DATAS DO INICIO DO CURSO ESCOLAR

XOVES 10 DE SETEMBRO: 4ºEI (3 anos), 5ºEI (4 anos), 1ºEP, 2ºEP, 3ºEP.

VENRES 11 DE SETEMBRO: 6ºEI (5 anos), 4ºEP, 5ºEP, 6º EP.

O horario será o habitual de 09.50 a 14.50, e haberá servizos de transporte e comedor escolar.

*Para o alumnado de 3 ANOS, o horario será explicado na reunión inicial do 4 de setembro.

Un saúdo. O Equipo Directivo.

MOCHILAS VIAXEIRAS

Comezamos o mes de decembro cunha nova edición das mochilas viaxeiras!

Non esquezades escribir nos cadernos viaxeiros, que van no interior das mochilas, as vosas opinións, comentarios, etc... para logo compartir co resto da comunidade educativa!

A gozar da lectura!!!

3 DÍAS DE CELEBRACIÓN DO SAMAÍN&ALL HALLOWS´EVE

3 DÍAS DE CELEBRACIÓN DO SAMAÍN&ALL HALLOWS´EVE NO CENTRO

Con motivo da celebración da festa do Samaín ou Halloween (véspera de Todos os Santos), imos celebrar diversas actividades para conmemorar esta festa. Podes ver o resultado das mesmas no blog da biblioteca. Que pasedes unha boa ponte festiva and Happy Halloween!!!

O CEIP Gándara Sofán xa está engalanado para conmemorar esta data:

PROXECTO BIBLIOPOEMANDO

PROXECTO BIBLIOPOEMANDO 2018/2019

Comezamos o noso segundo ano co proxecto BiblioPoemando adicado á Poesía. Con el pretendemos potenciar o interese por este xénero literario no noso alumnado. Levaremos a cabo múltiples actividades relacionadas coa temática da poesía, que iremos publicando ao longo do curso e poderedes consultar no blog da Biblioteca. Preparados??? Xa comezamos!!!

NOVO PRAZO PARA SOLICITUDE DE AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

NOVO PRAZO PARA SOLICITAR AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR

PARA ALUMNOS DE ENSINO PRIMARIO OU SECUNDARIO NO CURSO 2015-2016

Ven de publicarse a Orde do 06 de novembro (DOG 10 de novembro) que abre un novo prazo para aqueles pais/nais que non solicitaron as axudas para a adquisición de material escolar no curso 2015-16.

REQUISITOS:

- Ter unha renda per capita inferior a 5.400€

- O alumn@ esté matriculado no centro

- Non estar incurso nas prohibicións para obter a condición de beneficiario.

Para obter maior información, consulte a Orde do 06 de novembro, premendo AQUI

OLEIROS

03/05/2013 10:00
03/05/2013 17:05

O PRÓXIMO VENRES, DÍA 3 DE MAIO, TEREMOS UNHA VISITA ESPECIAL, VISITARANNOS OS OLEIROS PARA ENSINARNOS A TRABALLAR CO BARRO, AO MESMO TEMPO QUE FAREMOS UNHAS PEZAS. NESTA ACTIVIDADE PARTICIPAREMOS POR TANDAS TODO O COLEXIO.

HURRA

CHARLA DA D.X.T.

02/05/2013 10:00
02/05/2013 11:00

O DÍA 2 DE MAIO VIRÁN AO NOSO CENTRO REPRESENTANTES DA DIRECCIÓN XERAL DE TRÁFICO PARA DARNOS UNHA CHARLA AO ALUMNADO DE SEGUNDO E TERCEIRO CICLO, SEGURO QUE ADEPRENDEREMOS UN MONTÓN DE COUSAS SOBRE SEGURIDADE VIAL.