Act. Complementarias 17 - 18

CURSO 2017 - 2018

Promoción 2009 - 2018

Outro curso acaba de rematar en con el despedimos a dous novos grupos de 6º

E para festexalo fixemos un acto de despedida con actuacións e entrega de orlas

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Todas estas fotografías en moitas máis están na nosa galería de imaxes

Parabéns a todos e todas e que teñades sorte no Instituto!

Para ver as imaxes máis grandes, hai que premer nelas

E... se queredes ver todas as imaxes recopilatorias dos distintos cursos .... MIRADE ESTE VÍDEO

Pero, non podemos esquecernos do resto do alumnado do noso centro

NIN DO NOSO PERSOAL DO CENTRO

Na nosa galería de fotos atópanse estas fotos de fin de curso e algunhas máisFotos

ONDAS DE ILUSIÓN 4º PRIMARIA

O pasado martes 29 de maio os alumnos de 4º, tivemos na nosa clase unha charla sobre os animais mariños e o seu entorno. Esta exposición foi exposta por Iolanda, monitora de Rexenerando, S. Cooperativa Galega, a través da mascota "Ameixa Tareixa". Deseguido, Iolanda invitounos a unha excursión para o 15 de xuño con destino á Confraría de Barallobre, Riveira de Maniños e Praia da Bestarruza en Mugardos. Estas actividades están enmarcadas na 2º edición da campaña ONDAS DE ILUSIÓN-ESCOLAS DE MAR, un programa que está dentro das actividades de animación e divulgación do GALP Golfo Ártabro Norte para este ano 2018 .

Máis información premendo na imaxe

EXCURSIÓN A ARES DO ALUMNADO DE 4º DE PRIMARIA

O pasado luns, 18 de xuño, os nenos e nenas de 4º fomos de excursión de fin de curso a Ares. Primeramente fixemos un paseo cultural por Ares, a primeira parada tivo lugar no Museo do Salazón. Fomos coñecer o pobo de Ares, para poder disfrotar despois da súa praia.

Máis información premendo na imaxe

CORRELINGUA 2018

O Correlingua chega nesta edición á súa maioría de idade, 18 anos, e faino co lema

"A LINGUA NON PARA!"

Na mañá do 15 de maio os alumnos e alumnas do CEIP Isaac Peral acuden ao CORRELINGUA.

Máis información e fotografías premendo na imaxe

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

DÍA MUNDIAL DO AUTISMO

DÍA MUNDIAL DE CONCIENCIACIÓN DO AUTISMO 2018

UN PASIÑO MAIS

"ROMPENDO BARREIRAS"

prema na imaxe para tirar o muro

CAMIÑOS ESCOLARES SEGUROS

Esta mañá, un grupo de alumnas e alumnos do CEIP Isaac Peral visitou as instalacións da Policía Local dentro do programa "Camiños escolares seguros".

Ademais de pasalo moi ben, recibiron formación en educación viaria e seguridade.

prema na imaxe

O NOSO ALUMNADO RECIBE CLASES DE XADREZ

No noso centro o alumnado de 6º de Infantil ata 3º de Educación Primaria, recibe as súas clases de xadrez

Queredes saber as súas ventaxes? Premer na imaxe

Excursión á Coruña

EXCURSIÓN Á CORUÑA

Acabamos de ir de excursión a Coruña.

Tivemos a posibilidade de subir á Torre de Hércules, único faro de orixe romano no mundo en funcionamento e Patrimonio da Humanidade. Que maravilla ver a cidade dende arriba e cantos escalóns subimos!

Tamén nos gustou moito a visita ao Museo de Arte Contemporáneo, as exposicións da pintora  Lita Cabellul e do fotógrafo Pablo Genovés.

PREMA NOS NUMEROS E VERÁS AS FOTOS DOS DIFERENTES CURSOS

3º a Coruña

EXCURSIÓN Á CORUÑA

Cando subimos a Torre de Hércules, sentimos que estabamos no ceo. Sabes cantas escaleiras ten?. Nós contamos, mais cada quen contou un número diferente!

No museo quedamos pasmados co que podería pasar con todos nós se non frenamos a contaminación e segue a desconxelarse o casquete polar.

A exposición de Lita Caballul impresinante!

Animamos as familias a facer estas visitas.

PREMA no bus e vai ti tamén de excursión

EXCURSIÓN Á CAPELA

O 27 de outubro, venres, os alumnos e alumnas de 5º fomos de excursión á Capela.

Visitamos primeiro o Museo etnográfico e despois o CEIP Mosteiro de Caveiro onde o pasamos moi ben cos .

Máis informacion premendo na imaxe

IMOS ÁS FRAGAS DO EUME

O ALUMNADO DE 4º VAI ÁS FRAGAS DO EUME!

O pasado venres 27 de outubro, os nenos e nenas de 4º de Primaria fixemos un roteiro polas

Máis información premendo na imaxe.