ACTUALIDADE

LIGAZÓNS DE INTERESE

CALENDARIO ESCOLAR 2024 -2025

CALENDARIO ESCOLAR 2024 - 2025

Premer na imaxe para ver máis grande

Na orde do 12 de abril de 2024 (DOG 23/04/24) aprobouse o calendario escolar para o curso 2024/25 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

Para acceder ao DOG premer na imaxe.

AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR E FONDO DE LIBROS DE TEXTO. CURSO 2024 - 2025

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR E LIBROS DE TEXTO

Na ORDE do 7 de maio de 2024 regúlase a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso 2024/25.

O PRAZO DE SOLICITUDES É DO 21 DE MAIO AO 21 DE XUÑO

IMPRESO DE SOLICITUDE

ACCESO A TRAVÉS DA WEB

Máis información (ENTREGA DE VALES) premendo na imaxe

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS DO ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN

INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS DO ALUMNADO DE 3 ANOS DO CURSO 2024 - 2025

Un dos obxectivos fundamentais do noso centro é facilitar a adaptación do alumnado novo, e moi especialmente do alumnado de 3 anos. O benestar das familias, e máis concretamente o do noso alumnado, é unha das nosas principais prioridades.

Neste documento que presentamos a continuación poderán atopar, tanto información sobre normas de funcionamento do centro, coma suxerencias para facilitar a incorporación do alumnado a esta nova etapa que vai comezar.

Descargar o documento en formato tríptico

Período de formalización da matrícula: do 20 ao 30 de xuño

SECCIÓNS BILINGÜES

A sección bilingüe é un programa que consiste na ensinanza dun área ou materia non lingüística nunha lingua cooficial e nunha lingua estranxeira, empregada como mínimo durante o 50% do horario lectivo.

No noso centro, levase a cabo a sección bilingüe na área de Música e Danza en 1º e 2º de Educación Primaria.

Máis información e actividades

Premer na icona para acceder aos impresos da autorización para participar no proxecto.

1º E. Primaria   2º E. Primaria

PROTOCOLO DE ACOSO E CIBERACOSO ESCOLAR

PROTOCOLO DE ACOSO: PUNTO LARANXA

A Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades publicou recentemente o Plan Integral contra o acoso e ciberacoso escolar, así como a actualización do Protocolo educativo para a prevención, detección e tratamento do acoso e ciberacoso escolar, co fin de dar resposta a este tipo de situacións nos centros educativos da nosa comunidade autónoma.

Unha das medidas establecidas é a instalación do PUNTO LARANXA, un espazo físico onde calquera persoa poderá denunciar de xeito anónimo unha situación de posible acoso ou ciberacoso escolar.

Este PUNTO LARANXA está situado na planta alta do centro.

Para acceder ao protocolo premer na imaxe.

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

TIC

TECNOLOXÍAS DA INFORMACIÓN E COMUNICACIÓN

Actualizado na nosa páxina web o espazo adicado ás TIC onde se pode atopar distintas ligazóns relacionadas coas novas tecnoloxías: lexislación, recursos educativos, espazo abalar, novas e actualidade TIC, seguridade e Plan dixital.

LEXISLACIÓN EDUCATIVA

ACTUALIZACIÓN DA LEXISLACIÓN EDUCATIVA

Actualizada na nosa páxina web a lexislación educativa.

Nesta actualización, podemos atopar a normativa educativa clasificada en lexislación xeral, funcionamento de centros, educación infantil, educación primaria, atención á diversidade, orientación, plurilingüismo, biblioteca, convivencia e TIC.

BLOGS DE RECURSOS

BLOGS DE RECURSOS DO CENTRO

Lembramos que están actualizados e disponibles para toda a comunidade educativa os blogs de recursos do centro, con cantidade de recursos de educación infantil, matemáticas, lingua castelá, lingua galega e ciencias da natureza,  así coma o blog de lectura na rede.

Para acceder premer nas imaxes

REPOSITORIO DE CONTIDOS EDUCATIVOS

A Consellería de Educación da Xunta de Galicia ten a disposición de toda a comunidade educativa o repositorio de contidos educativos onde podemos atopar cantidade de recursos clasificados por idioma, tipo ou área. Coa última actualización, o REPOSITORIO DE CONTIDOS EDUCATIVOS conta con 1.942 recursos en varios idiomas e para diferentes niveis educativos. Todos os recursos poden ser descargados e incorporados nas aulas virtuais dos centros.