ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2021

CALENDARIO ELECTORAL

- 27 outubro: Publícase o lugar e a hora na que se realizará o sorteo público para designar os membros da Xunta Electoral:

Será o venres 29 de outubro ás 12:30 na sala de profesorado.

- 29 outubro: Resultado do sorteo dos membros da Xunta Electoral.

- 5 novembro: Reunión de constitución da Xunta Electoral.

Publícase a acta de constitución.

- 8 novembro: Publícase a convocatoria de eleccións e os censos electorais (que quedan na secretaría do centro á disposición das persoas que desexen consultalos).

- do 8 ao 15 novembro: Período de reclamacións ao censo.

- do 9 ao 16 novembro: Prazo de presentación de candidaturas. As persoas interesadas en presentar candidatura poden conseguir o impreso a cubrir na secretaría do colexio, por medio do seu fillo/a ou descargalo AQUÍ.

- 17 novembro: Reunión Xunta Electoral, proclamación das candidaturas presentadas, sorteo das mesas electorais de nais/pais e apertura do prazo de reclamacións á proclamación das candidaturas. Citacións. Publícase a acta.

- 18-19 novembro: Reclamacións á proclamación de candidaturas.

- 23 novembro:Votacións para todos os sectores. Horario: de 9:15 a 9:45, de 13:30 a 14:00 e de 15:30 a 17:30
- 30 novembro: Reunión Xunta Electoral e publicación de candidatos electos. Publícase a acta.

- 10 decembro: Reunión de constitución do novo Consello Escolar. Publícase a composición do novo Consello Escolar.