ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

As deben supoñer para as nenas e os nenos, un complemento á súa educación de xeito lúdico. O seu principal obxectivo é aprender mediante o xogo e a cooperación, habilidades e competencias favorecedoras da formación do alumnado. Trátase de traballar de xeito transversal a creatividade, as habilidades sociais, a solidariedade, o respecto, a comunicación e a relación cos demais.

Existen dous tipos de actividades, unhas gratuítas, subvencionadas polo Concello de Ferrol, e outras ofertadas pola ANPA.

Premendo na imaxe accédese ás actividades extraescolares ofertadas neste curso 2022 - 2023.

Estas actividades levaránse a cabo dende o 10 de outubro de 2022 ata o 31 de maio de 2023.

Para máis información contactar coa administración do centro: Tfno: 881 93 32 10