Secretaría

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 20-21

         
  LIBROS DE TEXTO E MATERIAIS CURRICULARES PARA O CURSO 2020 - 2021  
 

 4º E Infantil (3 anos)

 5º E. Infantil (4 anos)

 6º E. Infantil (5 anos)

 1º E. Primaria 

 2º E. Primaria

 3º E. Primaria 

 4º E. Primaria 

 5º E. Primaria 

 6º E. Primaria 

 

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

         
  FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS DE LIBROS E AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR  
   

Na ORDE do 12 de maio de 2020 regúlase a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2020/21.

BENEFICIARIAS

Aquelas familias con alumnado matriculado en centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia sostidos con fondos públicos nas modalidades de gratuidade solidaria que se relacionan a seguir:

a) Fondo solidario de libros de texto do alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria (EP), e en 1º, 2º, 3º e 4º de ensinanza secundaria obrigatoria (ESO). No noso centro non entraría o alumnado de 5º e 6º por traballar na plataforma DIXGAL con libros electrónicos.

b) Axudas para adquirir libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en 1º e 2º de EP, e en educación especial (EE), así como as axudas que pode recibir o alumnado incluído na disposición adicional primeira da orde.

c) Axudas para material escolar destinadas ao alumnado matriculado en E.Primaria, ESO e EE.

 

 

PRESENTACION DAS SOLICITUDES

  • De xeito telemático: Enlace á web
  • De xeito presencial: Para iso deberán chamar ao teléfono 881 93 02 18 para concertar unha cita.

Recorden que deben acodir ao centro con máscara hixiénica e respectar a distancia de seguridade e as indicacións do persoal do centro para garantir a seguridade de todas as persoas.

 

 

PRAZO DE PRESENTACION DAS SOLICITUDES

Iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 19 de xuño de 2020.  

 

PUBLICACIÓN DAS LISTAS PROVISIONAIS

As listas provisionais publicaranse o día 3 de xullo no taboleiro do centro.

 

PRAZO DE RECLAMACIÓN ÁS LISTAS PROVISIONAIS

O prazo de reclamación ás listas provisionais será de dous días hábiles a partir da publicación, é dicir, os días 6 e 7 de xullo.

 

PUBLICACIÓN DAS LISTAS DEFINITIVAS

Xa están publicadas no taboleiro de anuncios do centro as listaxes definitivas das axudas de libros de texto e material escolar e do fondo de libros.


RECOLLIDA DOS VALES

As familias poderán recoller os vales de axudas de libros de texto e material escolar nas seguintes datas segundo os cursos no ano 20-21:


1º e 2º Primaria: luns día 13 de xuño de 10 a 13 h.
3º e 4º Primaria: martes 14 de xuño de 10 a 13 h.
5º e 6º Primaria: xoves 16 de xuño de 10 a 13 h.


Os libros adxudicados do fondo (3º e 4º Primaria) SERÁN ENTREGADOS AO ALUMNADO ao comezo das clases

 

   
   

MENÚS DO COMEDOR ESCOLAR 19-20

     
  MENÚS DO COMEDOR ESCOLAR
 
 

Premendo nas imaxes accédese aos menús do comedor escolar: almorzo, xantar e menús especiais.

 

CALENDARIO ESCOLAR 19-20

           
  XA FOI APROBADO O NOSO CALENDARIO ESCOLAR  
   

En sesión ordinaria do CONSELLO ESCOLAR, aprobáronse os días non lectivos:

20 de marzo e 15 de maio de 2020

Premendo na imaxe accédese ao calendario para este curso

   
   

PROGRAMACIÓN XERAL ANUAL CURSO 19-20

           
  XA ESTÁ A DISPOSICIÓN DE TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA A NOSA PROGRAMACIÓN XERAL ANUAL  
   

Premendo na imaxe accédese á nosa Programación Xeral Anual (PXA),

documento xeral e organizativo anual do centro

   
   

ORGANIGRAMAS CURSO 19-20

           
  XA ESTÁN PUBLICADOS OS ORGANIGRAMAS DESTE CURSO
 
   

Xa están publicadas na nosa web os organigramas co profesorado deste curso.

Para acceder hai que premer na imaxe

   
   

RESOLUCIÓN DO FONDO DE LIBROS E AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

         
 

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS DE LIBROS E AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR CURSO 19 -20

 
   

1. LISTAXES DEFINITVAS DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS DE LIBROS DE TEXTO (1º E 2º) E AXUDAS DE MATERIAL (1º A 6º Primaria)

Listaxe DEFINTIVA AXUDAS

2. LISTAXE DEFINITIVA CON ADXUDICACIÓN DE LIBROS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO (3º e 4º de Primaria)

Listaxe DEFINITIVA FONDO DE LIBROS

 

Listaxe definitiva: día 4 de xullo.


Recollida de vales: 8 e 10 de xullo en horario de 10:30 a 13:00.

ENTREGA DOS LIBROS DO FONDO: Os libros do fondo serán entregados ao alumnado ao inicio das clases, no mes de setembro.

Máis información na secretaría do centro ou no teléfono: 881 930210

   
   

RESULTADOS DAS ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

     
  RESULTADOS DAS ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR DO SECTOR DAS FAMILIAS  
 

Realizadas, o martes 29 de novembro, as votacións ao Consello Escolar no sector das familias, resultaron elixidas as seguintes candidaturas: 

1- PAULA DE CASTRO REY: 14 VOTOS

Quedando vacante unha praza de representantes das familias no Consello Escolar por non haber máis candidaturas.

Acta da votación 

 

INFORMACIÓN XERAL DO CURSO 18 -19....

     
  INFORMACIÓN XERAL DO CURSO 2018 - 2019
 
 

Este curso, como novidade, elaboramos un documento recopilatorio de toda a información de interese. Neste documento poderán atopar toda a información xeral do curso 2018- 2019: profesorado, proxectos do centro, normativa das faltas de asistencia e puntualidade, saídas e excursións, actividades extraescolares...


Premer no documento para velo máis grande
 

PROGRAMACIÓNS DE AULA

           
  PUBLICADAS AS PROGRAMACIÓNS DE AULA ACTUALIZADAS
 
   

Xa están publicadas na nosa web as programacións de aula actualizadas a este curso.

Programacións de Educación Infantil

Programacións de Educación Primaria 

   
   

LISTAXES DAS ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES SUBVENCIONADAS POLO CONCELLO

     
  ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES CURSO 18 - 19  
 

 Premendo na imaxe pódese acceder ás LISTAXES  DE ADMITID@S das actividades extraescolares subvencionadas polo concello. Tamén están publicadas no noso taboleiro de anuncios.

Poden facer as modificacións, cambios, baixas ou novas altas na SECRETARÍA DO CENTRO.

No momento en que se produza unha baixa serán avisadas as familias que están en lista de espera.

As actividades extraescolares COMEZARÁN NO MES DE OUTUBRO.

INFORMAMOS ÁS FAMILIAS QUE, NAS ACTIVIDADES QUE HAXA LISTA DE ESPERA, NO CASO DE NON PRESENTARSE O PRIMEIRO DÍA DA ACTIVIDADE, E NON XUSTIFICAR A FALTA PREVIAMENTE (OU AO DÍA SEGUINTE), CAUSARÁN BAIXA AUTOMATICAMENTE EN DITA ACTIVIDADE.

   
     

DATAS DE REUNIÓNS DA TITORÍA DE PRINCIPIO DE CURSO

   
REUNIÓNS DE TITORÍA DE PRINCIPIO DE CURSO  

Informamos que, coma todos os cursos, fixamos unhas reunións de titorías de principio de curso onde recibirán información xeral do curso: profesorado, obxectivos, funcionamento do centro, excursións...  As datas desas REUNIÓNS DE PRINCIPIO DE CURSO son as seguintes:

4º Infantil ( 3 anos) : Xa se realizou antes do comezo das clases.

5º Infantil (4 anos): Martes 25 de setembro ás 16:00 h.

6º Infantil (5 anos): Luns 1 de outubro ás 16:30 h.

1º Primaria: Mércores 3 outubro ás 16:30 h.

2º Primaria: Xoves 4 de outubro ás 16:30 h.

3º Primaria: Luns 8 de outubro ás 16:30 h.

4º Primaria: Martes 9 de outubro ás 16:00 h.

5º Primaria: Martes 25 de setembro ás 17:00 h.

6º Primaria: Mércores 10 de outubro ás 16:30 h.

 

AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO 3º PRIMARIA 2018

         
   AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO 3º PRIMARIA 2018  
   

  No DOG do 26 de abril de 2018 saiu publicada a Resolución do 10 de abril pola que se dictan as instruccións para o desenvovemento da avaliación de diagnóstico de 3º de Primaria

   - Realizarase os días 23 e 24 de maio en horario de clase.

   - Avaliaránse a competencia lingüística e a competencia matemática.

   - As probas terán un caracter informativo e orientador.

   - Emitirase:

          - Un informe do alumno para as familias

          - Un informe do centro

   

Plan de Funcionamento do Comedor Escolar

           
  XA ESTÁ A DISPOSICIÓN DE TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA O PLAN DE FUNCIONAMENTO DO COMEDOR ESCOLAR ACTUALIZADO
 
 

Premendo na imaxe accédese ao Plan de Funcionamento do noso Comedor Escolar.

Aproveitamos para lembrar ás familias que toda a información sobre o comedor escolar estará a disposición de toda a comunidade educativa no taboleiro de anuncios do comedor escolar situado no corredor que vai ao comedor.

     
   

ORGANIGRAMAS CURSO 2016 -2017

           
  PUBLICACIÓN DOS ORGANIGRAMAS DO CENTRO  
 

Premendo na imaxe pódese acceder á publicación dos organigramas do centro de este curso 2016 -2017:

Cadros do profesorado titor, non titor e especialistas.

   
   

Powered by Drupal - Design by artinet