Admisión alumnado 23-24
ADMISIÓN DO ALUMNADO: SITUACIÓN DO CENTRO E ZONA DE INFLUENCIA
PRAZO DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN CURSO 23 -24 : DO 1 AO 20 DE MARZO | |||
CEIP ISAAC PERAL | |||
CEIP ISAAC PERAL AVDA. MAC MAHÓN S/N 15 403 Ferrol Tfno 881 93 02 10/18 Depto. de Orientación 881 93 02 13 e-mail: ceip.isaac.peral@edu.xunta.es
|
|||
MAPA DA ZONA DE INFLUENCIA DO CENTRO | |||
|
|||
ADMISIÓN DO ALUMNADO: INFORMACIÓN XERAL
INFORMACIÓN XERAL
|
||
ALUMNADO XA MATRICULADO NO NOSO CENTRO | ||
1- Os alumnos/as matriculados neste centro non teñen que facer reserva de praza cara o vindeiro curso escolar, estarán matriculados automáticamente. 2- O alumnado de 6º de Primaria deberá de confirmar a súa reserva de praza para o instituto adscrito o IES Saturnino Montojo cubrindo o anexo I e entregándoo a través da aplicación de admisión de alumnado ou na secretaría do centro (previa petición de cita) do 16 de xaneiro ao 6 de febreiro. Anexo I: Reserva de praza no IES adscrito
|
||
ALUMNADO QUE QUEIRA TRASLADARSE DO NOSO CENTRO A OUTRO | ||
1) Solicitar en Secretaría un Certificado de Matrícula que entregará no Centro ao que queira trasladarse. 2) Presentar a solicitude de admisión xunto co Certificado de matrícula no centro novo no que desexe matricularse. 3) Entregar no centro onde desexe causar baixa unha copia da solicitude de admisión ao novo centro. |
||
PRAZOS NO PROCESO DE ADMISIÓN |
||
- Segundo a ORDE do 21 de outubro de 2022, establécese os seguintes PRAZOS NO PROCESO DE ADMISIÓN de alumnado:
|
||
- Tal como establece a ORDE do 21 de outubro de 2022, a solicitude de admisión de alumnado de novo ingreso pode efectuarse
|
||
- Os criterios para a baremación e posterior adxudicación de vacantes no noso centro, non inclúen a admisión preferente dos descendentes do persoal militar. | ||
|
||
IMPORTANTE | ||
1. UNHA ÚNICA SOLICITUDE A solicitude de posto escolar será única para unha mesma ensinanza e poderá recoller varios centros por orde de preferencia. Presentarase no primero centro solicitado. O alumnado que non resulte admitido no primeiro centro elixido será baremado nos seguintes centros en que existan vacantes, seguindo a súa orde de preferencia. 2. PERDA DOS DEREITOS DE PRIORIDADE: Presentación da solicitude fóra de prazo Presentación de máis dunha solicitude en centros distintos. Acreditar ou presentar datos que non se axusten á realidade. 3. COMUNICACIÓN AO CENTRO DE ORIXE: O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe. 4. COMUNICACIÓN DA RENUNCIA Á RESERVA DE PRAZA: O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do inicio do prazo de presentación de solicitudes de admisión. |
|
|
LEXISLACIÓN DO PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO
LEXISLACIÓN RELATIVA AO PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO |
||
- DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro: Admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG 11/02/22) - ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o procedemento de admisión do alumnado (DOG 08/11/22)
- Instrucións da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos - Resolución do sorteo público anual das letras de prioridade para resolver os empates de puntuación. Máis información na páxina da Consellería de Educación |
||
4- ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 23 - 24: PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DEFINITIVAS.
LISTAXES DEFINITIVAS DO PROCESO DE ADMISIÓN DO CURSO 2023 - 2024 |
||
O día 15 de MAIO publícanse no taboleiro de anuncios do noso centro. Todas as solicitudes de praza foron admitidas agás as de 6º de E. Primaria As resolucións definitivas poderán ser obxecto de recurso de alzada ante a Xefatura Territorial no prazo de un mes contado desde o día seguinte ao da súa publicación: Prazo da presentación do Recurso de Alzada: do 16 de maio ao 16 de xuño. |
|
3- ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 23 - 24: PUBLICACIÓN DE LISTAXES PROVISIONAIS
LISTAXES PROVISIONAIS DO PROCESO DE ADMISIÓN DO CURSO 2023- 2024 |
||
O día 25 de abril serán publicadas no taboleiro de anuncios do noso centro. Todas as solicitudes de praza foron admitidas agás as de 6º de E. Primaria Ante estas listaxes provisionais, poderase formular reclamación no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación. Prazo de reclamación: 26 de abril ao 3 de maio |
|
RESERVA DE PRAZA NO IES SATURNINO MONTOJO PARA O ALUMNADO DE 6º DE PRIMARIA
RESERVA DE PRAZA PARA O IES SATURNINO MONTOJO | ||
Tamén se pode facer a través da aplicación de admisión do alumnado: |
COMEZA O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN DO ALUMNADO NO CENTRO
1 - ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 22 - 23: PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN
PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN DO ALUMNADO DE NOVO INGRESO | ||
PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: 1 AO 20 DE MARZO Pode realizarse de dúas maneiras: 1 - NA SECRETARÍA DO CENTRO: Previa solicitude de cita Presentar o 2 - ON LINE, A TRAVÉS DA APLICACIÓN INFORMÁTICA: Presentar a solicitude a través da aplicación informática: "admisión de alumnado" |
2- ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 23 - 24: PRESENTACIÓN DE DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA DOS CRITERIOS DE BAREMO
PRESENTACIÓN DA DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA DOS CRITERIOS DE BAREMO |
||
No caso de que o número de solicitudes sexa superior ao número de prazas ofertadas, o centro abrirá un prazo de 10 días hábiles, contados a partir do día seguinte ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión, para achegar a documentación xustificativa dos criterios de baremo. A falta de presentación en prazo da documentación requirida impedirá ter por acreditado o criterio ou criterios afectados, e en consecuencia, impedirá valoralos para efectos de determinar a puntuación. Prazo das solicitudes de admisión: 1 ao 20 de marzo Prazo de presentacion da documentación acreditativa dos criterios de baremo: 21 de marzo ao 3 de abril. |
|
5- ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 23 - 24: FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA
FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA DO ALUMNADO DE NOVO INGRESO PARA O CURSO 2023 - 2024 |
||
Despois de publicadas as listaxes definitivas, deberá realizarse a formalización da matrícula do alumnado admitido para o curso 2023- 2024 no seguinte prazo: FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA: Do 20 ao 30 de xuño |
|
|
DOCUMENTACIÓN | ||