XADREZ NA ESCOLA

Moitas veces escoitamos a opinión entre a relación xadrez e intelixencia.Podemos facernos esta pregunta: O xadrez axuda a pensar?

A resposta ven da man da psicoloxía: ferramentas que favorecen o desenvolvemento da parte cognitiva de nenos e nenas.Aí está o xadrez, tanto no deportivo como no intelectual.

1. Capacidade para organizar e planificar a información, primeiro mentalmente e logo manual.

2. Orientación espacial en 2-D e 3-D, que permítelles  identificar a relación entre pezas e  casillas.

3. Percepción e definición de un problema, facilitándolles a búsquea de respostas a través do razoamento lóxico, e  xustificando as súas decisións.

4. Reforzar a memoria a curto e largo prazo e a la memoria operativa, habilidades transferibles a escola.

5. Favorece o desenvolvemento de aspectos cognitivos como a atención, a percepción, a discriminación, pensamento lógico-matemático, concentración, agudeza visual, etc…

6. Aceptar normas de xogo establecidas e a importancia do respeto as quendas.

7. Asimilar tanto a vitoria como a  derrota.

8. Fomentar o respeto hacia compañeiros/as e aceptalos/as como rivais.

9. Recoñecer os progresos e erros para cimentar a autoconfianza.

10. Plantearse problemas da vida diaria e resolvelos de xeio creativo.

No noso centro, o alumnado de 6º de Infantil ata 3º de Educación Primaria recibe as súas clases de xadrez promovidas polo Concello de Ferrol

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo 20180216_122411.jpg
PREMA NA FICHA PARA VER MÁIS IMAXES

Todos estes obxetivos trabállanse de forma globalizada e en conxunto dentro das distintas áreas educativas, reforzando as competencias básicas, as inteligencias múltiples, e favorecendo a adquisición de normas, valores e actitudes.
PREMA NA FOTO PARA MAIS INFORMACIÓN

PREMA E DISFRUTA