01/10/2015 11:03

CONMEMORACIÓN DO DÍA DA MULLER

15/03/2019 13:34
Europe/Madrid

O pasado venres día 15 de marzo, para conmemorar o Día da Muller celebrado o día 8, en colaboración cos Servizos Sociais da Mancomunidde do Ribeiro, levamos a cabo unha pequena actividade co alumnado de 1º a 4º de Educación Primaria coa finalidade de fomentar a igualdade entre homes e mulleres.

muller mod.jpg

CHARLA SOBRE SAÚDE BUCODENTAL PARA ALUMNADO E FAMILIAS

13/03/2019 13:13
Europe/Madrid

O pasado luns día 11 de marzo, o alumnado de 3º a 6º cursos de Educación Primaria e as familias, participaron nunha charla impartida por profesionais da Consellería de Sanidade baixo o título "Saúde bucodental. Coidando a miña boca".

CHARLAS DO PLAN DIRECTOR

13/03/2019 13:11
Europe/Madrid

Ó longo deste mes de marzo, o alumnado de 5º e 6º cursos de Educación Primaria participan nas charlas impartidas por membros da Garda Civil sobre Acoso Escolar, Drogas e Alcohol, Violencia de Xénero e Perigos de Internet.

plan director mod.jpg

O ENTROIDO DO COLE

13/03/2019 13:07
Europe/Madrid

Continuando o traballo feito ó longo do curso sobre as emocións, este ano disfrazámonos de Emojis. Ó longo das semanas previas ó Entroido, elaboramos nas clases os disfraces que puidemos lucir o venres día 1 de marzo na festa.

Logo de ver a película "Emoji" e dun xantar típico desta festividade, puxemos os nosos traxes e asistimos ó espectáculo "Vaia circo!" do grupo de percusión Odaiko, o cal compartimos tamén con tódalas familias.

Foi moi divertido todo!

(Ver imaxes na galería)