle, xunto co do Ceip Monseivane de Vilalba, polo que o premio é compartido entrámbalas escolas.

No plano individual, Antía Baamonde, Andrea Mayo, Pedro Fernández e Noa López foron premiados como mellor artigo de opinión, nun texto no que discutían sobre a idoneidade de implantar o uniforme escolar no centro.

A entrega dos premios celebrarase o martes 20 de xuño nas instalacións do diario El Progreso, onde os alumnos poderán ver como o seu diario é imprimido na rotativa, coma un real. O centro recibirá 300 exemplares que serán distribuídos entre todo o alumnado da escola. O xoves 22 o diario lucense publicará un suplemento onde aparecerán as fotos e a información da entrega de premios.

Desde o centro non nos queda máis que felicitar os alumnos de 5º polo seu traballo, esforzo e a cantidade de tempo empregada na elaboración deste gran proxecto

Noraboa a todos¡¡¡

Folga de transportes 20-21 de xuño

Está convocada unha folga de transporte por estrada para os días 20 e 21 de xuño.  Os buses funcionarán normalmente, pois as entradas e saídas dos centros escolares considéranse servizos mínimos. Atención por se houbera algunha incidencia no seu percorrido habitual.