OS NENOS E NENAS DE 4º GAÑAN A FASE PROVINCIAL DO 33º CONCURSO ESCOLAR DA O.N.C.E.

O alumnado de 4º de primaria estamos de celebración xa que resultamos gañadores da fase provincial do 33º concurso escolar da O.N.C.E.!!!

Foi unha gran noticia posto que puxemos moito cariño e ilusión na elaboración do material proposto. Nesta edición debiamos crear un cartel publicitario para loitar contra o acoso escolar e crear unha audiodescrición do mesmo para que as persoas con discapacidade visual poideran desfrutar do noso traballo.

Ademais esta semana fomos entrevistados por varios medios de comunicación locais como o xornal La Voz de Galicia ou o programa de RadioVoz Voces de Bergantiños!!

(preme na imaxe para acceder á noticia)

Pasámolo xenial co concurso e estamos moi orgullosos de que o noso traballo sexa recoñecido. Esperamos poder mover conciencias co noso cartel e por que non, gañar o concurso a nivel autonómico e nacional!!

entrevista sofan_0001.flv18.96 MB