Secretaría

FONDO DE LIBROS E AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

         
  FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS DE LIBROS E DE MATERIAL ESCOLAR  
   

No DOG do 22 de maio de 2017 saiu publicada a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.

1. FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO: Destinado ao alumnado de 3º e 4º de Primaria e ESO

2. AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO: Destinado ao alumnado de 1º e 2º de Primaria. Para rendas per cápita do ano 2015 inferiores a 9.000 €.

3. AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR: Destinado ao alumnado de 1º, 2º, 3º 4º, 5º e 6º  Primaria e ESO.  Para rendas per cápita do ano 2015 inferiores a 5.400 €.

Descargar impreso de solicitude 

 Nesta convocatoria presentarase unha única solicitude para todos os irmáns matriculados no mesmo centro .

Prazo de presentación das solicitudes: ata 23 de xuño

Para ser beneficiario do fondo é das axudas para libros de texto e material escolar é condición INDISPENSABLE,

DEVOLVER OS LIBROS DE TEXTO RECIBIDOS DO FONDO SOLIDARIO (3º e 4º de Primaria) neste curso 16/17.

Acceso ao DOG   

Máis información na secretaría do centro ou premendo aquí

   
   

MENÚS DO COMEDOR ESCOLAR DE FEBREIRO

     
  MENÚS DO COMEDOR ESCOLAR DO MES DE FEBREIRO  
 

Premendo na imaxe accédese aos menús do comedor escolar: almorzo, xantar e menús especiais.

 

MENÚS DO COMEDOR ESCOLAR DE XANEIRO

     
  MENÚS DO COMEDOR ESCOLAR DO MES DE XANEIRO  
 

Premendo na imaxe accédese aos menús do comedor escolar: almorzo, xantar e menús especiais.

 

MENÚ DO COMEDOR ESCOLAR - MES DE DECEMBRO

     
  MENÚS DO COMEDOR ESCOLAR DO MES DE DECEMBRO  
 

Premendo na imaxe accédese aos menús do comedor escolar: almorzo, xantar e menús especiais.

 

31 DE OUTUBRO, DÍA DO ENSINO, NON LECTIVO

     
  31 DE OUTUBRO, DÍA DO ENSINO, NON LECTIVO  
 

Lembramos ás familias que, tal como recolle o noso calendario escolar, o día 31 de outubro é día NON LECTIVO,  por ser o Día do Ensino.

Para consultar os períodos e datas non lectivas, poden acceder ao noso calendario escolar do curso 16 - 17 que sempre estará á súa disposición na nosa web e ao que poden acceder premendo na imaxe.

 

ORGANIGRAMAS CURSO 2016 -2017

           
  PUBLICACIÓN DOS ORGANIGRAMAS DO CENTRO  
 

Premendo na imaxe pódese acceder á publicación dos organigramas do centro de este curso 2016 -2017:

Cadros do profesorado titor, non titor e especialistas.

   
   

PROGRAMACIÓN XERAL ANUAL CURSO 16 -17

           
  XA ESTÁ A DISPOSICIÓN DE TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA A NOSA PROGRAMACIÓN XERAL ANUAL  
   

Premendo na imaxe accédese á nosa Programación Xeral Anual (PXA),

documento xeral e organizativo anual do centro.

   
   

CALENDARIO ESCOLAR 16 -17

           
  XA FOI APROBADO O NOSO CALENDARIO ESCOLAR  
   

Na nosa programación Xeral Anual foron aprobados os dous días non lectivos que completarán o noso calendario escolar

Premendo na imaxe accédese ao calendario para este curso

 

   
   

DATAS DE REUNIÓNS DA TITORÍA DE PRINCIPIO DE CURSO

   
REUNIÓNS DE TITORÍA DE PRINCIPIO DE CURSO  

Informamos que, coma todos os cursos, fixamos unhas reunións de titorías de principio de curso onde recibirán información xeral do curso: profesorado, obxectivos, funcionamento do centro, excursións...  As datas desas REUNIÓNS DE PRINCIPIO DE CURSO son as seguintes:

4º Infantil ( 3 anos) : xa se realizou antes do comezo das clases

5º Infantil (4 anos): luns día 3 de outubro ás 16:00 h

6º Infantil (5 anos): luns día 3 de outubro ás 17:00 h

1º Primaria: xoves día 6 de outubro ás 16:00 h

2º Primaria: xoves día 6 de outubro ás 17:00 h

3º Primaria: martes día 11 de outubro ás 16:00 h

4º Primaria: mércores día 5 de outubro ás 16:00 h

5º Primaria: xa se realizou

6º Primaria: mércores día 5 de outubro ás 17:00 h

 

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES ORGANIZADAS POLA ANPA

   
ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES ORGANIZADAS POLA ANPA  

Comunicamos que xa están publicadas no blog da ANPA as listas de actividades extraescolares organizadas pola ANPA. 

Para acceder premer aquí  

 

LISTAXES DEFINITIVAS DAS ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES SUBVENCIONADAS POLO CONCELLO

     
  ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES CURSO 16 - 17  
 

 

Premendo na imaxe pódese acceder ás LISTAXES DEFINITIVAS das actividades extraescolares subvencionadas polo concello.

Debido a que non se cubriron todas as prazas, ampríase a oferta das seguintes actividades:

- Iniciación á música: E. Infantil e 1º de Primaria

- Manualidades: E. Infantil e 1º E 2ºde Primaria

- Ximnasia rítmica: 6º E. Infantil (5 anos) e Primaria.

Para novas solicitudes, altas u baixas acudir á SECRETARÍA do centro.

INFORMAMOS ÁS FAMILIAS QUE, NAS ACTIVIDADES QUE HAXA LISTA DE ESPERA, NO CASO DE NON PRESENTARSE O PRIMEIRO DÍA DA ACTIVIDADE, E NON XUSTIFICAR A FALTA PREVIAMENTE (OU AO DÍA SEGUINTE), CAUSARÁN BAIXA AUTOMATICAMENTE EN DITA ACTIVIDADE.

   
     

HISTORIAIS ACADÉMICOS DO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA

     
  RECOLLIDA DO HISTORIAIS ACADÉMICOS DO ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA  
 

Informamos ás familias do alumnado de 6º de E. Primaria que o mércores día 13 de xullo xa estarán dispoñibles os historiais académicos para que pasen a recollelos.

Estes historiais so serán entregados aos pais/nais ou titores legais, non ao alumnado.

Durante o verán as oficinas do centro estarán abertas de 10:30 a 13:00 h os seguintes días:

XulloDo 4 ao 8 de xullo, e día 13 de xullo.

Agosto: Día 24 e 31 de agosto

A partir do 1 de setembro

Máis información na secretaría do centro ou no teléfono: 881 930210

 

RESOLUCIÓN DO FONDO DE LIBROS E AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

         
  FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS DE LIBROS E AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR  
   

1. FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO (3º e 4º de Primaria)

Listaxes provisionais do fondo de libros 

Listaxe provisional admitidos

(Esta listaxe só inclue os libros que ten na actualidade o centro pero todavía non inclue as adquisicións complementarias que lle corresponderían, de ser o caso, a cada alumno/a e que si que incluirá a listaxe definitiva)

 

Listaxe provisional excluidos

 Listaxes definitivas do fondo de libros 

2. AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO (1º e 2º de Primaria)Xa están na secretaría do centro os cheques de adquisión de libros de texto.

3. AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR (1º a 6º de Primaria) Xa están na secretaría do centro os cheques de adquisición de material escolar.

HORARIO DE OFICINA: De 10:30 a 13 h os seguintes días

Xullo: Do 4 ao 8 de xullo, e día 13 de xullo.

Agosto: Día 24 e 31 de agosto

A partir do 1 de setembro

Máis información na secretaría do centro ou no teléfono: 881 930210

   
   

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 16-17

         
  LIBROS DE TEXTO E MATERIAIS CURRICULARES PARA O CURSO 2016 - 2017  
 

 4º E Infantil (3 anos)

 5º E. Infantil (4 anos)

 6º E. Infantil (5 anos)

 1º E. Primaria 

 2º E. Primaria

 3º E. Primaria 

 4º E. Primaria 

 5º E. Primaria 

 6º E. Primaria 

 

Powered by Drupal - Design by artinet